چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

کره های جنوبی

۲,۱۷۳ بازديد
 
با تحت الشعاع قرار گرفتن طالبان، به نظر می‌رسد که دولت اسلامی بر خود بازاریابی برای جهادی‌های بالقوه و فعال تمرکز دارد. برای آن، به تبلیغات نیاز دارد. بمب بزرگ رئیس‌جمهور ترامپ دقیقا آن را تامین کرد. تخریب یک شبکه از غارها یک تبلیغ عالی برای تطمیع افراطی گرایان در مورد پیوستن به یک گروه جهادی و جذب اعضای دیگر گروه‌ها است.
 
پس از بمب‌گذاری و عملیات نظامی بعدی، دولت اسلامی در ایستگاه رادیویی خراسان در استان ننگرهار می‌غرید. یک واعظ این بمب را یک موهبت الهی خواند که وضعیت جهادی گروه را تایید کرد. این پیام با مهارت مناسب برای رادیکال‌های جوان است، زیرا خصومت آمریکا مهر یک گروه از اعتبار یک گروه است. هر چه یک گروه بیشتر توسط ایالات‌متحده مورد هدف قرار گیرد، مشروعیت جهاد آن بیشتر خواهد بود.
 
افزایش مشارکت ارتش ایالات‌متحده، ستیزه جویان خارجی بیشتری را به افغانستان جذب خواهد کرد تا علیه آمریکایی‌ها جهاد کند. نقش بسیار مهم ایالات‌متحده در میدان جنگ و بیان احساساتی کم‌تر از رویارویی ممکن است شانس اینکه نیروهای افغان این گروه را شکست دهند را بهبود بخشد.
 
درگیری مداوم در افغانستان باعث ایجاد یک فضای گسترده کنترل بی‌قانونی، محدود کردن دولت افغانستان به شهرها و اجازه دادن به طالبان برای حضور فعال سیاسی و دولت اسلامی برای ایجاد حضور در این کشور شده‌است. حاکمیت ضعیف، درگیری‌های سیاسی، فساد گسترده و بیکاری، پیوستن به مخالفان را که در زمینه افغانستان برای ستیزه‌جویی، یک جایگزین محبوب است، تشکیل می‌دهند.
 
در صورتی که دو حزب اصلی به مناقشه، دولت و طالبان افغانستان در روند صلح با یکدیگر متحد شوند که تعداد بیشتری از شورشیان را تا آنجا که ممکن است جذب کنند، گروه‌هایی مانند دولت اسلامی به ظهور و گسترش خود ادامه خواهند داد. هیچ گزینه‌ای برای شروع گفتگو با طالبان وجود ندارد.
با این حال، آکادمی‌های نظامی با زنان بسیار محبوب هستند. از آنجا که رشد اقتصادی کره‌جنوبی کند شده‌است، شغل‌های تمام‌وقت، به ویژه برای زنان، کمیاب شده‌اند. در مقابل نرخ مشارکت نیروی کار مرد (نیروی کار به عنوان درصد کل جمعیت)of درصد، نرخ برای زنان ۴۹.۹ درصد است. حتی زنان جوان که شغل خوب پیدا می‌کنند می‌توانند شغل خود را با مرخصی زایمان و مراقبت از کودکان به حاشیه بیاندازند.
 
اما ارتش مزایای جذابی دارد، به ویژه برای زنان، که به ندرت از پیشرفت در هنگام بچه‌دار شدن از خط خارج می‌شوند. آمار سال ۲۰۱۰ نشان داد که زنان در ارتش میزان باروری کودکان ۱.۶۱ را در مقایسه با نرخ ملی ۱.۱۵ کودک در هر زن دارند. یک شغل نظامی ثبات بسیاری از زنان کره‌جنوبی را به دنبال دارد.
 
در روز ۲۵ فوریه، نخستین سالروز اداره وی، پارک Geun -، اعلام کرد: " اگر کلید کار، استفاده از نیروی کار زن جهت حفظ رشد اقتصادی باشد، باید اطمینان حاصل کنیم که زنان با استعداد مجبور به تحمل اختلال در حرفه خود نیستند."
 
ارتش یک زمین آزمایشی برای این فرمانده در وعده‌های اصلی است. اگر ارتش، the و conservative سازمان، فعالیت‌های تبعیض جنسی خود را تمیز کند و فرصت‌های برابر بدون توجه به جنسیت فراهم کند، تاثیر آن بر جامعه بزرگ بسیار زیاد خواهد بود.
 
در پایان، آکادمی نیروی هوایی تصمیم اصلی خود را بر روی جایزه ریاست‌جمهوری بررسی کرد و آن را به the زن داد. این گام خوشایندی در مسیر درست بود، اما خیلی بیشتر باید تغییر کرد. زنان کره‌جنوبی منتظرند.
 
کیم یونگ نویسنده و نویسنده داستان‌های کوتاه است. این مقاله توسط Krys لی از کره‌ای ترجمه شد.


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.