دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

یک پروب

۱,۸۹۲ بازديد
ارتش یک Prop سیاسی نیست
نویسنده : فیلیپ کارتر
۸ فوریه ۲۰۱۸
پرسنل نظامی به ترامپ در مراسم راه‌اندازی ناو هواپیمابر جرالد فورد سلام نظامی می‌دهند .
اعتبار
"هیلاری سویفت " برای نیویورک‌تایمز
تصویر
پرسنل نظامی در مراسم راه‌اندازی ناو هواپیمابر جرالد Ford.Cred سویفت برای نیویورک‌تایمز ، به ترامپ احترام نظامی می‌دهند .
قدرت رئیس‌جمهور ، به عنوان فرمانده‌کل نیروهای مسلح ، بیش از دو قرن است که توسط اقدام کنگره ، ظهور یک ارتش برجسته پس از جنگ جهانی دوم و یک دنیای پیچیده‌تر ساخته شده‌است .
برخی از مهم‌ترین محدودیت‌ها در قدرت ریاست‌جمهوری به شکل هنجارهای روابط نظامی - نظامی مشاهده‌شده از جورج واشینگتن به باراک اوباما شکل گرفته‌اند . این معیارها - احترام به فرهنگ نظامی ، نقش آن در جامعه و جدایی آن از سیاست حزبی - در دهه‌های اخیر توسط یک اخلاق نظامی حرفه‌ای تقویت شده‌است که به سربازان برای اجتناب از سیاست و تمرکز بر ماموریت آن‌ها نیاز دارد .
دونالد ترامپ ، رئیس‌جمهور ۴۵ ما را وارد کنید . وی از زمان تصدی پست ، هنجارهای بیشماری از روابط نظامی - نظامی - برای مثال ، با انتصاب بسیاری از ژنرال‌های بازنشسته یا فعال به دفتر بالا ، با فعالیت سیاسی در برابر مخاطبان نظامی و با رد کردن ابلاغیه نظامی در مورد افغانستان ، را از بین برده‌است .
پیشنهاد آقای ترامپ برای یک رژه نظامی بزرگ در واشنگتن - در پاریس پس از تماشای شکوه یک رژه فرانسوی برای روز باستیل که نمایانگر یک هنجار شکسته دیگر است . آقای ترامپ پس از آنکه به نیروهای نظامی دستور داد تا در خیابان قانون اساسی رژه بروند ، به دلیل عدم وجود یک دلیل نظامی آشکار ، آن را به یک تکیه‌گاه سیاسی تبدیل کرده و برای تقسیم بیشتر کشور به شیوه‌ای که از نظر سیاسی به نفع وی باشد ، مساله را مطرح کرد . این راهپیمایی همچنین یک پیام استبدادی را به دشمنان سیاسی آقای ترامپ در واشنگتن ارسال می‌کند : کنگره ، دادگاه‌ها و مطبوعات که هیچ ارتشی از خود ندارند که به این شکل رژه بروند .
advertisement
قابل‌درک است که چرا یک رئیس‌جمهور که از نظر تاریخی از نظر تاریخی برخوردار است به دنبال پوشش نیروهای نظامی و اعتماد عمومی است که از آن لذت می‌برند . پیشنهاد نمایش برای آقای ترامپ با استفاده از میهن‌پرستی به عنوان یک مساله گوه‌ای صلح، الگویی گسترده‌تر برای آقای ترامپ است . چه او به لیگ فوتبال ملی و بازیکنان آن برای اعتراضات خود در طول سرود ملی حمله کرده یا رژه نظامی پرهزینه و غیر ضروری را پیشنهاد کند، تاثیر خالص آن است که رقیب خود را بسیج کرده و مخالفان را وادار به انتخاب بین حضور در آمریکا و مخالفت با آقای ترامپ کند . خوشبختانه اعضای سرویس ما ( مانند همه کارمندان دولت ) به قانون اساسی سوگند یاد می‌کنند نه به رئیس‌جمهور .
همه این اعمال ، اخلاقیات حرفه‌ای ارتش را خورده . در درخواست از اعضای سرویس برای حمایت سیاسی از او ، آقای ترامپ به سربازان با وضع دشواری می‌پردازد : از فرمانده خود برای فرمانده‌کل یا پیروی از قوانین ، مقررات و هنجارهای این سرویس پشتیبانی می‌کند . در اغلب موارد ، این انتخاب به دلیل سرپیچی از دستور غیرقانونی ، از آستانه در نمی‌آید ، چرا که برای اعضای سرویس اکیدا ً ممنوع نیست که از نظر سیاسی از آقای ترامپ حمایت کنند یا یک رژه برای او برنامه‌ریزی کنند .
اما درست کردن این انتخاب ، ارتش را به مسیری تاریک هدایت می‌کند که ابرها بر آن تمرکز می‌کند ، تحسین bipartisan را در میان آمریکایی‌ها کاهش می‌دهد و تمامیت نهادی آن را از بین می‌برد ، که بیش از دو قرن ایجاد شده‌است .
در آن زمان ، ارتش ایالات‌متحده از نیروی کوچک و نامنظم داوطلبان جنگ به یک موسسه دائم پراکنده ، با بزرگ‌ترین تغییر در زمان و بعد از جنگ جهانی دوم ، تکامل‌یافته است .



منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.