شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

رامیرز

۲,۱۲۶ بازديد
این استراتژی ، استراتژی را که برای چهار دهه آینده بر واشنگتن حاکم بود ، تعریف کرد ، و در خط آقای Kennan که سیاست ایالات‌متحده نسبت به اتحاد جماهیر شوروی باید به عنوان مهار بلند مدت ، صبور اما محکم و هوشیار از گرایش‌ها گسترده روسیه باشد ، دستگیر شد .
این روشی نبود که آقای ترامپ یک سال پیش در ذهن داشته باشد. اکنون ممکن است این رویکرد او را وادار به انجام این کار کند .
یک مقام ارشد اجرایی که نخواست نامش فاش شود در مورد چیزی که به یکی از حساس‌ترین مشکلات دیپلماتیک با دولت ترامپ تبدیل شده‌است گفت کاخ سفید امیدوار به روابط بهتر نشده است . این مقام اشاره کرد که مصاحبه آقای پوتین در تلویزیون روسیه ، که در آن کاهش تعداد کارکنان را اعلام کرد ، عاری از مبالغه بوده‌است . به نظر می‌رسد که روسیه در مورد مسیر رابطه مطمئن نیست و امکان برگشت معکوس را باز می‌گذارد .
رالف Mowatt - ، که در تعدادی از نقش‌های اطلاعاتی ارشد ایالات‌متحده ، از جمله در روسیه خدمت کرده‌است ، گفت : " روس‌ها ترجیح می‌دادند که این مسیر را رهبری نکنند ، اما پوتین احساس نمی‌کرد که او یک انتخاب دارد ، بلکه باید در یک جنگ سرد جدید برای مدتی واکنش نشان دهد . هر امیدی برای بهبود کوتاه‌مدت روابط وجود ندارد ."
او که اخیرا ً مدیر پروژه‌های دفاعی و دفاعی در مرکز Belfer در دانشکده کندی دانشگاه هاروارد شد ، گفت : " این رکود در روزه‌ای اخیر دولت اوباما رو به افزایش گذاشت " ، که اخیرا ً مدیر پروژه‌های دفاعی و دفاعی در مرکز Belfer در دانشکده کندی دانشگاه هاروارد شد ، " ترس جایگزین خشم در برخورد با روسیه شده‌است ."
سرگی پنجم . لاوروف ، وزیر امور خارجه روسیه ، در گفتگوهای خود با وزیر امور خارجه ، رکس W ، به یک آهنگ اندازه‌گیری شده اشاره کرد . Tillerson . وزارت امور خارجه روز جمعه پس از تصویب آخرین اقدام تحریم‌ها ، گفت : " در ملا عام ، او نه ترامپ را مقصر دانست ، یا تحقیقات در مورد نفوذ روسیه در انتخابات را مورد انتقاد قرار داد . " آخرین تحولات نشان داده‌است که سیاست ایالات‌متحده در دست نیروهای Russophobic قرار دارد که واشنگتن را به سوی رویارویی پیش می‌برند . "
چهل و هشت ساعت بعد ، آقای پوتین کاهش عظیم نیروی انسانی را اعلام کرد . وی گفت که این فرمان در روز یکم ماه سپتامبر اجرا خواهد شد . این برای چانه زدن وقت می‌گذارد .
Editors
بعد از بیش از دو دهه کار ، یک کتاب مقدس عبری برای رقیب زدن پادشاه جیمز
در ۱۲ دقیقه همه چیز اشتباه شد .
فصل Memorial Sloan مموریال of Turmoil
تبلیغ
آن‌هایی که در طول جنگ سرد خدمت کرده بودند نیز به این اصطلاحات برمی گردند . دن Coats ، مدیر اطلاعات ملی ، در یک کنفرانس امنیتی در اسپن ، Colo ، گفت . در این ماه که او شکی نداشت که روس‌ها " می‌کوشند تا دموکراسی غربی را تضعیف کنند " رئیس او هرگز یک عبارت مشابه را ادا نکرده است .
انتظار می‌رود که دست‌کم دو گردان از واحدهای سپاه اول یا ۳، ۰۰۰ نیروی نظامی مسلح در مانور بلاروس شرکت کنند . انتظار می‌رود تعداد کل نیروهای روس ، پرسنل امنیتی و مقامات غیر نظامی در مانور گسترده‌تر از ۶۰، ۰۰۰ تا ۱۰۰، ۰۰۰ نفر افزایش یابد .
این سوال که مقامات ناتو می‌پرسند این است که آیا تمام نیروها و تجهیزات در بلاروس از بین خواهند رفت.
خانم هاجز گفت : " من خیلی به آنچه که در جریان است و آنچه که بیرون می‌آید علاقمند هستم ."
اصلاحیه : ۲ اوت ۲۰۱۷
مقاله‌ای در روز سه‌شنبه در مورد تمرین‌های نظامی بزرگ نظامی روسیه در نزدیکی لبه شرقی قلمرو ناتو یک منطقه ، Kaliningrad و incorrectly را تشریح کرد . این یک exclave از روسیه است ، نه یک منطقه محاصره‌شده .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.