چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دعات

۲,۱۴۳ بازديد
مدتی طول می‌کشد تا هر کسی مجددا ً نانسی پلوسی را ملاقات کند.
مدتی طولانی .
گیل CollinsBret Stephens
گیل Collins و برت استفان
خانم کالینز و آقای استفان ، مقاله نویسان Opinion . آن‌ها هر هفته با هم‌صحبت می‌کنند .
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
۱۶
سخنگوی مجلس نانسی پلوسی در اولین روز کنگره جدید .
اعتبار
تام برنر برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سخنگوی مجلس نانسی پلوسی در روز اول ژانویه itCreditTom برنر برای نیویورک‌تایمز
برت استفنز : سلام ، گیل . من می‌دانم که شما باید برای شکست خرد کننده‌ای که میهن پرستان این هفته را حفظ خواهند کرد ، آماده باشید .
جیل کالینز : شوهر من از بوستون است و ما یاد گرفته‌ایم ، از یک خانه میهن پرستان در نیویورک ، آنچه که به معنای واقعی بودن آن است . احتمالاً جمهوری خواهان بیشتری در محله Side Upper وجود دارند تا طرفداران میهن پرستان .
من معمولا ً یک ورزش‌کار ورزشی نیستم . اما دونالد ترامپ به نوبه خود من را تربیت کرده‌است : هر زمان که اوضاع در بقیه دنیا وحشتناک است ، شما می‌توانید با دوستان تان ، یا همسایگان و یا بستگان خود ، درباره اینکه بهترین بازیکن خط حمله است صحبت کنید . یا اینکه the سال جاری چه کار خواهد کرد . این یک مفهوم متحد کننده است .
برت : و از شکست‌های خرد کننده صحبت کنید ، این یک توصیف نسبتا ً خوب از چیزی است که ترامپ در مقایسه با نانسی پلوسی و چاک شومر ، متحمل جراحاتی شد . به عنوان یک موضوع کاملا ً سیاسی ، آیا فکر می‌کنید که او می‌تواند بهبود یابد ؟
advertisement
گیل : من تقریبا ً نوشتن کتابی را در مورد تاریخ زنان سالخورده در آمریکا به پایان رساندم ، و واقعا ً برای تماشای نانسی پلوسی و پاک کردن زمین با دونالد ترامپ است . از دیدن هر کدام از سیاستمداران مترقی و منطقی که این کار را انجام می‌دهد خوشحال خواهم شد ، اما این قصه خاص واقعا ً مرا غلغلک می‌دهد .
برت : این یک لحظه خوب برای اعتراف است که من کاملا ً در مورد پلوسی اشتباه کردم . من فکر می‌کردم که انتخاب او به عنوان سخنگو در دستان ترامپ بازی خواهد کرد، زیرا او او را به عنوان یک طبقه روشنفکر از سمت چپ گرا انتخاب خواهد کرد . به جای آن ، وقت را تلف نکرد .
گیل : آیا متوجه شدید که او حتی در مورد چیزهایی که قرار بود در طی اولین نمایش واقعی اش خوب عمل کند ، احساس وحشتناکی دارد ، درست مثل معامله کردن و اخراج مردم ؟
نان برشته دارد . موافق هستید ؟
برت : هر کسی که از یک شش ورشکستگی نجات یابد و برنده شود ، نباید برنده شود .
گیل : Sigh . نکته خوبی است.
برت : ترامپ یک استاد اختراع درام‌های جدید است تا ما را وادار کند که قدیمی‌ها را فراموش کنیم . و اگر نرخ بیکاری و نرخ رشد در یک سال دیگر خوب باقی بماند ، باز هم برای دوره دوم یک استدلال قوی خواهد داشت .
Editors
چگونه نویسنده یک سفر دارویی به کلمات را بیان می‌کند ؟
۲۱ هزار دلار بدهی مدرسه و یک شغل ساعتی ۹ دلاری
مکاشفه یوحنای رسول در این جا است
advertisement
به گفته این، امید ترامپ به انتخاب مجدد بستگی به درخواست وی از پایگاه خود دارد و حمایت اصلی وی از بین رفته‌است . یک نظرسنجی که در اوایل این ماه انجام شد ، او را به سمت یک تور ۱۰ امتیاز با جمهوری خواهان ، ۱۳ نفر با evangelicals سفید و پایین ۱۸ نفر با مردان حومه شهر کاهش داده‌است . اگر به این اعداد به عنوان رئیس کمیته ملی جمهوری نگاه می‌کردم ، باید فکر می‌کردم که ترامپ می‌تواند اعلام کند که برای انتخاب مجدد کاندید نخواهد شد . این که آیا او این کار را خواهد کرد یا نه ، یک سوال دیگر .
گیل : خوب ، تو فرض می‌کنی که در خارج از این زندگی یک زندگی دارد .
برت : به نظر من بستگی به خطر قانونی دارد .
گیل : اگر سطح خطر به اندازه کافی بالا باشد ، باید دوباره فرار کند چون شما نمی‌توانید رئیس‌جمهور نشستن را متهم کنید . من به خاطر ندارم که یک کمپین ۲۰۲۰ را تصور کنم که در آن پایگاه معتقد است او یک شهید است که باید از زندان نجات یابد .
برت : شاید باب مولر می‌تواند به او مصونیت بدهد اگر قول ندهد که بدود . حالا دارم خواب می‌بینم .
گیل : ما هر دو در یک گردباد anti گیر افتاده‌ایم که در آن خیلی با هم توافق داریم ، اما می‌دانم که در اعماق زمین یک محافظه‌کار جدی هستید ، به خصوص در مسائل اقتصادی . بنابراین می‌خواهم درباره … اوه ، خدا ، داوس چیزی بپرسم .
برت : خدا در داوس هیچ کاربردی ندارد ، گیل . ادامه بده .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.