پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

دسچین

۲,۱۱۵ بازديد
یک‌بار Formidable ، ارتش تایوان در حال حاضر تحت الشعاع چین قرار گرفته‌است .
The Pao ، یک کشتی متعلق به جنگ جهانی دوم که یک چهارم نیروی دریایی تایوان را نشان می‌دهد ، در پایگاه دریایی Zuoying در جنوب تایوان در October.Cred itCreditBryan دنتون برای نیویورک‌تایمز .
نویسنده : استیون لی میرز و کریس هورتون
۴ نوامبر ۲۰۱۷
ZUOYING NAVAL ، تایوان - Hai Pao ، یکی از چهار زیردریایی نیروی دریایی تایوان ، سرویس خود را به عنوان Tusk ، یک کشتی آمریکایی که در اوت ۱۹۴۵ در پایان جنگ جهانی دوم راه‌اندازی شد ، آغاز کرد . زیردریایی خواهر آن ، the Shih ، یک سال بزرگ‌تر است . امروزه هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانند به موشک شلیک کنند ، هر چند که هنوز هم می‌توانند مین را دفن کنند.
فنگ Shih - kuan ، وزیر دفاع ملی تایوان ، گفت که این زیردریایی‌ها به موزه تعلق دارند .
The Pao - با استفاده از لوله‌های رنگ با روکش ، ماشین‌های قدیمی و a برنجی با یک سوزن برای اندازه‌گیری سرعت در گره‌ها - به جای آن در هشتادمین زادروز خود باقی خواهند ماند ، یادگاری از نظامی که زمانی یکی از most آسیا بود . ناوگان زیردریایی پیر تایوان فقط یک اندازه از میزان تعادل نظامی در تنگه تایوان به نفع رقیب این جزیره در سرزمین اصلی چین است .
نوسازی نظامی که توسط رئیس‌جمهور چین ، Xi Jinping ، که قدرت سیاسی آن پس از کنگره حزب کمونیست ماه گذشته در پکن به اوج جدیدی رسیده ، با افزایش بودجه و افزایش بودجه که در حال حاضر چین را دومین نیروی نظامی جهانی پس از ایالات‌متحده کرده‌است ، به اوج خود رسیده‌است ، هر چند که این یک ثانیه دور است .
در مقابل ، نیروهای مسلح تایوان در حال تلاش برای استخدام سربازان و ملوان کافی و تجهیز آن‌هایی هستند که دارند . یک مانع بزرگ این است که کشورهایی که ممکن است آن را به فروش برسانند ، به گونه‌ای فزاینده تمایلی به انجام این کار به خاطر ترس از تحریک چین که تایوان را به عنوان بخشی از قلمرو خود ادعا می‌کند ، تمایلی ندارند . عدم تمایل به خشم چین ، حتی به ایالات‌متحده ، که تایوان به مدت طولانی به دفاع آن وابسته است ، گسترده شده‌است .
تبلیغ
این توازن در حال تغییر بیش از تنها تایوان را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . تنگه تایوان زمانی به عنوان خطرناک‌ترین نقطه فلاش در آسیا ، با پتانسیل کشاندن ایالات‌متحده به جنگ با چین ، به شمار می‌رفت . در حال حاضر ، این تنها یکی از چندین نقطه داغ داغ بین چین و همسایگانش است .
تجربه تایوان می‌تواند یک داستان هشداردهنده برای ژاپن ، کره‌جنوبی ، ویتنام و دیگران در منطقه باشد که با احتیاط به توانایی‌های نظامی رو به افزایش چین نگاه می‌کنند .
Aboard های Hai Pao . زیردریایی که ابتدا توسط نیروی دریایی ایالات‌متحده به عنوان the مستقر شده بود ، هنوز هم می‌تواند مین را حفظ کند، اما نمی‌تواند torpedoes را آتش بزند.
اعتبار
برایان دنتون برای نیویورک‌تایمز
تصویر
Aboard های Hai Pao . زیر دریایی که ابتدا توسط نیروی دریایی ایالات‌متحده به عنوان the مستقر شده بود ، هنوز هم می‌تواند مین را حفظ کند، اما نمی‌تواند torpedoes.Cred itBryan را برای نیویورک‌تایمز فایر کند .
آقای فنگ ، وزیر ، در یک مصاحبه گفت : " یک مار کوچک قورباغه‌ها ، مرغ و اردک را تهدید نمی‌کند ، " اما وقتی رشد می‌کند تا یک اژدر مار ، حتی خوک‌ها ، گاوها ، اسب‌ها و بزها رشد کنند تهدیدی برای زنده ماندن آن‌ها هستند ."
اضافه کردن به این ناراحتی ، عدم اطمینان در مورد سیاست ایالات‌متحده تحت نظارت رئیس‌جمهور ترامپ است . در حالی که او اولین بازدید خود از آسیا را انجام می‌دهد ، هم پیمانان و هم دیگران به دنبال سیگنال‌هایی درباره عمق تعهد ارتش آمریکا به منطقه خواهند بود .
هنگامی که او هنوز هم رئیس‌جمهور شد ، آقای ترامپ در ابتدا با پذیرش یک تماس تلفنی تبریک از سوی رئیس‌جمهور خود ، تی سای اینگ - ون ، با پذیرش یک تلفن تبریک از سوی رئیس‌جمهور این کشور را در آغوش گرفت . او از زمان تصدی مقام خود نسبت به چین نسبت به پیروزی در حمایت از خود در بن‌بست هسته‌ای با کره‌شمالی ابراز احترام کرده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.