چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

دلگیر

۲,۱۶۴ بازديد
گیل : آن‌ها سایت‌های ارتباط جمعی جدید ایجاد نمی‌کنند .
برت : اکنون سوالی که همه می‌پرسند این است که چه اتفاقی برای همه این کامیون و راننده و راننده رخ خواهد داد - در مجموع سه میلیون راننده حرفه‌ای - زمانی که اتومبیل‌ها در همه جا حاضر می‌شوند . شکی نیست که گذار برای برخی از آن‌ها دردناک خواهد بود و سیاست گذاران باید در این مورد حساس باشند . اما اگر تاریخ راهنما باشد , کارها روبه‌راه خواهد شد . بسیاری از این رانندگان در صنایعی که در حال حاضر وجود ندارند , کار خواهند کرد . فقط از خودتان بپرسید , در ابتدای قرن , اقتصاد اپلیکیشن موبایل کجاست ? آیا اقتصاد اینترنت در صنعت کامپیوتر و یا صنعت محاسبات شخصی در مصر ?
گیل : من هنوز رانندگان کامیون را نمی‌بینم که روی برنامه‌های تلفن همراه کار می‌کنند . و اگر درباره راه‌حل‌های سمت چپ نگران هستید , تعداد زیادی از نامزدها را نمی‌بینم که درباره وضعیت موجود در مورد وضعیت تولید صحبت کنند .
برت : فقط یک یا دو روز صبر کنید .
گیل : اما اگر ما در حال حرکت به یک اقتصاد هستیم که در آن کامیون‌ها به صورت خودکار عمل می‌کنند , ربات‌ها تمام کاره‌ای انبار را انجام می‌دهند و برخی از اطلاعات هوش مصنوعی در رستوران به آن‌ها دستور داده می‌شود , ما به یک دولت نیاز داریم که بتواند تعداد زیادی از خدمات عمومی مفید برای ایجاد تفاوت ایجاد کند .
برت : خدای آسمان.
گیل : و آموزش رایگان برای هر کسی که به آن نیاز دارد.
برت : نه !
گیل : و به قشر کم‌درآمد طبقه متوسط اطمینان دهید .
برت : روح من در حال مرگ است .
گیل : همه اینها باید با مالیات‌های سنگین بر ثروتمندان پرداخت شود .
برت : حالا مرده‌است .
تبلیغات
گیل : این منطقه‌ای است که اسکندریه - کورتز حس زیادی دارد .
برت : و دفن‌شده .
گیل : خیلی دوستش دارم .
برت : می‌دانی , می‌خواستم موضوع را به راجر استون تغییر دهم , جایی که ما می‌توانیم با هم سر تکان دهیم . اما اجازه دهید اختلافات خود را کمی بیشتر بررسی کنیم .
گیل : بله , من فکر می‌کنم ما در مورد راجر استون , عضو حزب محافظه‌کار در حوزه انتخاباتی و تعدادی از سگ‌های کوچک و پشمالو هستیم . پس برگردیم به حکومت خوب …
برت : من " همه دانشگاه‌ها برای یافتن راه‌هایی برای راحت‌تر شدن برای کسانی که به آن نیاز دارند و استحقاق آن را دارند, اما ساختن کالج رایگان برای همه , برای همه بد است . ما یک سیستم دانشگاهی را نابود می‌کنیم که هنوز حسرت دنیا است.
گیل : اهم . فکر می‌کنم برای هر کسی که به آن نیاز داشته باشد . و از داشتن نظارت شدید دولتی خوشحال است . استخدام آمریکایی با استعداد از مشاغل قدیمی خود توسط حسابداران استفاده می‌کند .
اما با لرزش لفظی خود ادامه دهید …
برت : در مورد مسکن ارزان‌قیمت , من به دست نامرئی بازار نسبت به دست سنگین دولت اعتماد دارم . مالیات‌های سنگین بر ثروتمندان , نوع درآمدی که نیاز دارید را افزایش نمی‌دهد , و دیر یا زود , این مالیات‌ها بر روی ثروتمندان کم‌تر خواهد شد . و باید به جای آنکه وارد جنگ‌های تویی‌تر با تخته‌نرد می‌شد , بر حقایق خود مسلط شود .
گیل : سی . می دون ستی که من تو رو با خودت می‌بری اون چیزی که مردم بهش علاقه دارن .
هوا بد است , برت , اما من یک ذره خورشید را می‌بینم . دولت در حال فرار است . نانسی پلوسی طرح‌های دیواری دونالد ترامپ را شکست داد . راجر استون تحت تعقیب قرار گرفته و تحقیقات مولر در جریان است . حال بیایید کمی مالیات را بالا ببریم و چند پل بسازیم .
تبلیغات
برت : من تا وقتی که به مالیات‌ها رسیدم با تو بودم . پرسش کاملا ً نظری برای شما ( و خوانندگان ما ) برای گفتگوی بعدی ما : اگر کنگره موافقت کند تا نرخ نهایی نهایی را در ازای تعهدی که ترامپ دوباره اجرا نکند , کاهش دهد , آیا شما آن را قبول می‌کنید ? من مطمئن هستم که از خوانندگان در صفحه نظرات می‌شنویم .
گیل : صبر کنید تا این کار را انجام دهید .
برت : در این اثنا , قوچ بره .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.