جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

خشونت

۲,۰۷۳ بازديد
خشونت مشابهی در آکادمی نیروی هوایی ایالات‌متحده آمریکا در طی سنت‌های جنگاوری در سال‌های اخیر رخ داده‌است .
در اولین طوفان زمستانی سال , دانشجویان سال اول تلاش می‌کنند تا رهبران نظامی خود را به درون برف پرتاب کنند . اما در سال بعد , جنگ سنوبال به جنجال تبدیل شد و دانشجویان افسری به خاطر ضربات مغزی, بریدگی , شکستگی استخوان و زخمی شدن مجروح شدند .
نیروی هوایی در آن زمان هیچ دانشجوی افسری را تنبیه نکرد و تصمیم گرفت که این اپیزود را " لحظه قابل آموزش " نامید. "
دانشجویان مقطع غربی واکنش‌های متفاوتی به آسیب‌های سال جاری داشتند . برخی آن‌ها را به عنوان آیین گذر در مدرسه‌ای می‌دیدند که به خاطر سخت بودن مشهور است ; دیگران فقدان قضاوت و محدودیت می‌دیدند .
یک دانشجوی سال اول زن گفت : " در ابتدا , مردم در این مورد شوخی می‌کردند . " دوستان من واقعا ً هیجان‌زده بودند . و درست بعد از آن , وقتی فهمیدیم که چند نفر صدمه‌دیده اند , همه به کلی سخت کوش بودند . می‌دانم که از بیرون عجیب به نظر می‌رسد , اما واقعا ً ما را پیوند می‌دهد . "
اما وقتی یک دانشجوی پسر را در داخل آمبولانس بیرون اتاق خوابگاه دید , افکار دیگری داشت .
اگر شما افسر هستید , باید تصمیمات خوبی بگیرید و از قوانین پیروی کنید . او گفت : " شما باید زمانی میانجیگری کنید که همه می‌خواهند بیرون بروند و همه را بکشند . " هدف این بود که سرگرمی داشته باشیم و این باعث شد که برخی افراد فقط به مردم آسیب برسانند . "
انتخاب ویراستاران
در عرض چند دقیقه همه چیز خراب شد
در کلیسای کاتولیک مردی همجنس گرا بود . سپس تهدیدها شروع شد .
چیزی که رانندگی می‌تواند به ما در مورد زندگی یاد بدهد
تبلیغات
کشورهای حاشیه دریای بالتیک و لهستان , که بیم آن دارند که ملل داستانی ابداع شده توسط برنامه ریزان این کشور , به عنوان نماینده کشورهای خود در نظر گرفته شوند , می‌گویند که بر این باورند که تعداد نیروهای روس که در این برنامه شرکت می‌کنند , می‌توانند به یکدیگر برسند .
کشورهای غربی نیز بازی‌های جنگی برگزار می‌کنند . در تابستان امسال , ایالات‌متحده نیروهای متفقین را در تمرینات در اروپای شرقی رهبری کرد . اما غرب قوانین را در سند وین دنبال می‌کند و به ناظران روس اجازه می‌دهد که مراقب باشند .
استولنبرگ گفت : روسیه سابقه سو استفاده از نقاط ضعف موجود در سند وین را دارد و معمولا ً شمار سربازان شرکت‌کننده در بازی‌های جنگی را ده‌ها هزار نفر افزایش می‌دهد.
مسکو و مینسک تاکید دارند که فعالیت این هفته تنها شامل نیروهای نظامی خواهد شد . این بدان معنی است که همانند تمام مانورهای نظامی پیشین روسیه از زمان فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی , این کشور تنها در زیر آستانه نیروهای نظامی است و بنابراین عاری از ناظران از غرب است .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
ثبت‌نام
معترضان در پایتخت بلاروس , مینسک , روز جمعه در برابر بازی‌های جنگی مشترک با روسیه که این هفته آغاز شد , تظاهرات کردند . برخی نگرانند که مسکو هزاران سرباز را پشت سر بگذارد .
اعتبار
تاتیانا , خبرگزاری اروپایی
تصویر
معترضان در پایتخت بلاروس , مینسک , روز جمعه در برابر بازی‌های جنگی مشترک با روسیه که این هفته آغاز شد , تظاهرات کردند . برخی نگرانند که مسکو هزاران سرباز را ترک کند .
به گفته دانشجویان افسری , یک دانشجوی افسری با روبالشی , یک روبالشی , و دیگران را زخمی کرد و در پاسخ گفت که این نبرد لغو شده‌است .
این ابهام , با توجه به اظهارات مقامات رسمی ناتو در بروکسل , این ابهام را ادامه می‌دهد .


منیع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.