پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

افغان

۲,۰۱۹ بازديد
بیش از ۲۴۰۰ آمریکایی از سال ۲۰۰۱ در افغانستان کشته شده‌اند و در سال جاری ۱۳ تن در نبرد کشته شده‌اند . از پایان سال ۲۰۱۴ ، زمانی که پنتاگون پایان عملیات جنگی در کشور را اعلام کرد ، بیش از ۲۵، ۰۰۰ سرباز افغان و پلیس کشته شده‌اند .
تصحیح : ۲۱ دسامبر ۲۰۱۸
نسخه اولیه این مقاله تعداد نیروهای ناتو مستقر در افغانستان را کاهش داده‌است . این شرکت ۸، ۰۰۰ مایل است ، نه ۱۶، ۰۰۰ نفر.
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
سربازان آمریکایی در افغانستان
دستور دولت ترامپ برای خروج تقریبا ً ۷۰۰۰ سرباز آمریکایی یک تغییر ناگهانی در جنگ ۱۷ ساله در افغانستان است .
جین وو و کارن Yourish منبع : خدمات تحقیقاتی کنگره ، بازرس ویژه بازرس کل برای بازسازی افغانستان
ستوان دکتر کنت اف . مکنزی پسر یکی از تفنگداران دریایی ، فرمانده مرکزی فرماندهی مرکزی ، در طی جلسه تایید خود در این ماه به قانونگذاران گفت که ارتش افغانستان در صورت عدم حمایت آمریکا منحل خواهد شد .
در حال حاضر ، حملات هوایی آمریکا در سطحی است که از زمان جنگ دیده نشده است، زمانی که ده‌ها هزار سرباز آمریکایی در سراسر کشور گسترش یافتند . به گفته مسئولان ، پشتیبانی هوایی اغلب از حمایت نیروهای افغانی برخوردار است ، در حالی که تلاش می‌کنند تا از طغیان مجدد طالبان قلمرو خود را حفظ کنند .
با تحت الشعاع قرار گرفتن طالبان ، به نظر می‌رسد که دولت اسلامی بر خود بازاریابی برای جهادی‌های بالقوه و فعال تمرکز دارد . برای آن ، به تبلیغات نیاز دارد . بمب بزرگ رئیس‌جمهور ترامپ دقیقا ً آن را تامین کرد . تخریب یک شبکه از غارها یک تبلیغ عالی برای تطمیع افراطی گرایان در مورد پیوستن به یک گروه جهادی و جذب اعضای دیگر گروه‌ها است .
پس از بمب‌گذاری و عملیات نظامی بعدی ، دولت اسلامی در ایستگاه رادیویی خراسان در استان ننگرهار می‌غرید . یک واعظ این بمب را یک موهبت الهی خواند که وضعیت جهادی گروه را تایید کرد . این پیام با مهارت مناسب برای رادیکال‌های جوان است ، زیرا خصومت آمریکا مهر یک گروه از اعتبار یک گروه است . هر چه یک گروه بیشتر توسط ایالات‌متحده مورد هدف قرار گیرد ، مشروعیت جهاد آن بیشتر خواهد بود.
افزایش مشارکت ارتش ایالات‌متحده ، ستیزه جویان خارجی بیشتری را به افغانستان جذب خواهد کرد تا علیه آمریکایی‌ها جهاد کند . نقش بسیار مهم ایالات‌متحده در میدان جنگ و بیان احساساتی کم‌تر از رویارویی ممکن است شانس اینکه نیروهای افغان این گروه را شکست دهند را بهبود بخشد .
درگیری مداوم در افغانستان باعث ایجاد یک فضای گسترده کنترل بی‌قانونی ، محدود کردن دولت افغانستان به شهرها و اجازه دادن به طالبان برای حضور فعال سیاسی و دولت اسلامی برای ایجاد حضور در این کشور شده‌است . حاکمیت ضعیف ، درگیری‌های سیاسی ، فساد گسترده و بیکاری ، پیوستن به مخالفان را که در زمینه افغانستان برای ستیزه‌جویی ، یک جایگزین محبوب است ، تشکیل می‌دهند .
در صورتی که دو حزب اصلی به مناقشه ، دولت و طالبان افغانستان در روند صلح با یکدیگر متحد شوند که تعداد بیشتری از شورشیان را تا آنجا که ممکن است جذب کنند ، گروه‌هایی مانند دولت اسلامی به ظهور و گسترش خود ادامه خواهند داد . هیچ گزینه‌ای برای شروع گفتگو با طالبان وجود ندارد .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.