شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کارولینای جنوبی

۲,۰۸۲ بازديد
قاضی کارولینای جنوبی کتابی درباره a ، غول Unsung حقوق مدنی را منتشر کرد .
قاضی فدرال ریچارد Gergel از کارولینای جنوبی با تصویری از قاضی جی . Waties پشت سر او ایستاده بودند.
اعتبار
کیت تورنتن برای نیویورک‌تایمز
تصویر
قاضی فدرال ریچارد Gergel از کارولینای جنوبی با تصویری از قاضی جی . Waties Waring در پشت‌پرده him.Cred itCreditKate برای نیویورک‌تایمز
نویسنده : رالف Blumenthal
۱۹ ژانویه ۲۰۱۹
هنگامی که ریچارد Gergel توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما در سال ۲۰۱۰ به قوه قضائیه فدرال ارتقا یافت ، او خود را به " چارلستون " ، S.C. ، دادگاه یک سلف معروف ، جی . Waties Waring ، که دوره قانون اساسی آمریکا را تغییر داده بود .
تعداد کمی از آن‌ها - از جمله Gergel - چیز زیادی در مورد او می‌دانستند .
این پارادوکس ، در "Gergel "، که مادام العمر در تاریخ محلی به خوبی تبحر داشت ، از دست نرفته بود . اما به زودی ، با استفاده از دانش و سوابق دادگاه و اسناد F.B.I. و قانون آزادی کارولینای جنوبی ، او در یک جنگ صلیبی بود .
در حال حاضر ، علی‌رغم وظایف قضایی که شامل محاکمه سال ۲۰۱۷ of سقف ، the سفید جوان به جرم قتل‌عام نه تن از نمازگزاران آفریقایی - آمریکایی در یک کلیسا در چارلزتون بود ، Gergel کتابی در مورد یک سبعیت نژادی کاملا ً فراموش‌شده نوشت که پسر یک سرباز کنفدراسیون را تبدیل به یک غول غیر محتمل حقوق مدنی کرد . ( Gergel در مورد محاکمه سقف اظهار نظر نمی‌کرد .)
تبلیغ
این کتاب ، که در روز ۲۲ ژانویه توسط کتاب سارا Crichton Books ، اثر Farrar ، Straus & Giroux ، با نام " شجاعت بی‌نظیر : The Blinding از گروهبان اسحاق Woodard و آگاهی از رئیس‌جمهور هری اس . ترومن و قاضی جی . Waties Waring ، " یک جنایت بدون مجازات که به روایت Gergel ، جنبش حقوق مدنی مدرن از جمله لغو تبعیض نژادی رئیس‌جمهور و حکم تاریخی دادگاه عالی واژگون شدن مدارس را شعله‌ور ساخته‌است .
کور کردن اسحاق Woodard در ۱۹۴۶ منجر به تصمیم ترومن برای تضعیف ارتش شد .
اعتبار
چپ به راست : Alessandra Montalto / نیویورک‌تایمز ، کتابخانه کنگره
تصویر
کور کردن اسحاق Woodard در ۱۹۴۶ ، منجر به تصمیم ترومن شد تا the itLeft را به سمت راست هدایت کند : Alessandra Montalto / نیویورک‌تایمز ؛ کتابخانه کنگره
Gergel ۶۴ ساله در دیدار اخیرش از نیویورک گفت : " من در طول این داستان سکندری خوردم و به نقش " ترومن " افتادم . این موردی بود که نه تنها Waties Waring را بیدار کرد بلکه " ترومن " را بیدار کرد .
او درباره Waring گفت : " هیچ‌کس مانند او نبود . در جنوب در دهه ۱۹۴۰ حس می‌کرد که چیزی باید تغییر کند ، اما هیچ‌کس نمی‌تواند بفهمد که این گره Gordian of را بشکند .
چه چیزی جنوب را به انقلابی تبدیل کرد ؟ قاضی گفت : " من شروع به حفاری کردم . " بعد از این کتاب ، ماموریت او در سال ۲۰۱۵ به تغییر نام دادگاه فدرال "چارلستون " به نام J پایان یافت . Waties Waring مرکز قضایی .
پس‌زمینه مورد Woodard واقعا ً دلخراش بود . در ۱۲ فوریه ۱۹۴۶ ، گروهبان ارتش ایزاک Woodard ۲۶ ساله پس از سه سال جنگ در اقیانوس آرام در یک واحد تفکیک‌شده ، سوار بر یک اتوبوس of از اردوگاه گوردن ، در آگوستا ، مکزیک شد . در راه بازگشت به خانه در Winnsboro ، S.C.
گزارش‌های ضد و نقیضی در مورد آنچه در این اتوبوس اتفاق افتاد وجود داشت . سربازان Joyous ، سیاه و سفید ، ممکن است یک بطری معروف ویسکی را به اشتراک بگذارند . Woodard و راننده در مورد وقفه‌های restroom و قوانین Greyhound که به یک راننده نیاز دارند تا نیازهای مسافران را برآورده کنند ، بحث می‌کردند .
هنگامی که اتوبوس در Batesburg ، شهر کوچکی در حدود ۳۰ مایل از کلمبیا ، پایتخت ایالت توقف کرد ، راننده دو افسر پلیس ، رئیس Lynwood Shull و معاونش ، الیوت لانگ ، را احضار کرد و Woodard به اتوبوس دستور داده شد .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.