پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ادلب شهر

۲,۰۹۹ بازديد
آتش‌بس در استان ادلب سوریه پس از آن که افراط گرایان به آن توجه کردند در خطر است .
یک خیابان شلوغ در ادلب سوریه . تا همین اواخر ، این استان نسبتا ً پایدار بود .
اعتبار
محمد حاج Kadour / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
یک خیابان شلوغ در ادلب سوریه . تا همین اواخر ، این استان نسبتا ً stable.Cred itCreditMuhammad / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
By یی
۲۶ ژانویه ۲۰۱۹
بیروت ، لبنان - دولت سوریه و حامیان روسیه پیشنهاد کرده‌اند که گرفتن اخیر آخرین پایگاه شورشیان در سوریه توسط یک گروه مرتبط با القاعده می‌تواند آتش‌بس را تهدید کند که چندین ماه است که انجام شده‌است .
نزدیک به یک میلیون نفر از بیش از ۳ میلیون نفر در استان ادلب اکنون بیش از یک‌بار خانه‌های خود را در سوریه ترک کرده‌اند . بسیاری از مردم پس از اینکه دولت سوریه بشار الاسد کنترل سایر مناطق مخالف در سال‌های اخیر را بدست گرفت ، در آنجا فرود آمدند ، busing شورشی و غیر نظامی که از زندگی تحت حکومت او در ادلب سرباز زدند .
شکستن آتش‌بس در ادلب ، در شمال غربی سوریه ، جمعیت را در مسیر حمله نظامی دیگر قرار داده و موجی از پناهندگان را به ترکیه که در شمال قرار دارد سوق می‌دهد .
بسیاری از تحلیلگران به حمله آقای اسد در ادلب ، که از سوی نیروی هوایی روسیه حمایت می‌شود ، به عنوان یک مساله در چه زمانی ، در نظر گرفته شده‌اند . آقای اسد مصمم است که کنترل همه سوریه را بازپس بگیرد و پس از نزدیک به هشت سال جنگ داخلی پیروز شود ؛ مسکو نگران مبارزان خارجی از کشورهای همسایه خود در آسیای میانه است که در ادلب ریشه گرفته‌اند .
تبلیغ
و روسیه نشانه‌هایی از ناشکیبایی را نشان می‌دهد .
سخنگوی وزارت خارجه روسیه ، ماریا Zakharova ، هفته گذشته گفت که وضعیت در ادلب " به سرعت در حال وخیم‌تر شدن است ." هنگامی که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه و رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه روز چهارشنبه در مسکو دیدار کردند، آقای پوتین تاکید کرد که دو کشور باید " گام‌های بیشتری " بردارند تا گروهه‌ای تروریستی در ادلب را متوقف کنند.
بدون مشخص کردن آنچه که باید انجام شود ، او قانون آتش‌بس را رد نکرد .
آقای پوتین گفت : " حمایت از آتش‌بس " نباید به قیمت مبارزه با تروریست‌ها که باید ادامه یابد ، انجام شود ."
حمله مشترک روسیه - اسد برای افرادی در ادلب فاجعه‌بار خواهد بود که ده‌ها هزار نفر از آن‌ها پیش از این به کمک‌های خارجی برای همه چیز وابسته هستند . بنا بر اعلام سازمان ملل ، این زمستان ، دما و بارش سرد ، کل کمپ‌های آوارگان را در فلاکت ، سیل و ویران کردن بیش از ۳۶۰۰ چادر و آواره شدن برخی از مردم کرده‌است .
تا همین اواخر ، ادلب ، چند وصله با ثبات بیشتر از قلمرو تحت سلطه گروه‌های مسلح بود - برخی افراطی ، برخی میانه‌رو ، و چند جیب که توسط شوراهای مدنی منتخب اداره می‌شوند .
Editors
هری رید چند کلمه برای واشنگتن دارد.
نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما
چاقی مفرط N.F.L.
تبلیغ
تحت قراردادی که در پاییز بین روسیه و ترکیه رخ داد که Idlib را تحت حفاظت خود قرار داده بود ، انتظار می‌رفت که ترکیه گروه‌های مسلح افراطی ادلب در ازای نگه داشتن آقای اسد از این استان را ریشه‌کن کند . در عوض ، یک گروه وابسته به القاعده به نام حیات آباد ، به تدریج تسلط بر ادلب را به دست آورد ، و این ماه به طور قاطع رقبای متوسط خود را برکنار کرد و کنترل اجرایی را بر عهده گرفت .
جنگ سرد و باران خانواده‌های آواره را به misery.Cred itAaref Watad / خبرگزاری فرانسه - گتی ایماژ )
الحیات ، یا H.T.S. ، آخرین تکرار جبهه النصره ، یک گروه شورشی مرتبط با القاعده است که در روزه‌ای اولیه جنگ گسترش یافت .
با وجود ریشه‌های افراط‌گرایی Hayat ، اهالی ادلب گفتند که این گروه تا کنون به اجرای این استان با مشت آهنین علاقه‌مند نبوده است . به جای آن ، آن‌ها گفتند که در برخی موارد با رهبران غیر نظامی ، خود را در زندگی مدنی یکپارچه کرده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.