دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

سلمان

۲,۱۳۹ بازديد
Imposing قانون مارتیالیس ، ارتش تایلند طرح‌های کودتا را تکذیب می‌کند .
پس از اعلام حکومت‌نظامی، عابران پیاده از کنار سربازان مسلح تایلند که از یک ساختمان دولتی در بانکوک محافظت می‌کردند عبور کردند .
اعتبار
wason Wanichakorn / آسوشییتدپرس پرس
تصویر
عابران در کنار سربازان مسلح تایلند که از ساختمان دولتی در بانکوک پس از حکومت‌نظامی محافظت می‌کردند عبور کردند .
نویسنده : توماس فولر
۲۰ مه ۲۰۱۴
بانکوک - با استناد به قانون یک قرن ، رئیس ارتش تایلند آنچه را که در اوایل روز سه‌شنبه به عنوان قانون نظامی در سراسر کشور توصیف کرد اعلام کرد و از معترضان که دولت را فلج کرده و مانع برگزاری انتخابات برای " توقف حرکت آن‌ها " شد ، تاکید کرد .
در کشوری که ارتش حدود دوازده سال پیش روی صحنه رفته‌است ، مشخص نیست که ارتش چه میزان کنترل را برای این بار برنامه‌ریزی کرده‌است . یک سیاست‌مدار آن را اعلام قانون نظامی " نرم‌تر از یک کودتا " نامید .
به گفته ژنرال Prayuth چان ، رئیس ارتش ، این قانون نظامی قدرت‌های نظامی بالقوه نظامی را به منظور حفظ نظم عمومی - " برتری برتر بر قدرت مدنی " به نیروهای نظامی می‌دهد .
ژنرال Prayuth در یک سخنرانی در تلویزیون ملی که در ساعت ۶ : ۳۰ صبح پخش شد ، گفت : " ارتش قصد دارد هر چه زودتر صلح را به کشور محبوب همه تایلندی‌ها برساند . " ما می‌خواهیم مردم را از همه گروه‌ها دعوت کنیم تا حرکت خود را متوقف کنند تا به سرعت راه حلی پایدار برای این کشور پیدا کنند .
advertisement
ارتش به دنبال متقاعد کردن مردم بود که ارتش یک کودتا را راه‌اندازی نکرده است . یک پیام در یک ایستگاه تلویزیونی تحت کنترل ارتش در صبح روز سه‌شنبه خواند : " ما مردم را ترغیب می‌کنیم که وحشت نکنند . لطفا ً فعالیت‌های روزانه خود را طبق معمول انجام دهید . تحمیل قانون نظامی کودتا نیست ."
در یک مبارزه قدرت که ساختمان بانکوک علیه جنبش سیاسی چیره در استان‌ها را در بر گرفته‌است ، سیاستمداران و تحلیلگران منتظر بودند که آیا ارتش طرفدار یک طرف باشد یا خیر .
Verapat Pariyawong ، یک وکیل آموزش‌دیده و مفسر دانشگاه هاروارد ، گفت : " در حال حاضر مشخص است که مسیر ارتش در حال انجام است . این انتخاب بسیار روشن است : یا تلاش برای ایجاد یک محیط امن برای انتخابات و اصلاحات ، یا ایجاد یک فرآیند شبه قانونی برای حذف دولت caretaking و ایجاد تضمین‌های انتقالی برای نخبگان سنتی ."
سفارت ایالات‌متحده در بانکوک در روز سه‌شنبه بیانیه‌ای را منتشر کرد که خواستار احترام به " اصول دموکراتیک " شد .
در این بیانیه گفته شده‌است : " ما انتظار داریم که ارتش به تعهد خود برای انجام این اقدام موقت برای جلوگیری از خشونت و عدم تضعیف نهاده‌ای دموکراتیک احترام بگذارد ."
Editors
آیا کلیسایی می‌تواند در ۱۶۷۷ میلادی تاسیس شود ؟
از آنجا که مالیات بر مالیات‌ها افزوده می‌شد ، درآمد آن‌ها یک پرایس را پرداخت می‌کرد .
چیزی که فیلم‌ها به من یاد دادند در مورد یک زن بودن
advertisement
برای بسیاری از تایلندی‌ها ، خیلی کمی در روز سه‌شنبه تغییر کرد . حضور سربازان در خیابان‌های بانکوک نسبتا ً پراکنده بود و زندگی در شهر به طور عادی ، از جمله ترافیک صبحگاهی ، نمایش‌های تلویزیونی و گشایش بورس اوراق بهادار ادامه داشت .
مقامات تایلند در مورد قانون مارتیالیس این کشور
رئیس ارتش تایلند ، ژنرال Prayuth چان - ocha ، و رهبر پیراهن‌های قرمز ، Jatuporn Prompan ، درباره قانون نظامی کشور برای جلوگیری از خشونت‌های بیشتر مرتبط با اعتراضات در منطقه country.Cred itCreditRungroj / اروپا بحث و گفتگو کردند .
برنامه‌های تلویزیون به طور دوره‌ای توسط اعلامیه‌های رسمی نظامی قطع شد که همه ایستگاه‌های تلویزیونی به آن‌ها دستور داده شد تا پخش شوند . شاید مهم‌ترین بهانه ارتش این بود که ایستگاه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای پارتیزانی که توسط گروه‌های ضد دولتی اداره می‌شوند از پخش برنامه دست بردارند . اغلب ایستگاه‌های وابسته به سیاسی به زودی پس از اینکه ارتش آنچه را درخواست " برای هم‌کاری " خواند ، خارج شدند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.