جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سانچز

۲,۱۰۹ بازديد
Editors
در حالی که ۵۱۸ زندانیان در فضایی برای ۱۷۰ نفر در آن می‌خوابند و Gangs با هم آن را نگه می‌دارند .
Ranchers زن غرب آمریکا هستند.
چگونه شهرها از طریق Fining فقرا پول بدست می‌آورند
تبلیغ
آقای Chaly گفت : " آقای لوکاشنکو ماموریت تاریخی مهمی را اجرا کرده‌است و بهترین سیستم برای این است که چگونه یک دولت پس از اتحاد جماهیر شوروی می‌تواند با روسیه سر و کار داشته باشد."
مینسک اجازه داشت نفت سیبری را با قیمت پایین خریداری کند ، آن را در دو پالایشگاه خود پردازش کند ، سپس آن را در غرب به قیمت بازار بفروشد و تفاوت را به جیب زده باشد.
برآورده‌ای مختلف یارانه کل روسیه را در دو دهه گذشته بیش از ۵۰ میلیارد دلار تخمین زده‌اند . آقای لوکاشنکو از این پول برای پشتیبانی از کارخانه‌های آن به اصطلاح زامبی استفاده کرد که به طور ناامید از شرکت‌های صنعتی قدیمی و کهنه ساخته شده‌بود که به او امکان می‌داد به خود ببالد که تنها رهبر سابق اتحاد جماهیر شوروی است که صنعت را در حال شناور نگه می‌دارد .
در مقابل یارانه‌ها ، آقای لوکاشنکو وعده اتحاد برادرانه داد و به آقای پوتین اجازه داد تا نشان دهد که او متحدان فراتر از مرزه‌ای روسیه است . با این حال ، این رابطه در سال ۲۰۱۴ در زمانی که مینسک به طور رسمی کریمه را به عنوان بخشی از روسیه به رسمیت شناخت متوقف شد . سپس یک سال بعد ، در مورد درخواست روسیه برای یک پایگاه نظامی ، بن‌بست وجود داشت .
رئیس‌جمهور الکساندر جی . لوکاشنکو در بلاروس در ماه ژوئیه . موضع او بین غرب و مسکو ضعیف است .
اعتبار
تاتیانا Zenkovich / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
رئیس‌جمهور الکساندر جی . لوکاشنکو در بلاروس در ماه ژوئیه . موضع او بین غرب و مسکو ضعیف است ( خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
کرملین با افزایش قیمت گاز طبیعی تلافی کرد . وقتی که آقای لوکاشنکو از پرداخت آن‌ها امتناع کرد ، مسکو هرگونه نگرانی در مورد رانندگی بلاروس به اردوگاه غربی را رد کرد و تامین نفت را کاهش داد و اقتصاد Belarussian را بالا و خشک کرد .
پاول Usov ، مدیر مرکز تحلیل سیاسی و Prognosis ، اظهار داشت : " کرملین خوب می‌داند که با همه flirtations خود با غرب ، آقای لوکاشنکو هنوز یک دیکتاتور است و نمی‌تواند بلاروس را به یک فضای سیاسی دیگر منتقل کند .
گاهی ، این وابستگی خودش را به روش‌های عجیبی نشان می‌دهد .
پس از اینکه روسیه واردات غذای غربی را به تلافی تحریم‌های تحمیل‌شده بر کریمه و بحران اوکراین ممنوع کرد ، برای مثال ، بلاروس به مرکزی برای Parmesan ایتالیایی و سیب‌های لهستانی تبدیل شد . این محصولات به عنوان Belarussian ساخته شده‌بودند و در قفسه‌های فروشگاه‌ها در سراسر روسیه ظاهر شدند .
تبلیغ
صادرات سیب " Belarussian " به روسیه در سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته‌است در حالی که تولید داخلی همچنان ثابت مانده‌است . بلاروس ، کشوری با زمستان‌های بسیار سخت ، به خاستگاه این گونه گرمسیری همانند آناناس ، نارنگی نارنگی و کیوی و همچنین هدف طعنه زدن بیشتر تبدیل شده‌است .
با این حال ، این طرح هنوز نتوانسته است به اندازه کافی درآمد ایجاد کند و با کمک روسیه کاهش یابد، اقتصاد بلاروس برای دومین سال متوالی در یک ردیف در سال ۲۰۱۶ قرارداد امضا کرده‌است . در ماه ژوئن ، بلاروس باید ۱.۴ میلیارد دلار در بازار اروپا وام بگیرد و در حال مذاکره با ۳ میلیارد دلار بیشتر از صندوق بین‌المللی پول است .
در دو سال گذشته Salaries بیش از ۱۳ درصد کاهش‌یافته است و اقتصاد کشور تیره شده‌است و دولت را وادار به معرفی یکی از قوانین قابل‌توجه مالیاتی در جهان کرده‌است : این الزام که افرادی که تمام‌وقت استخدام نمی‌کنند ۲۴۰ دلار در سال به عنوان " جبران " برای از دست دادن مالیات پرداخت می‌کنند .
از زمان استقلال این کشور در سال ۱۹۹۱ ، بلاروس در بخش عظیمی از یارانه‌های سنگین از مسکو در چه یک اقتصاددان محلی ، سرگئی Chaly ، که " نفت برای بوسه " خوانده می‌شود ، جان سالم به در برده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.