چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دلآرام

۲,۲۰۴ بازديد
با وجود توقف ، ارتش آمریکا تهدید به تهدید در اروپا کرد.
چتربازان ایالات‌متحده در آلمان از زمان پایان جنگ سرد در بزرگ‌ترین دوره آموزشی ناتو در اروپا شرکت می‌کنند .
اعتبار
ماتیاس Schrader / خبرگزاری آسوشیتد پرس
تصویر
چتربازان ایالات‌متحده در آلمان از زمان پایان جنگ سرد itCreditMatthias Schrader / آسوشییتدپرس ، در بزرگ‌ترین مانور ناتو در اروپا شرکت می‌کنند .
نویسنده : Emmarie Huetteman
۱۸ اکتبر ۲۰۱۵
HOHENFELS ، آلمان - کم‌تر از سه سال پس از اینکه ارتش ایالات‌متحده آخرین تانک‌های خود را که برای همیشه در اروپا مستقر بودند به خانه فرستاد ، فرماندهان آمریکایی مجبور به اتکا به سلاح‌ها به طور موقت یا سخت‌افزار از هم پیمانان در تلاش در حال توسعه برای جلوگیری از آخرین تهدیدهای روسیه با کسری از نیروهایی که زمانی در سراسر اروپا مستقر شده بودند ، شدند .
این بخشی از ماموریت تکاملی است که فرماندهان آمریکایی در اینجا در حال آماده شدن هستند ، برای مقابله با مجموعه جدیدی از تهدیدها - نه تنها از یک مسکو تهاجمی ، بلکه از افزایش شبه‌نظامی گری و هرج و مرج در خاور میانه . اما با کاهش هزینه‌های the که بودجه پنتاگون را فشار می‌دهد ، و یک ملت خسته از جنگ ، اشتیاق کمی برای تداوم دفاع جهانی و آماده جنگ نشان می‌دهد ، یکی از اهداف اصلی در سال‌های اخیر حضور ارتش در اروپا ، یک نیروی زمینی سنگین در یک منطقه جنگی فزاینده است .
سرلشکر بن هاجر ، فرمانده فرمانده ارتش در اروپا ، گفت که تجهیز سربازان و تجهیزات لازم برای ماموریت در اینجا می‌تواند یک چالش باشد . تعداد سربازان دائمی مستقر در قاره اروپا از سال ۲۰۱۲ تا ۳۵ درصد کاهش‌یافته است و ارتش برخی از وسایل نقلیه ، سلاح و تجهیزات پشتیبانی خود را کاهش داده یا آن را به پایگاه‌های دیگر منتقل کرده‌است .
هلی‌کوپترهای Black Hawk که در یک تمرین ناتو در مرکز آموزشی اینجا در ماه آگوست مورد استفاده قرار گرفتند ، به عنوان مثال ، به مدت نه ماه از فورت استوارت ، Ga به دوران افتاد . خانم هاجز گفت : استفاده از هلیکوپتر بیشتر به چند هفته برای آوردن آن‌ها توسط کشتی یا پول اضافی برای آوردن آن‌ها به وسیله هواپیما نیاز دارد .
خانم هاجز گفت : " من پلی ندارم ، I ندارم که تانک‌ها را حمل کنند ، ما برای انجام کاری که باید انجام دهیم ، برای انجام کاری که باید انجام دهیم ، هلیکوپتر کافی نداریم . استفاده از پل‌های انگلیس و آلمان با استفاده از دفاع هوایی مجارستان بخشی از آن است ."
این رزمایش در اواخر تابستان ، بزرگ‌ترین مانور نظامی چند ملیتی در اروپا از زمان پایان جنگ سرد بود ، زمانی که ارتش حدود ۳۰۰، ۰۰۰ نفر را در قاره اروپا در اوج تنش با اتحاد جماهیر شوروی مستقر کرد .
بیش از ۴، ۸۰۰ تن از اعضای سرویس از ۱۱ کشور ناتو در مانور اخیر monthlong شرکت کردند که رهبران نظامی اعلام کردند که علی‌رغم فشار کاهش بودجه ، تلفات جنگ در خاور میانه و خستگی عمومی با هیات‌های خارجی مستقر شده‌اند .
سپهبد (بن هاجر ، فرمانده فرمانده ارتش در اروپا ، با سرباز آمریکایی دست می‌دهد که در حال آماده شدن برای ترک منطقه آموزشی Drawsko Pomorskie در لهستان در ماه مارس است.
اعتبار
Marcin bielecki / آژانس Pressphoto اروپا
تصویر
سپهبد (بن هاجر ، فرمانده فرمانده ارتش در اروپا ، با یک سرباز آمریکایی که برای ترک منطقه آموزشی Drawsko Pomorskie در لهستان آماده می‌شود دست می‌دهد .
در حالی که ده‌ها سرباز از پشت آن‌ها وارد شدند ، آمریکا ، آلمان ، بریتانیا ، و دیگر مقامات ارشد متحد شانه به شانه در حومه باواریا با پیامی برای این کشور که ناظران آن را در نزدیکی روسیه تماشا می‌کردند هند ، درباره ما قضاوت نادرست نمی‌کنند .
با این وجود ، وزارت دفاع با چالش مدیریت یک ماموریت رو به افزایشی مواجه است ، چرا که ارتش در اروپا باید متحد شود و هر دشمنی با یک دهم سربازان را بترساند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.