چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

ایشیم

۲,۰۹۳ بازديد
بررسی : " Martial برکت " ، " مرد خوش‌قلب " در مورد a برای buffs نظامی
توسط Dwight گارنر
۳۰ ژوئیه ۲۰۱۵
اعتبار
پاتریشیا وال استریت تایمز
تصویر
وال استریت / نیویورک‌تایمز
داستان مارگارتا بارتون باید در خاطرات شیرین خود بگوید : " Martial برکت " - عنوان خود را به عنوان " همسر برکت " تعبیر نکرده است - فقط چند دهه قبل اتفاق می‌افتد . اما به نظر می‌رسد که انگار از یک ماشین زمان .
کلت زمانی ما را به سال ۱۹۷۶ بازمی گرداند که شهر نیویورک a و stranger بود . نام آن دو آن بیشتر شبیه به یک کشور خیالی و خواننده غربی بود تا یک داروخانه blandly . اینترنت وجود نداشت و بنابراین مان‌هاتان از کتابفروشی ها پر شد ، جدید و مورد استفاده قرار گرفت .
کلت شوهر خانم کلت شغل وال استریت را از دست داده بود . او و نویسنده به جای جستجوی یک رویای جدید ، رویای غیر محتمل خود را دنبال کردند : آن‌ها یک کتابفروشی در شهر باستانی را بر خلاف همه دیگر باز کردند که تنها عناوین نظامی را می‌فروخت .
این در بیشتر روش‌ها quixotic بود تا یک . تاریخ نظامی یک موضوع محبوب در اواسط دهه ۷۰ میلادی به عنوان زمین ویتنام به پایان رسید . ( خانم کلت ) به سبک کلاسیک " چهره جنگ " که در سال ۱۹۷۶ منتشر شد ، با توجه به علاقه به این زمینه سخن گفت )
advertisement
ایا کتاب‌های کافی برای فروش وجود داشت ؟ یکی از لذت مطالعه " مارتیالیس برکت " ، خانم کلت که به کمک به اداره این زوج کمک می‌کند ، the نظامی که از سال ۱۹۷۶ تا ۲۰۰۳ در شرق ۹۰ فعال بود ، در مورد عناوین قابل‌توجه و غیرمعمول در تعداد sweeping از ژانرهای نظامی یاد می‌گیرد .
بهترین فروشندگان فروشگاه ممکن است در مورد چرچیل ، جنگ داخلی و ناپلئون باشند . اما خانم کلت اغلب در مورد ده‌ها جنگ و شخصیت مبهم و devotees صحبت می‌کند .
این فروشگاه سلاح‌های خود را از " صخره‌ها به موشک " پوشش می‌داد . بخش‌هایی از استراتژی ، جاسوسی ، زندانیان جنگی ، لباس متحدالشکل ، زنان و جنگ ، هولوکاست و بسیاری از موضوعات دیگر وجود داشت .
همچنین کتاب‌های بسیاری در مورد استفاده از حیوانات در زمان جنگ نیز دیده می‌شوند ." اگر می‌توانید همه این مطالب را بدون سفارش دادن به برخی از این کتاب‌ها بخوانید ( به صورت آنلاین ، متاسفانه ) شما فرد قوی‌تر از من هستید .
آیا کسی خواهد آمد ؟ یک لذت دیگر از کتاب خانم کلت به جزئیات مربوط به گروه " از مشتریان شرکت می‌کند : سربازان حرفه‌ای ، the ، the ، the ، the ، cheats ، the ، the ، the ، mouth ، the breathing .
Editors
۱۰۰ کتاب مهم سال ۲۰۱۸
Jailing فیلم مرد اشتباه : Mug با وجود خطرات جدی ، Searches Persist را در نیویورک بازی کرد .
خودکشی ، quarterbacks و خانواده Hilinski
advertisement
سربازان پیر بودند که در یافتن کتابی که معنی شخصی داشت ، اشک می‌ریختند . ژنرال‌ها آمدند و admirals و survivors کهنه جنگ جهانی اول . او مردی بود که یک زیر دریایی ۲۰ فوتی را در حیاط پشتی خود درست کرده بود و مردی که به زنجیره‌ای Gold ملقب شده بود که در خفا به راه خود ادامه می‌داد .
مارگارتا و همسرش ، هریس کلت ، در سال ۱۹۹۷ در فروشگاه طبقه بالا در شرق شان کلت داشتند .
اعتبار
نانسی Siesel / نیویورک‌تایمز
تصویر
مارگارتا ، کلت و همسرش ، هریس کلت در سال ۱۹۹۷ در ایست ساید their shop.Cred Siesel / نیویورک‌تایمز
مورخان و روزنامه نگاران به این مغازه اختصاص داده شدند و برای تحقیقات خود به آن تکیه کردند . هیچ‌کس lonelier از نویسنده کتاب فراموش‌شده نیست . کلت برای بسیاری از نویسندگانی صحبت می‌کند که زمانی که او از یکی از آن‌ها می‌گوید ، " دوست داشت به جایی برسد که ساکنان آن‌ها می‌دانستند که او چه کاری انجام داده‌است ."
جورج سی . اسکات حامی فروشگاه بود . پل نیومن ، رابین ویلیامز ، بت میدلر و جیمز Gandolfini هم چنین بودند . دفتر ریچارد نیکسون برای کتاب‌ها زنگ زد . نماینده استعداد مایکل Ovitz برای خرید یک دسته هدیه به Tom Clancy افتاد . این فروشگاه به مکان بسیار خوبی تبدیل شد که به "تشویق " تبدیل شد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.