شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مدرنیته

۲,۱۳۱ بازديد
Korea's نظامی *******ist جنوبی
جوان - ها کیم
نویسنده: ها کیم
۵ مارس ۲۰۱۴
 
busan، کره‌جنوبی - آکادمی نیروی هوایی کره اخیرا تصمیم گرفته‌است که بالاترین جایزه تحصیلی خود را برای فارغ‌التحصیلی از سالمندان، جایزه ریاست‌جمهوری، نه به the بلکه به the اعطا کند. به طور سنتی، این جایزه به دانش آموزان با میانگین نمره متوسط داده می‌شود، اما مدیران گفتند که این جایزه را امسال انتخاب کردند، چون او عملکرد بهتری نسبت به valedictorian در مناطق nonacademic مانند تناسب اندام و رهبری، و در مطالعات نظامی داشته‌است.
 
اما برای بسیاری از مردم کره‌جنوبی، دلیل اصلی انتخاب واضح بود: The یک زن بود و یک مرد.
 
کره‌جنوبی برای اولین بار در سال ۱۹۵۰ در طول جنگ کره به زنان اجازه ورود به ارتش داد. پس از آن، سربازان زن عمدتا پست‌های اجرایی و پشتیبانی داشتند. زنان در دهه ۱۹۹۰ زمانی که سه آکادمی نظامی که منحصر به مردان بودند شروع به پذیرفتن نقش‌های رزمی کردند و شروع به پذیرش زنان کردند. در سال ۲۰۱۳ تعداد سربازان زن بیش از ۸،۲۰۰ نفر بود که در مجموع نیروی نظامی of نفر کشته شدند.
 
زنان در حال حاضر تقریبا در هر شاخه‌ای از ارتش خدمت می‌کنند (که از انتخاب واحدهای دریایی و کماندویی به دلیل الزامات قدرت منع شده‌اند)و ثبت‌نام آن‌ها به طور پیوسته افزایش‌یافته است. اما با افزایش تعداد زنان در ارتش، تبعیض علیه آن‌ها رفع نشده است.
 
advertisement
 
 
تحقیقی توسط کمیسیون حقوق بشر ملی که در نوامبر ۲۰۱۳ منتشر شد نشان داد که نزدیک به ۱۲ درصد از زنان در ارتش آزار جنسی را تجربه کرده‌اند و ۷۱ درصد از سربازان زن از زیردستان خود را به زنان ترجیح می‌دهند. سی و چهار درصد زنانی که آزار جنسی را تجربه کردند گفتند که از آنجا که باور نمی‌کردند ارتش تا به حال تغییر خواهد کرد، آن‌ها فقط این تبعیض را تحمل خواهند کرد.
 
مشکلاتی که سربازان زن با آن مواجه هستند در آکادمی‌های نظامی منعکس می‌شوند. در حالی که این موسسات به طور کامل موضوع بدرفتاری با زنان را نادیده نگرفته اند، رویکرد آن‌ها منحرف شده‌است.
 
ماه می‌گذشته، پس از تجاوز به یک دانش‌آموز دختر چهار ساله، آکادمی نظامی کره اجرای "سه ممنوعیت" خود را در رابطه با ازدواج، سیگار کشیدن و نوشیدن اعلام کرد. مدت کوتاهی پس از آن، نیروی دریایی و ارتش اقدامات مشابهی را اعلام کردند.
 
در ماه ژوئن، آکادمی نیروی دریایی "دانش آموزان دختر" را برای روابط با جنسیت مخالف منتشر کرد و گفت: " زنان به شدت توصیه کردند که تنها آرایش اساسی را اعمال کنند، از لاک ناخن بی‌رنگ استفاده کنند و رنگ‌های ظریف رژلب را بپوشند. این جزوه افزوده‌است: "عطرهای خوشبو به شدت ممنوع هستند و زیرپوش نباید" شان دانش آموزان را کثیف کنند."
 
در حالی که ممنوعیت سیگار کشیدن و نوشیدن ممکن است در یک آکادمی نظامی احساس شود، منطق منع ازدواج گیج‌کننده است. دانشجویان متاهل به احتمال زیاد دچار مشکل شده‌اند و این ممنوعیت نشان می‌دهد که مدیران تا چه حد از دست مدیران خارج می‌شوند. اما رساله آکادمی نیروی دریایی برای زنان آشکارا توهین‌آمیز است: این نشان می‌دهد که زنانی که مورد حمله جنسی قرار می‌گیرند تنها خود را مقصر می‌دانند.
 
Editors
 
در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند.
 
یخچال طبیعی هستند. میلیونها Rely که بر روی آب خود تکیه دارند.
 
یک انقلاب آرام: زنان بیشتری در آفریقای غربی محافظه‌کار به دنبال صلح هستند.
advertisement
 
 
از اوایل دهه ۱۹۶۰ تا اواسط دهه ۱۹۸۰، زمانی که کره‌جنوبی در حال بازسازی خود از سبد اقتصادی پس از جنگ بود به زمزمه، مدارس نظامی مدرن و مدرن مسیری برای انتخاب مردان جوان جاه‌طلب بودند. پسران روشن و با استعداد که پول کافی برای تدریس خصوصی مدارس خصوصی نداشتند، برای تحصیل رایگان، مسکن و حقوق زندگی که در دانشگاه‌ها تدریس می‌شد و وضعیت نام‌نویسی در آن شرکت داشتند، رقابت کردند. رئیس‌جمهور پارک چونگ هی، که از سال ۱۹۶۳ تا ۷۹ اداره را در دست داشت و دو رئیس‌جمهور بعد از او از آکادمی نظامی کره فارغ‌التحصیل شدند.
 


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.