سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

توبره

۱,۹۵۱ بازديد
 
 
 
 
ارتش زمانی قد خود را از دست داد که دیکتاتوری در سال ۱۹۸۷ به پایان رسید. امروزه بودن در ارتش به معنای زندگی با حقوق متوسط در یکی از سردترین مناطق کره‌جنوبی در نزدیکی منطقه غیر نظامی است. مردان نظامی برای پیدا کردن همسران مشکل دارند: بسیاری از زنان جوان که به سبک زندگی راحت شهری عادت دارند (یا حداقل، مشتاق به داشتن)، نسبت به سربازان حرفه‌ای کمی توجه کمی دارند. و حرکت دائمی زندگی نظامی می‌تواند برای کودکان دشوار باشد. پدرم افسر ارتش بود و من مجبور شدم شش بار مدارس ابتدایی را تغییر دهم.
 
پایین تا ۲ روستا در سوریه، ISIS هنوز هم در حال جنگیدن هستند.
تصویری که از ویدئویی گرفته‌شده که نیروهای آمریکایی را در صحنه حمله انتحاری هفته گذشته در شهر Manbij سوریه نشان می‌دهد. چهار آمریکایی در این حمله کشته شدند.
 
از طریق خبرگزاری فرانسه - خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویری که از ویدئویی گرفته‌شده که نیروهای آمریکایی را در صحنه حمله انتحاری هفته گذشته در شهر Manbij سوریه نشان می‌دهد. چهار آمریکایی در the itCreditvia، خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ)
نویسنده: Rukmini Callimachi
۲۴ ژانویه ۲۰۱۹
 
بغداد - در امتداد دو منحنی تند رود فرات در شمال شرقی سوریه، دولت اسلامی در حال مبارزه برای نگه داشتن آخرین نقطه از منطقه‌ای وسیع است که زمانی کنترل می‌شد.
 
این گروه در ارتفاع خود نسخه وحشیانه حکومت اسلامی خود را بر بیش از ۶۰ هزار مایل مربع در سوریه و عراق اجرا کرد. اکنون به دو روستا که شش مایل مربع را اشغال کرده‌اند، فشرده می‌شود. به گفته سخنگوی شبه نظامیان و ناظران در منطقه، سربازان پیاده این کشور در درگیری‌های سنگین با نیروهای نظامی تحت حمایت آمریکا و نیروهای دموکرات کردستان سوریه درگیر شده‌اند که برای بازگشت به خاک کشور مبارزه می‌کنند.
 
در حالی که برخی از افراط گرایان در حال مبارزه با این هدف هستند، مقامات محلی می‌گویند که شبه نظامیان توسط ده‌ها تن تسلیم شده‌اند و الگوی مشاهده‌شده در سایر شهرها اندکی قبل از این که این گروه غارت شود را تکرار کردند.
 
حتی با پایان ایجاد خلیفه‌گری خود در سوریه و عراق در داخل دیدگاه، مقامات غربی هشدار می‌دهند که این پایان تهدید خشونت‌آمیز این گروه نیست. این کشور ادامه حملات ویرانگری را ادامه داد که به ریشه‌های شورشی خود باز می‌گردد، از جمله یک بمب‌گذاری انتحاری که هفته گذشته چهار آمریکایی را در Manbij کشت.
 
advertisement
 
 
سرهنگ شان رایان، سخنگوی مستقر در بغداد برای نیروهای ائتلاف تحت حمایت آمریکا که با این گروه مبارزه می‌کند، گفت: " من فکر می‌کنم که این پایان یک مرحله و آغاز جنگ بعدی است. همه باید هوشیار باشند."
 
 
 
در حالی که بسیاری از مبارزان در اواخر سال گذشته کشته شده‌اند، تحلیلگران می‌گویند که تعداد زیادی از مردم به سادگی در میان مردم ذوب شده‌اند.
 
 
 
این دو روستا که هنوز توسط گروه - و Baghuz Fawqani برگزار می‌شوند، ۰.۰۱ درصد از خلافت در سوریه و عراق هستند. آن‌ها در داخل the که توسط دو خم در فرات ایجاد شده‌است، می‌نشینند. زمین نزدیک به رودخانه است و سپس به طور فزاینده‌ای در حال خشک شدن است.
سخنگوی ارتش تایلند خواستار مذاکرات پیرامون Standoff شد.
نویسنده: توماس فولر
۲۱ مه ۲۰۱۴
 
بانکوک - یک روز پس از تحمیل قانون نظامی، ارتش تایلند در روز چهارشنبه رهبران کمپ‌های سیاسی قطبی کشور را در یک اتاق در تلاش برای پایان دادن به شش ماه بن‌بست سیاسی قرار داد.
 
ارتش شرکت کنندگان را در اطلاعیه تلویزیون احضار کرد. این اولین باری بود که همه طرفین مناقشه سیاسی با هم در گفتگوها شرکت داشتند. ارتش از دولت موقت کشور، دو حزب سیاسی اصلی و رهبران معترضان از جنبش‌های طرفدار و antigovernment دعوت کرد.
 
سرهنگ Weerachon Sukhonthapatipak، یک سخنگوی نظامی، گفت که این نشست که دو و نیم ساعت به طول انجامید، "مثبت" بود و گفت: " البته، اولین روز ما قادر به رسیدن به یک راه‌حل نبودیم." جلسه دوم برای پنجشنبه بعد از ظهر برنامه‌ریزی شده‌بود.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.