دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

خطرناک

۱,۹۰۱ بازديد
اصلاح وضع حمل و نقل کوپر - تنه : ترزا
سی او پیشنهاد اصلاحاتی را می‌دهد که می‌تواند به تاخیر بیافتد .
اعتبار
لئون نیل / گتی ایماژ
تصویر
سی او پیشنهاد می‌کند که اصلاحیه‌ای را پیشنهاد کند که می‌تواند منجر به تاخیر در اجرای این تصاویر شود.
توسط الن بری و استفان قلعه
ای .
لندن - در شرایط عادی , قانون گذاران بریتانیایی , نیک تنه و گیلبرت کوپر به سختی شورشیان نامیده می‌شدند .
تنه درختان جنگلی که تحصیل‌کرده آکسفورد است از صف طویلی از افسران مستعمراتی و حزب محافظه‌کار برخوردار است . خانم کوپر کوپر , یکی از نمایندگان تحصیل‌کرده آکسفورد , به عنوان وزیر امور خارجه منصوب شد .
اما در روز سه‌شنبه , این دو قانون گذاران میانه‌رو که نماینده مناطقی بودند که به شدت از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا حمایت می‌کردند, امیدوار بودند که دولت بریتانیا را به یک چالش تاریخی تبدیل کنند.
آن‌ها قصد دارند اصلاحیه‌ای را در پارلمان پیشنهاد کنند که می‌تواند خروج بریتانیا از بلوک را به مدت چند ماه یا حتی تا پایان سال به تاخیر بیاندازد .
تبلیغات
روز سه‌شنبه در پارلمان , روز استقلال خواهد بود , که در آن احزاب مخالف و قانون گذار - به طور سنتی , بازیکنان ضعیف‌تر - تلاش خواهند کرد تا میزان بیشتری از کنترل بر ضد انحصار را به دست بگیرند .
اصلاح ماده کوپر , اگر تصویب شود , تبدیل به یک صراف می‌شود و بریتانیا را از شوک اقتصادی یک حرکت کنترل‌نشده عایق می‌کند .
همچنین ممکن است وزیر اول , ترزا , که امیدوار است از تهدید یک خروج بدون توافق برای استخراج امتیازاتی از جانب مذاکره کنندگان اروپایی و اروپایی استفاده کند , بکاهد .
همان طور که سه‌شنبه نزدیک شد , تنه درختان کاج کوپر و تنه درختان به شدت تهدید شدند .
تبلیغات
عایشه صدیقه , یک مفسر سیاسی و مشاور سابق سیاستمداران حزب کارگر , گفت : " من فکر می‌کنم آن‌ها در خطر بزرگی هستند . "
نیک تنه یکی از اعضای پارلمان بریتانیا در منچستر , انگلستان بود . او در ارائه اصلاحیه‌ای برای تاخیر در تاخیر , به کوپر کوپر می‌پیوندد .
اعتبار
آسوشیتدپرس / آسوشیتدپرس
تصویر
نیک تنه یکی از اعضای پارلمان بریتانیا در منچستر , انگلستان بود . او در ارائه اصلاحیه‌ای برای تاخیر در تاخیر , به کوپر کوپر می‌پیوندد .
آسوشیتدپرس / اسوشیتد پرس
او گفت : " ریشه‌های گندمیان , هم حزب کارگر و هم حامیان محافظه‌کار , به آن دو نگاه خواهند کرد و کلمات " خائن " و " خیانت " از دهانشان بیرون می‌آیند . " این اصلاحیه برای هر دوی آن‌ها هزینه شخصی بالایی دارد . "
احتمالا ً آرای روز سه‌شنبه در مورد این و اصلاحات دیگر , آزمونی از توانایی پارلمان در شکل دادن به سیاست گذاری در چند دهه اخیر است .
تنه درختان در روز دوشنبه توسط دانشمند علوم سیاسی قرن بیستم مورد استناد قرار گرفت .
اما تیم ممکن است بیشتر از روز دوشنبه خود را در دفاع از قانون گذاران میانه‌رو میانه‌رو , به منظور حمایت از اصلاح وضع حمل و نقل کوپر گذرانده باشد, به آن‌ها اطمینان داد که در ماه فوریه , زمانی که نخست‌وزیر نسخه بازبینی‌شده از معامله را به پارلمان بازگرداند , از فرصت استفاده خواهند کرد .
در عوض , ممکن است حزب محافظه‌کار , محافظه‌کاران را ترغیب کند تا از اصلاحیه‌ای پیشنهاد شده توسط گراه‌ام برادی , یک قانون گذار محافظه‌کار ارشد , که خواستار تغییر در مرز ایرلند بدون چک گمرکی است , حمایت کند .
در حالی که اصلاح پیشنهاد شده او مبهم است , محافظه‌کاران طرفدار آزادی خواهان محدودیت زمانی برای طرح دولت یا یک حق یکجانبه برای ترک آن هستند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.