دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

املنت

۲,۰۹۴ بازديد
اسکات فابر ، نایب‌رئیس امور دولت در گروه کاری محیط‌زیست گفت : " حمله به سلامت انسان اکنون با برنامه رئیس‌جمهور ترامپ شروع می‌شود تا منابع E.P.A. را کاهش دهد که برای حفاظت از آب آشامیدنی و هوا در برابر آلودگی حیاتی است . "
اما اطلاعات منتشر شده در مورد بودجه سوالات بیشتری را نسبت به پاسخ‌های آن مطرح می‌کند .
البته دموکرات‌ها هم دوست نخواهند بود .
وزیر نی تا ام گفت : " دموکرات‌ها به طور شفاف اولویت‌های نابجا دولت و اکثریت جمهوری خواهان را روشن می‌کنند . " Lowey از نیویورک ، دموکرات عالی‌رتبه کمیته تخصیص بودجه، " و ما با دندان و ناخن مبارزه خواهیم کرد تا از خدمات و سرمایه‌گذاری‌هایی که برای خانواده‌های سخت آمریکایی و جوامع سراسر کشور حیاتی هستند حمایت کنیم ."
تبلیغ
اما ممکن است این بودجه بارزترین نمونه در دوران جوانی آقای ترامپ به گونه‌ای باشد که در آن به چالش برانگیز حزب خود چالش برانگیز است . از زمان آغاز فعالیت شورشی ، آقای ترامپ با مواضع بلند مدت حزب جمهوریخواه در گستره‌ای از سیاست‌ها ، از جمله تجارت آزاد ، چگونگی برخورد با روسیه و آینده برنامه‌های استحقاقی دولت مخالفت کرده‌است .
جمهوری خواهان در کنگره امیدوار بودند که نفوذ دو عضو سابق مجلس جمهوری‌خواه در کابینه آقای ترامپ - تام پرایس ، رئیس خدمات بهداشتی و انسانی ، و آقای Mulvaney - منجر به نتیجه‌گیری‌های جدید در مورد نیاز به رسیدگی به برنامه‌های استحقاقی شود که به شدت با بازنشستگی این نسل افزایش می‌یابد .
در عوض ، به نظر می‌رسد که آقای ترامپ قصد دارد پس‌انداز خود را از بخشی از بودجه که به شدت تحت فشار است ، از بودجه اختیاری داخلی استخراج کند.
این سند به نقل از ژنرال Horoho می‌گوید : " ما توانستیم کاری مشابه با ID چهارم زمانی انجام دهیم که در سال گذشته The Springs Gazette به آن‌ها حمله کردند - هر گونه موشکافی رسانه‌ها را از رسانه‌ها گرفتند و داستان آن‌ها را کشتند ."
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
advertisement
بنا بر گزارش خبرنگار نظامی گازت ، تام roeder ، این سند حاکی از آن است که ژنرال جراح ارتش " کشته " در روزنامه گازت در مورد بدرفتاری با سربازان توسط روانشناسان در بیمارستان ارتش در فورت کار سن در سال ۲۰۱۴ بوده‌است . آقای roeder در ایمیلی گفت که گازت دو ماه منتظر ماند تا یک نسخه از تحقیقات کامل ارتش را دریافت کند .
حدود یک هفته قبل از اینکه تحقیقات به نشریه گازت منتشر شود ، ژنرال Horoho یک " میز گرد رسانه‌ای " را در اختیار داشت و از خبرنگاران نظامی رقیب در پنتاگون دعوت کرد تا در مورد این تحقیقات مطلع شوند . این رویداد منجر به چندین داستان شد که او را وادار به اجرای بدرفتاری با سربازان با مسائل بهداشت روانی کرد .
مقاله Gazette که ۱۰ روز بعد منتشر شد ، دریافت که " برخی از کارگران بخش سلامت رفتاری بیمارستان ، demeaning ، patronizing و foul بودند " و این که آن‌ها توسط فرماندهان برای فشار آوردن سربازان با بیماری‌های روانی از ارتش تحت فشار قرار گرفتند .
خلاصه گزارش همچنین به نقل از ژنرال Horoho نقل کرد که گفته‌است که با پوشش یک بالش در وست پوینت مورد حمله قرار گرفته‌است ، که ابتدا توسط تایمز گزارش شده‌بود ، که باعث شد ۲۴ ضربه مغزی بیشتر از بوکس و فوتبال شود .
" دفعه بعد ، وقتی دانش آموزان مجروح شدند و این sensationalized است ، لطفا ً قبل از گذشت از زمان به من اطلاع دهید . " او به نقل از او خلاصه شده‌است و می‌گوید : " من می‌توانم به شکل دادن واکنش از موقعیت خود به عنوان جراح کمک کنم . من در واقع در مورد این حادثه از اخبار مطلع شدم ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.