سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

مدرن

۱,۹۹۰ بازديد
 
 
 
مقامات تایلند در مورد قانون مارتیالیس این کشور
 
رئیس ارتش تایلند، ژنرال Prayuth چان - ocha، و رهبر پیراهن‌های قرمز، Jatuporn Prompan، درباره قانون نظامی کشور برای جلوگیری از خشونت‌های بیشتر مرتبط با اعتراضات در منطقه country.Cred itCreditRungroj / اروپا بحث و گفتگو کردند.
 
ارتش در روز سه‌شنبه قانون نظامی را با استفاده از یک قانون قدیمی و کهنه اجرا کرد که به حدی قدیمی است که به ارتش اجازه می‌دهد تا پیام‌های تلگراف را بازرسی کرده و "حیوانات بارکش" را درخواست کند.
 
 
 
ارتش به سرعت در مورد آنچه که رسانه رسانه‌های خبری را در نظر می‌گیرد به سرعت اقدام کرده‌است و حداقل ۱۴ کانال تلویزیونی و ۳۰۰۰ ایستگاه رادیویی را ممنوع می‌کند. ارتش به عنوان بخشی از تلاش‌های گسترده خود برای کنترل بحث در کشور، یک دستور غیر عادی صادر کرد که رسانه‌ها را از مصاحبه با هر کسی که "در حال حاضر موضع رسمی ندارد" ممنوع کرد.
 
 
 
منتقدان می‌گویند که تلاش ارتش برای کنترل رسانه‌های خبری در یک کشور freewheeling مانند تایلند بی‌معنی است. روزنامه‌های تایلند در روز چهارشنبه نظرات مشکوکی در مورد حکومت‌نظامی و ژنرال Prayuth چان، رئیس ارتش داشتند.
 
 
 
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
 
برای بینش‌های اصلی، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید.
 
 
 
امضا
 
advertisement
 
 
 
 
 
Pravit Rojanaphruk، مقاله‌نویس روزنامه نیشن، گفت: " چرخه مداخله نظامی با ۱۸ کودتا در هشت دهه باید به تایلندی‌ها پایان دهد تا بزرگ شوند و یاد بگیرند که مسئولیت خود را به عهده بگیرند. و امیدوارم که این یک مورد باشد. اما آنچه که در حال حاضر انجام می‌دهید، ضرری به تایلند است."
 
 
 
انتقادها از درون ادارات دولتی نیز صورت گرفت. Supinya Klangnarong، یکی از اعضای کمیسیون مخابرات & National، پیش‌بینی کرد که تلاش‌های ارتش برای سانسور کردن مباحثات بی‌نتیجه خواهد بود.
 
 
 
" قوانین مارتیالیس تکنولوژی جدیدی مانند اینترنت را پوشش نمی‌دهد. او گفت: " واقع‌بین و عملی نیست."
 
 
 
خانم Supinya گفت که او با تصمیم ارتش برای معلق کردن رسانه‌های حزبی که از سخنرانی نفرت دارند، موافق است. اما او خواستار "بحث کامل" درباره سانسور بیشتر شد.
 
 
 
خانم Supinya گفت: " اگر ارتش بخواهد ما را قانع کند که این یک کودتا نیست و آن‌ها میانجی خواهند شد، باید اطمینان حاصل کنند که این بحث آزاد مجاز است."
 
 
 
advertisement
 
 
 
 
 
اما Suthep Thaugsuban، رهبر جنبشی که انتخابات را مسدود کرده و تلاش کرده‌است دولت را سرنگون کند، با یک تغییر آشکار برای این جنبش که توسط موسسه بانکوک حمایت می‌شود، موافقت کرد. تا روز چهارشنبه، آقای Suthep مکررا مذاکرات با دولت را رد کرده بود.
 
 
 
یکی از افراد کلیدی در میز نبود: تاکسین شیناواترا، موسس حزب حاکم و هدف خشم جنبش antigovernment. آقای تاکسین، نخست‌وزیر سابق، در کودتای سال ۲۰۰۶ توسط ارتش عزل شد و در خارج از کشور زندگی کرد. جنبش او از سال ۲۰۰۱ تاکنون در همه انتخابات پیروز شده‌است، اما نخبگان سنتی را در بانکوک نقض کرده‌است. خواهرش یینگلاک شیناواترا در ماه جاری به عنوان نخست‌وزیر برکنار شد.
 
بعد از حکومت‌نظامی Martial نظامی تایلند، معترضان به Rallies ادامه دادند.
روز سه‌شنبه نیروهای تایلند از یک ایست بازرسی در نزدیکی اردوگاه حامی دولت در حومه شهر بانگوک محافظت کردند، اما در بسیاری از محله‌ها، یک سرباز دیده نشد.
اعتبار
دمیر Sagolj / رویترز
 
 
تصویر
روز سه‌شنبه نیروهای تایلند از یک ایست بازرسی در نزدیکی اردوگاه حامی دولت در حومه شهر بانگوک محافظت کردند، اما در بسیاری از محله‌ها، نه یک سرباز می‌تواند seen.Cred itCreditDamir / رویترز باشد.
نویسنده: توماس فولر
۲۰ مه ۲۰۱۴
 
بانکوک - پرسش‌هایی در مورد مقاصد نظامی تایلند در روز چهارشنبه، یک روز پس از اینکه رئیس ارتش حقوق نظامی را اعلام کرد و آزادی‌های رسانه را مهار کرد، تشدید شد، اما به معترضان اجازه داد تا تظاهرات خود را ادامه دهند - که با شور و شوق انجام دادند.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.