جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

قلب من

۲,۱۰۱ بازديد
آقای اردوغان از ایالات‌متحده خواسته‌است تا به ایجاد یک "منطقه امن" در شمال شرقی سوریه کمک کند که یک منطقه buffer ۲۰ کیلومتری شرق رودخانه فرات است که نیروهای کردی را از مرز ترکیه دور نگه می‌دارد و گفته‌است که ترکیه حتی بدون کمک آمریکا از این منطقه جلوتر خواهد رفت.
 
اسماعیل Hakki pekin، رئیس سابق اطلاعات نظامی ترکیه، گفت که تمرکز ترکیه بر ستیزه جویان کرد در شمال شرقی سوریه ممکن است سهوا به الحیات اجازه داده باشد تا تسلط پیدا کند.
 
آقای pekin گفت که مقامات اطلاعاتی ترکیه از مبارزان شورشی تحت حمایت ترکیه در ادلب برای عملیات علیه نیروهای کرد در شمال شرقی سوریه استفاده کردند. Depleted نیروی انسانی، شورشیان میانه‌رو که در ادلب باقی مانده بودند، در هنگام حمله نمی‌توانستند در مقابل حیات Tahrir مقاومت کنند.
 
او گفت: " شاید روسیه ترکیه را متقاعد کند که به آن‌ها اجازه ورود به ادلب را بدهد." وی گفت که اگر چنین باشد، " آن‌ها افراد زیادی را خواهند کشت و باعث ورود عظیم پناهندگان به ترکیه خواهند شد."
 
به گفته الحیات، افزایش قدرت به قدرت می‌تواند عملیات انسان‌دوستانه را در ادلب پیچیده کند: دولت‌های غربی که بخش زیادی از بودجه کمک‌های بشر دوستانه را تامین می‌کنند نسبت به channeling کردن کمک‌های مالی به ادلب در ماه‌های اخیر نسبت به این موضوع که این پول به تقویت یک گروه تروریستی خاتمه می‌دهد، تبدیل شده‌اند. آقای هلر گفت که حیات Tahrir al نیز حرکت‌هایی را برای قرار دادن خود در توزیع کمک‌ها انجام داده‌است، هر چند که اخیرا در یک نمونه کلیدی مورد حمایت قرار گرفته‌است.
 
ایالات‌متحده این گروه را یک سازمان تروریستی قرار داده‌است و حداقل دو گروه کمکی در سال گذشته پس از اینکه آژانس کمک اصلی ایالات‌متحده محدودیت‌هایی را بر روی کمک‌های مالی اعمال کرد، مجبور به عقب‌نشینی از کار خود در ادلب شدند. چندین برنامه تثبیت بودجه غربی به حالت تعلیق درآمده است.
 
راشل sider، سخنگوی شورای پناهندگان نروژ که یک گروه کمک‌رسانی است که در سراسر سوریه فعالیت می‌کند، گفت: " ادلب the برای آسیب‌پذیرترین قشر است، یک گروه کمکی که در سراسر سوریه عمل می‌کند، دوباره با این شرایط سازگار خواهند شد تا به آسیب‌پذیرترین گروه‌ها از جمله مناطقی که اکنون تحت کنترل دولت هستند، برسند."
 
آیا به جنگ در افغانستان نیاز دارید؟ این‌ها اصول هستند
 
پرسنل نظامی ایالات‌متحده در یک بالگرد در بالای کابل پایتخت افغانستان سال گذشته. هفده سال پس از تهاجم آمریکا، طالبان از همیشه قوی‌تر هستند.
 
اعتبار
 
اندرو Renneisen / گتی ایماژ
 
 
 
 
 
تصویر
 
پرسنل نظامی ایالات‌متحده در یک بالگرد در بالای کابل پایتخت افغانستان سال گذشته. هفده سال پس از تهاجم آمریکا، طالبان از ever.Cred itCreditAndrew Renneisen / گتی ایماژ
 
نویسنده: دنیل ویکتور
 
۲۱ دسامبر ۲۰۱۸
 
 
 
[ ۲۸ ژانویه ۲۰۱۹ ]
 
 
 
حتی جدیدترین junkies خبری هم اکنون می‌توانند در جنگ افغانستان، که هم اکنون ۱۸ ساله است، مشکل پیدا کنند.
 
 
 
این راهنما برای کسانی است که می‌توانند از یک یادآوری در درگیری‌ها استفاده کنند، که در آن بیش از ۲۴۰۰ آمریکایی کشته شده‌اند. حداقل ۶۲،۰۰۰ سرباز افغان و افسران پلیس از زمان آغاز جنگ در سال ۲۰۰۱ کشته شده‌اند و بیش از ۲۴،۰۰۰ سرباز در دهه گذشته کشته شده‌اند.
 
 
 
این مذاکره‌کننده ارشد ایالات‌متحده روز دوشنبه گفت که اکنون پس از نه سال تلاش‌های صلح متناوب، مقامات آمریکایی و طالبان در اصل با چارچوب توافقی که ممکن است به خروج کامل سربازان آمریکایی در ازای مجموعه‌ای از امتیازاتی از سوی طالبان منجر شود، توافق کرده‌اند.
 
 
 
چرا ارتش ایالات‌متحده هنوز آنجا است؟
 
رئیس‌جمهور جرج دبلیو بوش اولین موشک خود را در اکتبر ۲۰۰۱ در حدود یک ماه پس از حملات ۱۱ سپتامبر راه‌اندازی کرد. هدف از بین بردن القاعده و دولت طالبان بود که از آن محافظت کرد و تضمین کرد که این کشور پناه‌گاه امنی برای تروریست‌ها نخواهد بود.
 
 


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.