دوشنبه ۲۸ اسفند ۰۲

شمایل

۱,۹۳۸ بازديد
منصور شمس که در پاکستان به دنیا آمده و در سپاه تفنگداران خدمت کرده‌است , گفت : " من واقعا ً متوجه تغییر شدم . " عده‌ای اظهار نظر منفی کردند , بعضی اوقات شوخی می‌کردند و مرا طالبان می‌خواندند . تصمیم گرفتم آن را در نطفه خفه کنم , و بیشتر افراد درک می‌کردند . "
انتخاب ویراستاران
" من پوستم را دوست دارم ! " چرا والدین سیاه‌پوست به مدرسه نمی‌روند
یک میلیون دلار بدهی مدرسه و یک شغل نیم ساعت
او به آسیای میانه آنلاین گفت: " طالبان مرا وادار به مبارزه کرد " : پس از اینکه آن‌ها به موقع خدمت می‌کنند چه باید کرد ?
تبلیغات
برخی از سربازان نیز در کشورهایی که خانواده‌هایشان ممکن است از آن‌ها استفاده کنند , دشوار است . اما وقتی به آزادی مذهبی می‌رسد , می‌گویند ارتش به طول قابل‌توجهی رفته‌است تا انطباق پیدا کند . سربازان وقت دارند که نماز بخوانند و در طی ماه رمضان روزه بگیرند . ارتش حتی نسخه‌های حلال را تولید می‌کند . غذاهای آماده برای خوردن , جیره پلاستیکی پیچیده , همراه با غذاهای حلال و گیاهخواری .
حلال حلال s واقعا ً خوب است , شاید حتی بهتر از همیشه . ام .
محمد قاسم , یکی از کودکان پناهنده فلسطینی که از آکادمی نظامی ایالات‌متحده آمریکا فارغ‌التحصیل شده , چیزی جز حمایت ارتش از ارتش دریافت نکرده است .
او گفت : " من هرگز به خاطر این که شخصی به نام دکتر قاسم قاسم هستم , انتخاب نشده بودم . " ارتش تفاوت‌ها و دستاورد را به حداقل می‌رساند و من واقعا ً در آن رشد کردم . "
فرمانده قاسم , وقتی که یک تمرین می‌دانی اخیر در ماه رمضان برگزار شد, گفت که واحد حمایتی که آشپزی را کنار می‌گذارد , پس از غروب آفتاب می‌تواند غذا بخورد . او گفت : " ما از آن‌ها درخواست نکردیم . " آن‌ها فقط این کار را خودشان انجام دادند تا نشان دهند که از ما حمایت کرده‌اند . "
یک روحانی که به عنوان یک روحانی در نیروی دریایی و نیروی دریایی خدمت می‌کند اما به آسانی نادیده گرفتن آن آسان است , کاری که سال‌ها است در آن برگزار شده‌است . او گفت که هر جمعه , یک روحانی در پنتاگون دعا می‌خواند و در اردوگاه هوپ در کارولینای شمالی , جایی که او در آنجا مستقر است , هر روز نماز می‌خواند .
به رهبری جورج دابلیو . بوش و پرزیدنت اوباما . در آخرین دیدار او , در طی عید فطر , او با یک مسلمان هفت‌ساله که در جنگ جهانی دوم جنگید , وارد کاخ سفید شد .
تبلیغات
او گفت : " بارها به افغانستان رفته‌ام . " " اجازه دادم آن‌ها بدانند ما چگونه در آمریکا زندگی می‌کنیم . و روابط زیادی کرده‌ام . "
فرمانده عصمت الله بر ساخت مسجدی در اردوگاه " اردوگاه " نظارت داشت که دره‌ای جداگانه‌ای برای مردان و زنان داشت . او گفت که او در دوران طولانی خود در ارتش به تعداد زیادی از مسیحیان خدمت کرده و هرگز با واکنش شدید مواجه نشده است .
او گفت : " وقتی جوان بودم , از بنگلادش بدون یک خانواده به اینجا می‌آمدم . " و از بسیاری جهات , ارتش خانواده من شد . تا وقتی که احساس خوشایندی به من دست نداده بود . "
تصحیح :
مقاله‌ای در روز چهارشنبه در مورد مسلمانان در ارتش به طور نادرست به طیب رشید اشاره کرد که تصویری از id نظامی اش در پاسخ به اظهار نظر دونالد جی . ترامپ باید کارت‌های شناسایی ویژه‌ای را حمل کند . عبدالرشید رشید که پنج سال در نیروهای دریایی خدمت کرده بود , در ارتباط با افراد پیاده بود .
پنتاگون چگونگی کشته شدن تعداد زیادی از نیروهای مسلمان در نبرد از زمان جنگ را رد نمی‌کند , اما آن‌ها در همه شاخه‌ها , به عنوان افسران , نیروهای رزمی , مترجم و جمع‌آوری اطلاعات خدمت کرده‌اند .
برخی می‌گویند که زندگی در ارتش پس از تحریک طالبان پاکستان دشوارتر شده‌است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.