شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

راستگویی

۲,۱۳۷ بازديد
ژنرال Lori جی . رابینسون ، رئیس فرماندهی شمالی پنتاگون که متهم به دفاع از قلمرو آمریکا است هفته گذشته در کنفرانسی در واشنگتن گفت که یک نتیجه‌گیری در حال ظهور ، توانایی روسیه در حفظ اهداف در معرض خطر در محدوده‌ای است که ما به آن عادت نداریم " . او توضیح نداد و افزود که دستور او " غواصی عمیق " را در این هفته انجام خواهد داد .
بخشی از این تمرین در محدوده آموزشی "Luzhsky Training " رخ داد که فضای باز و وسیعی از منطقه‌ای پر درخت و پر درخت ، که اغلب صنوبر ، حدود ۱۰۰ مایلی جنوب غربی سنت پیترزبورگ است ، قطع شد . در یک بعد از ظهر بارانی ، آقای پوتین با هلی‌کوپتر به آنجا رسید و از یک ایستگاه دید سرپوشیده از طریق دوربین‌های چشمی شاهد جریان دادرسی بود .
یک تمرین شبیه‌سازی برای راننده یک تانک زخمی انجام می‌شود .
اعتبار
جیمز هیل برای نیویورک‌تایمز
تصویر
یک تمرین شبیه‌سازی برای یک تانک زخمی به نام driver.Cred هیل برای نیویورک‌تایمز
دشمن آن روز دشمن mock بود که به قلمرو روسیه حمله می‌کرد . نیروهای زمینی از چپ و راست پیشروی کردند . تماشاگران می‌توانستند صدای هواپیما را بشنوند ، اما ابره‌ای کم‌ارتفاع آن‌ها را احاطه کرده بود. جریان شلیک گلوله ، گلوله توپ و راکت به راه افتاد . بمب‌های بزرگ در محدوده وسیعی پراکنده شدند و ابره‌ای عظیمی از دود را به سوی آسمان پرتاب کردند و در امتداد صخره‌های عظیم زمین و امواج شوک به سوی تماشاگران حرکت کردند .
در فاصله دور ، سربازان دشمن دیده می‌شدند . اما تعداد کمی از سربازان روس در حال دیدن بودند . آی ام آی - ۲۸ و " Ka - ۵۲ که با سرعت بالا رانندگی می‌کردند ، نمایش بسیار زیادی از سخت‌افزار و سلاح‌های با قدرت بالا بود که در پی حمله از هر دو طرف ، موشک‌های مدرن و همچنین برج‌های قدیمی‌تر و ترسناک گراد به شمار می‌رفت . تفسیری بر روی یک سیستم بلند از بلندگو پخش شد .
آقای پوتین در کنار سرگئی Shoigu ، وزیر دفاع روسیه و ژنرال والری V نشست . Gerasimov ، رئیس ستاد کل روسیه . ناظران خارجی از غرفه کوچک تماشا می‌کنند . بعد از ۴۵ دقیقه ورزش ، آقای پوتین ۴۵ دقیقه دیگر ماند تا با فرماندهان خود رایزنی کند و سپس پرواز کرد .
همه چیز همانطور که در طول تمرین برنامه‌ریزی شده‌بود ، انجام نشد . زمانی که یک هلیکوپتر ارتش روس به طور تصادفی راکت‌ها را به محوطه پارکینگ نزدیک سن‌پترزبورگ پرتاب کرد حداقل یک تماشاچی با فاصله کمی از مرگ فرار کرد .
در حالی که مقامات نظامی غرب تاکید کردند که ایالات‌متحده و روسیه در آستانه جنگ نیستند ، ابراز نگرانی کردند که فعالیت نظامی روسیه می‌تواند منجر به رویارویی‌های ناخواسته شود .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
advertisement
آژانس اطلاعات دفاع این روش را در ایمیلی به نیویورک‌تایمز خلاصه کرد : " نیروهای روسیه در حال تبدیل شدن به متحرک ، متعادل‌تر و توانایی اجرای کامل جنگ‌های مدرن هستند ."
افسران ارتش آمریکا و بالتیک از اینکه مانورها می‌تواند به عنوان بهانه‌ای برای افزایش حضور نظامی روسیه در بلاروس مورد استفاده قرار گیرد ابراز نگرانی کرده‌اند . این کشور سه متحد اصلی ناتو است: لهستان ، لیتوانی و لتونی .
سرلشکر فردریک دوم ، وزیر دفاع ، دستور داد که تعداد بیشتری از شرکای اروپایی به اطلاعات محرمانه آمریکا در حین ورزش برای شبیه‌سازی شرایط در طول جنگ دسترسی داشته باشند . هاجز ، فرمانده ارشد ارتش ایالات‌متحده در اروپا .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.