جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

استوکس

۲,۱۵۱ بازديد
قانون تعادل بین روسیه و غرب در بلاروس ایجاد شد.
افسران پلیس در طی تظاهرات مخالفان در مینسک ، بلاروس ، در ماه مارس .
اعتبار
Siarhei Hudzilin برای نیویورک‌تایمز
تصویر
افسران پلیس در طی تظاهرات مخالفان در مینسک ، بلاروس ، در March.Cred itCreditSiarhei برای نیویورک‌تایمز
نوشته ایوان Nechepurenko
۱۳ اوت ۲۰۱۷
مینسک ، بلاروس - مقامات غربی و رسانه‌های خبری سال‌ها است که به طور معمول رئیس‌جمهور الکساندر جی را توصیف می‌کنند . لوکاشنکو از بلاروس به عنوان " آخرین دیکتاتور اروپا ".
بنابراین ممکن است برای برخی از سخنان او برای ابراز حمایت عمیق از حقوق بشر ، دموکراسی و حاکمیت قانون در یک سخنرانی در ماه گذشته به گروهی بزرگ از ایالات‌متحده و قانونگذاران اروپایی که برای کنفرانسی به مینسک ، پایتخت کشور و به کلی یکپارچه ، پایتخت آمده‌اند ، شنیده شود .
با این حال ، برای آقای لوکاشنکو ، عملکرد کلاه کهنه بود .
او بیش از دو دهه هنر بازی کردن با روسیه و غرب را به کمال رسانده‌است . بلاروس هم متحد ضروری و هم بخش از کرملین است که بستگی به یارانه‌های روسیه دارد تا اقتصادش را به طور شناور نگه دارد و یک حایل مهم برای غرب بر علیه تهاجمی شدن ارتش کرملین .
اما با تمرین‌های نظامی اصلی نظامی روسیه که قرار است ماه آینده در بلاروس ، رهبران اپوزیسیون ، تحلیلگران و حتی ترس نظامی آمریکا از آن باشد که عمل حساس آقای لوکاشنکو ممکن است به پایان برسد .
advertisement
ترس گسترده‌ای در مینسک وجود دارد که زمانی که نظامیان روس به بلاروس برای بازی‌های جنگی که به Zapad ، روسیه برای " غرب " معروف است ، رسیدند ، آن‌ها هرگز ترک نخواهند شد . این نگرانی‌ها حاکی از آن است که روسیه واگن‌های راه‌آهن ۴، ۱۶۲ را اجاره کرده‌است تا تنها ۳، ۰۰۰ سرباز را حمل کند و بیش از ۶۸۰ دستگاه تجهیزات نظامی را به بلاروس منتقل کند .
سربازان در اواخر ماه ژوئیه با تمرین‌های برنامه‌ریزی‌شده برای اواسط ماه سپتامبر وارد این کشور شدند . مقامات روس و Belarussian هر دو در ملا عام قول داده‌اند که پس از این تمرین ، سربازان به خانه باز گردند .
در طی سال‌ها ، همانطور که آقای لوکاشنکو در پی اثبات استقلال خود بوده‌است ، به طور دوره‌ای با رئیس‌جمهور روسیه ، ولادیمیر V ، مبارزه می‌کند . Putin - امور مدیریت‌شده توسط پوتین - که به سرعت در نمایش‌های عمومی از برادری Slavic وصله پینه شده بودند .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
با کاهش استانداردهای زندگی ، Belarussians در اواخر ماه مارس در بزرگ‌ترین موج اعتراضات antigovernment به خیابان‌ها آمدند .
اعتبار
Siarhei Hudzilin برای نیویورک‌تایمز
تصویر
با کاهش استانداردهای زندگی ، Belarussians در اواخر ماه مارس در بزرگ‌ترین موج اعتراضات antigovernment در years.Cred itSiarhei برای نیویورک‌تایمز ، به خیابان‌ها رفت .
با این حال ، همانطور که روابط مسکو با غرب در دوران اتحاد جماهیر شوروی آخرین بار دیده می‌شود ، این عمل توازن و موازنه آقای لوکاشنکو به طور فزاینده‌ای غیرقابل دفاع شده‌است . این زمان ممکن است نزدیک شود زمانی که مجبور خواهد شد بین دو اردوگاه انتخاب شود ، تصمیمی که خطرات تصمیم‌گیری را به همراه دارد .
یک حرکت آشکار برای استقبال غرب می‌تواند باعث ایجاد واکنشی از سوی کرملین شود، همانطور که پس از سقوط رئیس‌جمهور ویکتور اف در اوکراین اتفاق افتاد . یانوکویچ . غرب قطعا ً با این حرکت نظامی مخالفت نخواهد کرد .
advertisement
اما در آغوش گرفتن کامل روسیه حاکمیت بلاروس را درهم می‌شکند و می‌تواند تظاهرات خیابانی که امسال در میان جمعیتی که در حال حاضر در حال کاهش استانداردهای زندگی هستند را تجدید کند .

منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.