چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

زندگی

۲,۱۴۶ بازديد
اخیرا , آقای کامرون به مشاوره وزارت امور خارجه رفت و بدون اخطار زیاد به واشنگتن اعلام کرد که بریتانیا با ایالات‌متحده خواهد شکست و یکی از اعضای موسس بانک سرمایه‌گذاری زیرساخت آسیایی جدید پکن خواهد بود که به عنوان رقیب بانک جهانی تحت رهبری آمریکا محسوب می‌شود . از آنجا که واشنگتن نگران بود , تصمیم بریتانیا به سرعت با آلمان , فرانسه , ایتالیا و کره‌جنوبی هماهنگ بود .
در منافع تجارت با چین , بریتانیا دور از تظاهرات طرفدار دموکراسی در هنگ‌کنگ بود . پس از ملاقات دالایی‌لاما در ماه می , که باعث شکایت همیشگی از پکن شد , آقای کامرون دیگر این کار را نکرد . تایمز جهانی چین اظهار داشت که بریتانیا باید اذعان کند که دولت چین قدرت بزرگی در چشم چینی‌ها ندارد - فقط یک کشور اروپایی قدیمی برای سفر و مطالعه است . "
بریتانیا نیز در اوکراین غایب بود . هر چند که یک امضا کننده با ایالات‌متحده و روسیه در مورد توافقی که به اوکراین قول داد تا به دلیل تسلیم سلاح‌های هسته‌ای دوران اتحاد جماهیر شوروی , به حاکمیت ارضی اوکراین قول دهد , در مذاکرات مینسک با رهبران روسیه و اوکراین دست نداشت .
امضا برای مترجم
برای بینش‌های اصلی , گزارش و بحث‌های مربوط به اخبار اصلی هفته , از مقاله نویسان max فیشر و آماندا کرو مشترک شوید .
ثبت‌نام
اد میلیبند "
اعتبار
راب مارشال / گتی ایماژ
دعوت بریتانیا برای پیوستن به بررسی نظامی اش
توسط استفان قلعه
۲۲ ژوئن ۲۰۰۷
لندن
مایکل فالون , وزیر دفاع بریتانیا , در مصاحبه با گزارشگران در لندن در روز پنج شنبه گفت که او " عمدا ً " دعوت کرده و شامل یک مقام رسمی برای پیوستن به این بررسی شده‌است و افزود که دولت او " هم‌کاری نزدیکی با وزارت دفاع در سراسر کشور دارد . هیچ جزئیاتی درباره این مقام داده نشده است.
فالون فالون همچنین بر دیگر حوزه‌های هم‌کاری با ایالات‌متحده تاکید کرد و افزود که حمله هوایی اخیر آمریکا در لیبی , مختار خطاب , برنامه‌ریز حمله موشکی در یک کارخانه گاز الجزایر , از پایگاه هوایی بریتانیا آغاز شده‌است .
فالون فالون گفت : " این نحوه هم‌کاری ما است " و افزود که او این ایده را رد کرد که بریتانیا حضور خود را در صحنه جهانی کاهش داده‌است .
تبلیغات
این نظرات در میان بحثی در مورد نقش بریتانیا در جهان مطرح شد که به موجب سال‌ها کاهش هزینه‌های دولت , یک رای مجلس در اعتراض به حملات هوایی در سوریه و بحث قبل از برگزاری رفراندم در مورد اینکه آیا باید اتحادیه اروپا را ترک کند .
آن‌ها همچنین نگران هزینه‌های نظامی توسط کشورهای عضو ناتو در اروپا هستند , جایی که بریتانیا و فرانسه جزو بزرگ‌ترین نیروهای نظامی هستند .
این ماه , وزیر دفاع ایالات‌متحده , اشتون ب . کارتر , در مورد کاهش هزینه‌ها هشدار داد . او گفت : " بریتانیا به وزن خود ضربه زده‌است و " اگر در حال حاضر اقدامی را انجام دهد که حاکی از عقب‌نشینی باشد , ضرر بزرگی خواهد بود . "
ارتش بریتانیا در نظر دارد تا تعداد سربازان حرفه‌ای را تا حدود 10 / 97 درصد به دست آورد .
موسسه خدمات متحد سلطنتی , یک گروه تحقیقاتی متخصص در مسائل نظامی و امنیتی , تخمین زده‌است که هزینه‌های نظامی در بریتانیا در سال جاری کم‌تر از یک هدف ناتو خواهد بود که کشورهای عضو را ملزم می‌کند تا ۹۰ درصد از تولید ناخالص داخلی خود را صرف دفاع کنند .
چشم‌انداز بریتانیا برای رسیدن به این هدف با افزایش اخیر رشد اقتصادی پیچیده شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.