جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

برون

۲,۰۷۳ بازديد
شرط پوتین در مورد ریاست‌جمهوری ترامپ به طور شگفت آوری است.
ترامپ علیه مقامات روسیه تحریم‌ها ایجاد کرد
حتی قبل از این که او این لایحه را امضا کند , دولت روسیه با گرفتن دو ویژگی دیپلماتیک آمریکا تلافی کرد و به ایالات‌متحده دستور داد تا اعضای ستاد سفارت خود را در روسیه از طریق روزنامه نیویورک‌تایمز در نیویورک‌تایمز , کاهش دهند .
توسط دیوید ای . سنر
۲۲ ژوییه ۲۰۰۷
باب
کمی بیش از یک سال پس از آن که تلاش روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا به نور رسید , مشکلات دیپلماتیک - روشن‌شدن رابطه میان مسکو و واشنگتن در مقیاسی که در چند دهه گذشته مشاهده نشد - شمار تلفات را در بر می‌گیرد .
رئیس‌جمهور ولادیمیر v . پوتین شرط می‌بندم که دونالد ج . ترامپ یعنی همان طور که ابرقدرت زمانی بود , یا حداقل نیروی بزرگی که باید با آن به حساب می‌آمد , از سوریه گرفته تا اروپا , و خودستایی از نظامی پس از دو دهه غفلت .
این شرط حالا نتیجه معکوس داشته‌است . اگر تحریم‌ها به شدت توسط کنگره در هفته گذشته به مسکو ارسال شد , این بود که دست‌های ترامپ اکنون در معامله با مسکو , احتمالا ً سال‌ها به سر می‌برد .
تنها چند هفته پس از اینکه دو رهبر , ساعاتی را در گفتگوی به ظاهر دوستانه در هامبورگ , آلمان سپری کردند , دورنمای انواع معامله , ترامپ یک‌بار در مصاحبه‌های خود به تفکر پرداخت . کنگره آماده بخشش الحاق کریمه نیست و اجازه سرمایه‌گذاری مجدد گسترده در انرژی روسیه را نمی‌دهد . تحریم‌های تازه توسط ائتلاف دموکرات‌ها تصویب شد که پوتین پوتین را به خاطر کمک به شکست هیلاری کلینتون و جمهوری خواهان متهم کردند که رئیس‌جمهور آن‌ها در مسکو با او معامله می‌کند .
تبلیغات
بنابراین با تصمیم خود مبنی بر اینکه صدها نفر از دیپلمات‌های آمریکایی و روس‌ها در حال کار برای سفارت آمریکا هستند , پست‌های خود را ترک می‌کنند . در حال حاضر , مقامات آمریکایی و کارشناسان خارجی در روز یکشنبه گفتند که به نظر می‌رسد قدرت نفوذ بیشتر او در تشدید اختلاف , جنگ سرد و به جای تلاش ماهرانه برای دستکاری حوادث با ترکیبی از طفره زنی , جنگ و جنگ اطلاعاتی نهفته‌است .
اما روشن نیست که این اعلامیه تا چه حد بر روابط روز تا روز تاثیر خواهد گذاشت . در حالی که رسانه‌های خبری روسیه گفتند که دیپلمات‌های قزاق از کار منع شده‌اند و احتمالا ً اخراج خواهند شد, هیچ چیزی نزدیک به دیپلمات‌های آمریکایی که در روسیه کار می‌کنند , وجود ندارد .
این رقم تقریبا ً شامل افرادی است که در سفارت کار می‌کنند , معمولا ً در مشاغل غیر نظامی . ( الف ) گزارش بازرس کل وزارت امور خارجه که آخرین شماره بتون در دسترس عموم در دسترس است , گفت که در سفارت مسکو و سه کنسولگری , از کل اعضای ستاد کل , افرادی کارمند استخدام شده‌اند . که بسیاری از آن‌ها توسط مقامات روسی آزار و اذیت می‌شوند . البته در هر زمان مشخصی برای دولت ایالات‌متحده در روسیه کار می‌کنند - متخصصانی از بخش‌های مختلف دولت , از انرژی گرفته تا کشاورزی , و یک ایستگاه بزرگ جاسوسان که برخی تحت پوشش دیپلماتیک کار می‌کنند .
آنجلا پافشاری , مدیر مطالعات اروپا و اروپای شرقی در دانشگاه جرج تاون گفت : " یکی از بزرگ‌ترین اهداف پوتین این است که به روسیه اطمینان دهد که هنوز اتحاد جماهیر شوروی است , یک نیروی هسته‌ای که باید مورد احترام و وحشت باشد . " " و او فکر می‌کرد که می‌تواند آن را از ترامپ دریافت کند . " بوش
اما اکنون , روس‌ها به هرج و مرج در کاخ سفید نگاه می‌کنند و سطحی از غیرقابل‌پیش‌بینی بودن را در آنجا می‌بینند که آن‌ها را عصبی می‌کند . او گفت : " واکنش , عقب‌نشینی به عادات قدیمی بود و اخراج دیپلمات‌ها یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها بود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.