دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

پشیمان

۱,۹۲۵ بازديد
برخی از مبارزان خارجی این کشور با زنان محلی ازدواج‌کرده و رستوران‌ها و نانوایی را باز کرده‌اند . پلیس اخلاقی آن نه تنها مردان را از زنان در زندگی عمومی جدا کرده‌است و نه یک قانون لباس تنبیهی , که نشانه حاکمیت دولت اسلامی در دیگر بخش‌های سوریه است .
ابو محمد الشریف , رهبر این گروه , در این ماه به آژانس خبری رسمی خود گفت که این گروه در تلاش برای حاکمیت نواحی آزاد شده با شمشیر نیست . "
سام هلر , یک تحلیلگر ارشد در گروه بحران بین‌المللی , گفت که این گروه مسئول خشونت‌های پراکنده و آدم‌ربایی بوده‌است , هر چند ممکن است آن‌هایی که ممکن است در این زمان کشته شوند , تسلط محلی را ایجاد کرده‌است . الحیات
هدی جیلانی , معلمی که پس از اینکه مجبور به ترک بخشی دیگر از سوریه شد , به ادلب آمد , گفت که احساس نمی‌کند مجبور است بیش از حد معمول لباس بپوشد .
او در مصاحبه‌ای که در پاییز برگزار شد , گفت : " من هرگز توسط پلیس یا پلیس اخلاقی آن اذیت نشده بودم . " چیزی در آن‌ها تغییر می‌کند . "
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
ثبت‌نام
تبلیغات
او مرکز زنانی است که به زبان انگلیسی , خیاطی و کامپیوتر تدریس می‌کند . او گفت که ستیزه جویان مداخله نکرده اند .
تغییر از نبرد مداوم مسلحانه تا مدیریت روزانه به اندازه کافی مشخص شده‌است که یک مبارز خارجی با این گروه , خطاب به نام خطاب , در سال گذشته از گروه ناامید شد . او در مصاحبه گفت که مبارزان خارجی او در حال تسویه‌حساب و افتتاح کسب و کارها هستند .
او در پیامی آهسته گفت : " این گروه دیگر گروه نیستم . " او گفت : " این دیگر جهاد من نبود . "
یک مدیر بیمارستان که بیش از چهار سال تحت کنترل است , گفت که ساکنان در شب از ترس آدم‌ربایی و سرقت بیرون نمی‌رفتند .
مبارزان شورشی برای درگیری با نیروهای دولتی سوریه در سال گذشته در ادلب به تمرین پرداختند .
اعتبار
عمر حاج محمدوف / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
جنگجویان شورشی در سال گذشته به خاطر درگیری‌هایی با نیروهای دولتی سوریه , به همراه نیروهای دولتی سوریه کشته شدند .
او گفت که در ادلب زندگی پس از روز دشوارتر می‌شود . "
علاوه بر نگرانی‌های دیگر روسیه در مورد ادلب , این کشور همچنین خواهان حفظ روابط خوب با ترکیه و مدیریت اوضاع در شمال شرقی سوریه است, جایی که عقب‌نشینی نیروهای آمریکایی مذاکرات پیچیده‌ای را بین روسیه , ترکیه , نیروهای کرد و دمشق ترتیب داده‌است .
حکیم هلر , تحلیلگر , گفت : " روسیه نگرانی‌های واقعی و جدی مبارزه با تروریسم مرتبط با ادلب دارد , اما وسعت آن نگرانی‌ها کاملا ً روشن نیست . " وی افزود : " با توجه به اولویت‌های دیگر روسیه در سوریه , در نظر گرفتن ادلب به تنهایی غیرممکن به نظر می‌رسد . "
شورش سوریه که با اعتراضات مسالمت‌آمیز آغاز شد , دست‌کم تا حدودی توسط گروه‌های افراطی مانند جبهه النصره و دولت اسلامی مورد تاخت و تاز قرار گرفت . در حال حاضر تنها قلمرو واقعی که نه دولت دارد و نه افراط گرایان در شمال شرق سوریه است , جایی که نیروهای نظامی و عربی تحت حمایت آمریکا برای گرفتن آخرین بقایای قلمرو حکومت اسلامی مبارزه می‌کنند .
تبلیغات
با این حال با عقب‌نشینی قریب‌الوقوع نیروهای آمریکایی , نیروهای کردی در شمال شرقی به سمت دولت در دمشق برگشتند . آن‌ها در حال مذاکره درباره رسیدن به توافقی هستند که می‌تواند به بشار اسد و کردها اجازه حضور در آنجا را بدهد . ترکیه , که مبارزان کرد را در مرز جنوبی اش به عنوان تهدید امنیتی مورد تهدید قرار می‌دهد , آن‌ها را از منطقه بلند می‌کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.