یکشنبه ۰۵ فروردین ۰۳

زاری

۱,۹۲۶ بازديد
ژنرال‌ها پوشش مثبت بیشتری را بر سر آسیب‌های سر ، نشان می‌دهند .
سپهبد رابرت ل . Caslen پسر بازرس در وست پوینت گفت که یک سند ارتش در جلسه پنتاگون نادرست بود .
اعتبار
اندرو Renneisen برای نیویورک‌تایمز
تصویر
سپهبد رابرت ل . Caslen پسر بازرس در وست پوینت ، گفت که یک سند ارتش در جلسه پنتاگون ، inaccurate.Cred itCreditAndrew for the New York Times بود.
نویسنده: دیو Philipps
۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵
به گفته یک سند ارتش ، دو فرمانده ارشد ارتش اخیرا ً درباره تلاش برای کشتن یک مقاله در نیویورک‌تایمز درباره ضربات مغزی در وست پوینت با خودداری از اطلاعات بحث و تبادل نظر کردند تا ارتش بتواند سازمان‌های خبری رقابتی را تشویق کند تا یک داستان مطلوب‌تر منتشر کنند.
گفتگوی ژنرال‌ها شامل درخواست آزادی اطلاعات بود که تایمز در ماه ژوئن برای داده در مورد ضربات مغزی ناشی از کلاس‌های اجباری بوکس در آکادمی نظامی ایالات‌متحده در ماه ژوئن انجام شد . همچنین تایمز از آکادمی نیروی هوایی در ماه ژوئن و از آکادمی نیروی دریایی در این ماه درخواست کرده‌است .
در طی نشست روز ۱۶ سپتامبر در پنتاگون ژنرال سرتیپ پاتریشیا د . Horoho ، مشاور مدیر در وست پوینت ، سپهبد رابرت آل . Caslen پسر که ارتش به درخواست روزنامه پاسخ می‌دهد . پس از آن ، ژنرال Horoho پیشنهاد کرد که روزنامه وال استریت یا آمریکا را امروز چاپ کند تا مقاله‌ای در مورد مطالعه بیشتر ارتش در مورد ضربات مغزی منتشر کند .
براساس این سند که توسط مقامات ارتش به عنوان یک خلاصه اجرایی جلسه تشریح شده‌است ، کارکنان اداره امور عمومی در وست پوینت و دفتر عمومی جراح به منظور ارتقا این مطالعه توسط پزشک متخصص طب سوزنی وست پوینت ، سرهنگ استیون Svoboda ، به انتشارات دیگر آموزش داده شدند .
advertisement
ژنرال Horoho به نقل از an که مخفف قانون آزادی اطلاعات است ، نقل می‌کند : " من توصیه می‌کنم که اجازه دهید این مقاله را قبل از انتشار the به گزارشگر NYT منتشر کنیم . "
وی افزود : " زمانبندی همه چیز با این مسائل است . " نه ژورنال و نه " USA Today مقاله‌ای در مورد مطالعه Svoboda منتشر نکردند .
خلاصه جلسه پنتاگون
در جلسه خلاصه‌ای که توسط کارکنان وست پوینت ایجاد شده‌است، ژنرال جراح ارتش پیشنهاد می‌کند که گزارش نیویورک‌تایمز را در مورد ضربات مغزی در آکادمی کاهش دهد ، ارتش می‌تواند تقاضای خود را انجام دهد و در عوض تلاش می‌کند یافته‌های یک مطالعه ارتش را در جای دیگر منتشر کند .
۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵
هر دو ژنرال صحت این خلاصه را تایید کردند ، اما گفتند که آن‌ها بحث خود را نمایش می‌دهند . تایمز این خلاصه را از یک مقام نظامی به دست آورد که مخالف طرح‌های ارتش برای به تعویق انداختن اطلاعات ضربه مغزی بود . این مقام گفت که با روزنامه نگاران " به دموکراسی خسارت وارد نیاورد " .
پس از یادگیری هفته پیش که این سند به تایمز داده شده‌بود ، ژنرال Horoho در یک مصاحبه تلفنی گفت که به او گفته نشده است . او گفت که این سند که توسط اعضای پرسنل وست پوینت ایجاد شده‌است ، شباهت کمی به آنچه در جلسه اتفاق افتاد ، نشان داد .
او گفت که برای افزایش مراقبت از ضربات مغزی سخت تلاش کرده‌است و افزود : " من از این موضوع عصبانی هستم . از میان همه این موضوعات ، این یکی برای من بسیار مهم است ."
advertisement
هفته گذشته ، ژنرال Caslen گفت که این سند " inaccurately " بحث خود را با سپهبد General به تصویر کشیده بود .
او گفت : " من به آن اجازه دادم بدون بررسی من توزیع شود و مسئولیت کامل هر اشتباهی که ممکن است ایجاد شود را قبول کنم ."
پس از یادگیری این سند ، آکادمی نیروی هوایی و وست پوینت به سرعت آمار ضربه مغزی را منتشر کردند .
کریس Gates ، رئیس بنیاد نور خورشید ، که طرفدار شفافیت در دولت است ، جزئیات این نشست را به عنوان " نگران‌کننده " خواند .
Cadets در ایالت نیویورک ، Academy.Cred itAndrew برای نیویورک‌تایمز


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.