پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

تز دکترا

۲,۰۷۷ بازديد
دکترین ترامپ
یک استراتژی chaotic مدیریتی که به طور غیر منتظره منسجم است .
راس Douthat
نویسنده: روس Douthat
دیدگاه نظریه
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
۱۹
اعتبار
تام برنر برای نیویورک‌تایمز
تصویر
CreditCreditTom برنر برای نیویورک‌تایمز
دو سال به ریاست‌جمهوری او ، دونالد ترامپ استراتژی قانون گذاری روشنی ندارد ، هیچ برنامه سیاستگذاری ، برنامه‌ای برای بهبود عدم محبوبیت او و راهی برای دوباره انتخاب مجدد به اندازه کافی غم‌انگیز که او می‌کوشد تا یک naif سیاسی را هدف قرار دهد ، بیلیونر استارباکس ، هوا Howard شولتز ، به عنوان یک ویرانگر third ثالث عمل می‌کند . همچنین ممکن است از سمتش استیضاح شود .
با این حال ، در عین حال ، در میان همه هرج و مرج داخلی و عدم صلاحیت و سو درمان سیاسی ، این دولت همچنان در سیاست خارجی عمل می‌کند - نه تنها در پشت‌پرده ، بلکه عمل - طوری رفتار می‌کند که گویی یک استراتژی جدی جدی است ، یکی به اندازه کافی منسجم و منطقی است - به نظر می‌رسد که رئسای جمهور آینده ممکن است به طور منطقی از آن تقلید کنند.
این دکترین ترامپ ، در عمل ، " نیست که او گاهی در مسیر مبارزات انتخاباتی قول داده باشد؛ و نه این موضوع که بسیاری از منتقدان او از آن می‌ترسیدند . این یک دکترین of ، تجدید نظر و تجدید نظر است که در آن ایالات‌متحده می‌کوشد تا most امیدهای آرمانی و تعهدات نظامی غیرواقعی را رها کند ، لیستی از دشمنان بالقوه خود را محدود کرده و تلاش‌های خود را در نفوذ تقویت کند . هدف فراگیر ، واگذار کردن برتری ایالات‌متحده یا رها کردن متحدان آمریکایی نیست ، همانطور که رقبای ترامپ اغلب مسئول هستند؛ به عبارت دیگر ، حفظ برتری آمریکا بر روی یک پایه قابل مدیریت تر ، در حالی که تمرکز بیشتر و تلاش بر روی گنجاندن قدرت و نفوذ چین را بر عهده دارد .
این دو دولت را در اخبار مربوط به این هفته در نظر بگیرید . اولی تصمیم کاخ سفید برای حمایت از رهبر مخالفان در ونزویلا و ایجاد ائتلافی برای تضعیف حکومت دیکتاتوری دیکتاتوری است . دومین تلاش ، تلاش برای مذاکره با طالبان است که به تعهد نظامی ۱۷ ساله آمریکا در افغانستان پایان می‌دهد .
advertisement
اگر یک قرارداد مورد حمله قرار گیرد و نیروهای ما عملا ً عقب‌نشینی کنند ، تردید شخصی ترامپ در مورد مداخله افغانستان به تولید نتایجی کمک خواهد کرد که بخش‌های بزرگی از سیاست خارجی ما مقاومت کرده‌است - بازی نهایی که احتمال شکست واقعی ، یک تصاحب کامل طالبان ، به عنوان قیمت کاهش تعهدات آمریکا و آوردن نیروهای آمریکایی به خانه را می‌پذیرد .
در عین حال ، تلاش ونزوئلا در ایجاد وضعیت عادی سیاست خارجی - خارجی قابل‌توجه است . تلاش برای تضعیف یک دیکتاتور آمریکای‌لاتین با جناح چپ در حالی که در مورد حقوق بشر در مورد حقوق بشر صحبت می‌کند ، نوعی سیاست است که شما ممکن است انتظار داشته باشید از طرف یک رئیس‌جمهور مارکو روبیو ( که در واقع یک محرک اصلی در پشت سیاست است ) ، و همانطور که آوری فریدمن از اقیانوس اطلس نوشت ، این استراتژی با هم‌کاری متحدان و بشدت هماهنگ است و حتی یک رئیس‌جمهور ریگان و جرج دبلیو بوش وجود دارد . دست بوش ، الیوت آبرامز ، برای کمک به اجرای سیاست دولت .
برای فریدمن ، این وضعیت عادی ، عجیب و ریاکار و ریاکار است . در اینجا رئیس‌جمهوری است که به ندرت دموکراسی و حقوق بشر را در سخنان his احضار می‌کند ، کسی که به ندرت از دیکتاتورهای مانند ولادمیر پوتین و کیم جونگ اون احترام گذاشته ، تا دموکراسی را در کشوری که معمولا ً در میان چالش‌های برتر برای منافع ایالات‌متحده نیست ، حمایت کند ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.