دوشنبه ۰۶ فروردین ۰۳

جان سی

۱,۸۸۰ بازديد
جان بی . Alterman ، مدیر برنامه خاور میانه در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی ، گفت که دولت با محاسبات ظریفی در مورد میزان تفویض اختیارات به ژنرال‌ها مواجه است .
وی گفت : " در عین حال ، اگر قصد دارید فردی را هدف قرار دهید و کسی را بکشید ، باید نوعی فرآیند وجود داشته باشد تا اطمینان حاصل شود که این کار به یک هدف استراتژیک عمل می‌کند . ما نباید با افراط دیگر راحت باشیم ، اساسا ً " محکومیت مرگ را بدون مشورت بیشتر به پایان برسانیم ."
سرهنگ جف دیویس ، سخنگوی پنتاگون ، گفت که حملات روز پنج شنبه در یمن که بیش از ۲۰ نفر بود " در هم‌کاری با دولت یمن انجام شد و با رئیس‌جمهور عبدو ربو منصور هادی هماهنگ شد . کاپیتان دیویس گفت که این حملات ستیزه جویان ، تجهیزات و زیرساخت القاعده را هدف قرار داده بودند .
پس از حمله ماه ژانویه ، دولت هادی به ایالات‌متحده اجازه داد تا ماموریت‌های ویژه عملیات زمینی را انجام دهد ، تصمیمی که با خشم نسبت به تلفات غیر نظامی که در این یورش متحمل شده بود، شد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
advertisement
به گفته مسئولان آمریکایی ، کامپیوترها و اپراتورهای تلفن همراه در طی این یورش سرنخی مبنی بر حملاتی که ممکن است القاعده در حال برنامه‌ریزی باشد ، از جمله بینش در انواع جدید مواد منفجره پنهان که این گروه در حال ساخت و شیوه‌های جدید آموزشی است ، ارائه کردند .
اما هنوز مشخص نیست که اطلاعات ارتش در مورد برنامه‌های شاخه القاعده در یمن چقدر پیشرفت می‌کند ، و برخی از مقامات اطلاعاتی و کنگره در مورد این که اطلاعات تا کنون چقدر مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته‌اند ، سوال کرده‌اند .
سناتور Kamala د . هریس ، دموکرات کالیفرنیا در کمیته اطلاعات ، که در مصاحبه‌ای در این هفته افزود که او به دنبال توضیحات بیشتر از سوی مقامات اطلاعاتی خواهد بود .
به گفته یکی از مقامات نظامی یمن ، حملات هوایی روز پنجشنبه در کوه‌های ابیان حدود ساعت ۳ : ۳۰ صبح به وقت محلی آغاز شد .
رسانه‌های محلی گزارش دادند که حداقل سه نفر مظنون به عضویت در القاعده در استان شبوه کشته شدند . ساکنان نزدیک صحنه در منطقه Saeid گفتند که یک حمله هوایی یک خانه مورد استفاده عاملان القاعده را ویران کرده‌است .
مرگ رئیس اونز بعد از زنجیره‌ای از miscues و misjudgments رخ داد که نیروهای نخبه را در یک درگیری شدید ۵۰ دقیقه‌ای با شبه نظامیان القاعده در یک روستای کوهستانی در مرکز یمن فرو برد . سه آمریکایی دیگر نیز مجروح شدند و ۷۵ میلیون دلار به عمد نابود شد .
یک ماه بعد ، این ماموریت تحت موشکافی دقیق ، با سوالات بی وقفه در مورد تلفات ، چطور اقای ترامپ و دستیارانش حمله به یک نشست شام در کاخ سفید پنج روز به ریاست‌جمهوری او و ارزش اطلاعات جمع‌آوری‌شده از این یورش را تایید کردند.
درک Chollet ، معاون وزیر دفاع در دولت اوباما ، گفت : " این برای کاخ سفید منطقی است که تعیین کند کدام تصمیمات باید بخشی از آن باشند و کدام یک از آن‌ها به دقت در مورد این موضوع فکر می‌کنند ، چرا که او ممکن است او را به عنوان نماینده انتخاب کند ، اما او نمی‌تواند خود را از مسئولیت مبرا کند ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.