دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

احساسی

۱,۹۸۳ بازديد
مسلمانان در ارتش : تعداد کمی ، افتخار ، خوش آمدید
اعضای انجمن سربازان قدیمی آمریکایی در مراسم اهدای حلقه گل در یادبود جنگ جهانی دوم در واشنگتن در سال ۲۰۱۵ .
اعتبار
زاک گیبسون / نیویورک‌تایمز
تصویر
اعضای انجمن سربازان قدیمی آمریکا در مراسم یادبود جنگ جهانی دوم در واشنگتن در ۲۰۱۵.Cred itCreditZach گیبسون / نیویورک‌تایمز
نویسنده: دیو Philipps
۲ اوت ۲۰۱۶
زمانی که دونالد ج . ترامپ در پاییز گذشته گفت که او در نظر خواهد گرفت که مسلمانان را در آمریکا کارت‌های شناسایی ویژه حمل کند ، طیب رشید در کیف پول خود دست پیدا کرد و کارت شناسایی نظامی خود را بیرون آورد ، سپس تصویری از آن را به صورت آنلاین منتشر کرد و افزود :
" هی @ realDonaldTrump ، من یک مسلمان آمریکایی هستم و من هم اکنون یک مدال ویژه را حمل می‌کنم . مال تو کجاست ؟ "
هی @ realDonaldTrump ، I'm یک مسلمان آمریکایی است و من هم اکنون یک مدال ویژه را حمل می‌کنم . مال خود ته ؟ # SemperFi # USMC pic.twitter.com / QSf۲O۹PTi۲
نیروی دریایی مسلمان ( @ MuslimMarine ) ۱۹ نوامبر ۲۰۱۵
اکنون ، آقای رشید که پنج سال در نیروی دریایی خدمت کرده و در ارتباطات هوایی و ارتباطات هوایی هم‌کاری داشته‌است ، سه بار مورد خشم آقای ترامپ قرار گرفته‌است .
این بار به خاطر سخنان اهانت‌آمیز کاندیدای ریاست‌جمهوری جمهوری‌خواه درباره Khizr و غزاله خان ، پدر و مادر یک کاپیتان ارتش که در اثر انفجار یک خودرو در عراق در سال ۲۰۰۴ کشته شد ، که از سیاست‌های پیشنهادی آقای ترامپ برای مسلمانان در کنوانسیون ملی دموکراتیک انتقاد کرد .
این قسمت " اشک را به چشمانم آورد " ، "آقای رشید گفت : " اینها مردمی هستند که کودک خود را قربانی کرده‌اند ، خون خودشان ."
advertisement
اما او گفت که عصبانیت او با تجربه خودش در ارتش ، که در آن مردم به شدت می‌پذیرند و حامی هستند ، تعدیل می‌شود .
آقای رشید که در سال ۱۹۹۷ به نیروی دریایی پیوسته بود گفت : " من هیچ چیز جز عشق و رفاقت از نیروی دریایی که در آن خدمت کرده‌ام را تجربه نکرده‌ام . من اغلب اولین مسلمانی بودم که تا به حال دیده بودم ، اما هیچ نژاد پرستی و تعصب وجود نداشت . این مساله واقعا ً به ایمان شما اهمیتی ندارد : ما اول نیروی دریایی بودیم ."
الطیب راشد ، یک سرباز نیروی دریایی که پنج سال خدمت کرده بود ، گفت که از سوی دونالد ج خشمگین شده‌است . ترامپ در مورد مسلمانان اظهار نظر می‌کند .
اعتبار
Whitten Sabbatini برای نیویورک‌تایمز
تصویر
الطیب راشد ، یک سرباز نیروی دریایی که پنج سال خدمت کرده بود ، گفت که از سوی دونالد ج خشمگین شده‌است . نظرات ترامپ در مورد Muslims.Cred itWhitten برای نیویورک‌تایمز
با این حال ، همانطور که آقای رشید تایید می‌کند، مسلمانان در ارتش با چالش‌های متعددی روبرو هستند. برای یک ، ۱۵ سال جنگ در کشورهای مسلمان در میدان ‌های فرهنگی ارتش خدمت کرده‌است . در میان برخی سربازان غیر مسلمان ، خود اسلام ، که افراط‌گرایی نیست ، اغلب به عنوان مشکل شناخته می‌شود .
در مصاحبه‌ها ، سربازان مسلمان گفتند که همه آن‌ها در یک زمان با یکدیگر مواجه شده‌اند و یا آنچه که " knucklehead " نامیده می‌شود برابر با تروریست‌ها است . اوضاع بعد از کشته شدن ۱۳ نفر در فورت هود در سال ۲۰۰۹ توسط یک روان‌پزشک ارتش مسلمان که گفت جنگ‌های آمریکا در عراق و افغانستان علیه همه مسلمانان است ، بدتر شد .
مشکلات دیگر ناشی از موانع فرهنگی ، مانند ممنوعیت روی موهای صورت و برخورد با غذاهای نظامی است که اغلب مملو از گوشت خوک ، ممنوع از اسلام است . تعداد کمی از پایگاه‌های مذهبی دارای خدمات نماز مسلمان هستند و تنها پنج نفر از حدود ۲، ۹۰۰ تن از آن‌ها ائمه جماعات هستند .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
advertisement
آقای رشید که خانواده‌اش در سن ۱۰ سالگی از پاکستان نقل‌مکان کرده‌اند ، گفت : " این کار می‌تواند چالش برانگیز باشد " ماهیت خدمات نظامی برای تمرین ایمان شما مساعد نیست ، اما اسلام انعطاف‌پذیر است ."
وی افزود : " من به عنوان یک آمریکایی اینجا هستم ، از آزادی و فرصت این کشور بهره‌مند هستم ، و این وظیفه من است که به طریقی به این ملت خدمت کنم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.