شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

التماس

۲,۱۳۷ بازديد
اما مساله اصلی تا آن زمان به پایان نخواهد رسید . آقای پوتین در حال حاضر به این نتیجه رسیده‌است که هدف اصلی اش ، رهایی از تحریم‌های آمریکا و اروپا است که پس از الحاق کریمه در سال ۲۰۱۴ - سال‌ها دور از آن صورت می‌گیرد. هنگامی که تحریم‌های جدید در قانون حفظ می‌شوند ، مانند آن‌هایی که کنگره تصویب کرده‌است و آقای ترامپ با اکراه موافقت کرده‌است تا از لغو حق وتو جلوگیری کند ، آن‌ها عموما ً برای سال‌ها بر روی کتاب باقی می‌مانند .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
تبلیغ
علاوه بر این ، واشنگتن لبریز از هشدارهایی است که حملات به سیستم انتخابات در سال گذشته تنها یک نقطه شروع است و آن‌ها فقط به سود خودشان هستند " . Comey ، مدیر F.B.I. ، درست قبل از اینکه توسط ترامپ اخراج شود ، به کمیته اطلاعات مجلس سنا گفت : " و آن‌ها بر خواهند گشت ."
جیمز آر . . پسر او گفت : " آنچه که ذکر نمی‌کنیم ، برنامه مدرن‌سازی بسیار تهاجمی است که آن‌ها با قابلیت هسته‌ای استراتژیک خود آغاز کرده‌اند ."
و این در نهایت خطر واقعی است . به استثنای سوریه - که در آن نیروهای نظامی هر دو کشور پراکنده شده‌اند ، اگر متقابلا ً مشکوک باشند ، ارتباط نظامی - نظامی از نوعی که به طور معمول در طول جنگ سرد رخ داده‌است ، وجود ندارد . و با نیروهای روسی و آمریکایی که در نزدیکی the فعالیت می‌کنند ، و خارج از ساحل اروپا احتمال وقوع حادثه و پیش‌بینی غلط زیاد است .
مقاله " جرج Kennan " ، معمار استراتژی جنگ سرد ، در ماه جولای سال ۱۹۴۷ تحت نام مستعار " ایکس " در امور خارجه منتشر شد .
اکثر تحلیلگران فرض می‌کنند که آقای لوکاشنکو در صورتی که مجبور به انتخاب شود ، بسیاری از حامیان خود را در مسکو خواهد انداخت .
Artyom Shraibman با اشاره به یک فرمول معروف برای توصیف رابطه بین این دو ، در حالی که در اتاق خبری مدرن Tut.by ، که یک ویراستار سیاسی است ، گفت : " بلاروس می‌تواند از هیچ کدام از آن‌ها عبور کند .
Artyom Shraibman در Tut.by ، وب سایت اخبار مستقل بلاروس .
اعتبار
Siarhei Hudzilin برای نیویورک‌تایمز
تصویر
Artyom Shraibman در Tut.by ، اخبار مستقل اصلی Belarus itSiarhei for the New York Times
یک کشور محصور در خشکی که توسط روسیه ، اوکراین و سه ایالت ناتو - لهستان ، لتونی و لیتوانی - از نظر تاریخی به عنوان یک کوریدور تهاجم برای قدرت‌های بزرگ خدمت کرده‌است . در طول جنگ سرد ، شوروی چندین پایگاه نظامی بزرگ در آنجا نگهداری کرد که شامل موشک‌های هسته‌ای بود .
در سال ۲۰۱۵ ، بلاروس درخواست کرملین مبنی بر ایجاد پایگاه نظامی را رد کرد . اما تحلیلگران نگران هستند که آقای لوکاشنکو تا چه حد می‌تواند در مقابل فشار قوی روسیه مقاومت کند .
Arsen Sivitski ، رئیس مرکز مطالعات استراتژیک و سیاست خارجی ، که یک گروه تحقیقاتی در مینسک است ، گفت : " برای کرملین ، داشتن توانایی برای بالا بردن وضعیت در منطقه در هر زمانی بسیار مهم است . در غیر این صورت ، مینسک هیچ ارزش راهبردی برای اروپا نخواهد داشت ."
اما وی افزود : " کرملین توانایی شکستن این بازی را دارد ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.