جمعه ۳۱ فروردین ۰۳

سایه سار

۲,۱۴۰ بازديد
ترامپ به دنبال افزایش ۵۴ میلیارد دلاری هزینه‌های نظامی است .
درخواست برای افزایش هزینه‌های نظامی
رئیس‌جمهور ترامپ روز دوشنبه با خطاب به انجمن فرمانداران ملی ، پیشنهاد بودجه خود را مطرح کرد و خواستار افزایش نزدیک به ۱۰ درصد در عملیات نظامی itCreditStephen کرولی ، نیویورک‌تایمز ، شد .
نویسنده : مایکل دی . برش و جنیفر Steinhauer
۲۷ فوریه ۲۰۱۷
۴۵۱
Leer و espanol
واشنگتن - رئیس‌جمهور ترامپ دو حزب سیاسی را در دوشنبه اعلام کرد که قصد دارد در بسیاری از برنامه‌های حساس سیاسی دولت فدرال که مربوط به آموزش ، محیط‌زیست ، علم و فقر است را کاهش دهد تا امنیت اقتصادی بازنشستگان را حفظ کند و میلیاردها دلار بیشتر به نیروهای مسلح تغییر دهد .
این پیشنهاد برای افزایش هزینه‌های نظامی ۵۴ میلیارد دلاری و کاهش برنامه‌های غیر نظامی با همان میزان توسط مقامات کاخ سفید اعلام شد ، زیرا آن‌ها برنامه‌های رئیس‌جمهور را برای بودجه فدرال سال آینده آماده کردند . دستیاران رئیس‌جمهور گفتند که تصمیمات نهایی در مورد بیمه مراقبت‌های پزشکی و تامین اجتماعی تا بعد از سال در زمانی که او بودجه کامل خود را اعلام می‌کند قرار نخواهد گرفت . اما شان Spicer ، سخنگوی او ، به تعهدات کمپین آقای ترامپ در مورد حفاظت از این برنامه‌ها اشاره کرد و قول داد که " او قول خود را برای مردم آمریکا نگه دارد ."
در واقع ، به نظر می‌رسد که آقای ترامپ مصمم است که در مبارزه نسلی بین آمریکایی‌های مسن‌تر و sicker که به برنامه‌های استحقاقی تکیه دارند و همتایان جوان و فقیر آن‌ها که به احتمال زیاد با برنامه‌های داخلی شکل می‌گیرند ، برخورد کنند .
او همچنین مبارزه‌ای برای کنترل ایدئولوژی حزب جمهوری‌خواه با سخنگوی کاخ سفید پل D آغاز کرد . رایان ، که سالیان سال سابقه سیاست گذاری خود را با این استدلال که کنترل کسری بودجه بدون افزایش مالیات مستلزم آن است که کنگره تغییر کند ، و کاهش ، برنامه‌هایی که بخش عمده‌ای از هزینه‌های دولت - امنیت اجتماعی ، مدیکر و مدیکید را می‌بلعید ، به خطر انداخت .
advertisement
بیل Hoagland ، یک دستیار قدیمی بودجه جمهوری خواهان در مجلس سنا و هم اکنون معاون ارشد مرکز سیاست Bipartisan می‌گوید : " من نمی‌دانم شما چطور از کل بخش ۵۴ میلیارد دلار استفاده می‌کنید " و اکنون باید آن را در حوزه برنامه‌های استحقاقی که از روی میز برداشته است ، کنترل کنید . به جرات می‌توانم بگویم که این یک پیشنهاد است که حتی در هنگام رسیدن به کنگره جمهوری خواهان نیز خواهد بود ."
آقای ترامپ که خطاب به فرمانداران در کاخ سفید صحبت می‌کرد گفت : " این بودجه از طریق وعده من برای ایمن نگه داشتن آمریکایی‌ها از طریق وعده من برای حفظ امنیت آمریکایی‌ها دنبال می‌شود " و آن را " امنیت عمومی و امنیت ملی " خواند که پیامی را به جهان در این زمان خطرناک قدرت ، امنیت و عزم آمریکا ارسال خواهد کرد .
این دستیاران که در طی یک جلسه توجیهی با خبرنگاران نخواستند نامشان فاش شود ، گفت : " در بخش اول سخنرانی ، آقای ترامپ وعده‌های خود را بازشماری خواهد کرد و وعده‌های خود را حفظ خواهد کرد." بقیه این سخنرانی بر این تمرکز خواهد داشت که چگونه به مردم با مشکلات خود و اینکه چگونه قصد حفاظت از ملت را دارد ، کمک کند .
پیشنهادها بودجه رئیس‌جمهور - که جزئیات زیادی داشتند اما گفته می‌شود که نه تنها بیمه مراقبت‌های پزشکی و امنیت اجتماعی را معاف می‌کنند ، بلکه مزایا و اقدامات نیروهای انتظامی را نیز معاف می‌کنند - منجر به کاهش شدید برنامه‌های فدرال می‌شود که میلیون ‌ها نفر را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد . کاخ سفید اشاره کرد که با موسساتی مانند آژانس حفاظت از محیط‌زیست ، خدمات درآمد داخلی و برنامه‌های شبکه امنیت اجتماعی آغاز خواهد شد .
بودجه‌ای بدون هیچ کاهش مستمری و کسی که به احتمال زیاد در حال عبور از مجلس نیست و می‌تواند توسط جمهوریخواهان سنا رد شود . پیشنهادها آقای ترامپ بیش از حد به سمت راست از نظر کاهش داخلی و تا حد زیادی به سمت چپ از نظر تعادل است . شکست آن‌ها می‌تواند پیامدهای عملی برای کاخ سفید داشته باشد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.