چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

شیرزاد

۲,۱۴۰ بازديد
آقای فالون گفت : " ما افراد خوبی در این زمینه هستیم " و افزود که هفت نفر از ۲۸ کشور ناتو حتی ۱ درصد را مصرف نمی‌کنند ؛ ۲۰ تن از ۲۸ کشور ۱.۵ درصد خرج نمی‌کنند .
وی افزود که ارتش بریتانیا " هیچ کاهش بیشتری از پرسنل را نخواهد دید " و استدلال کرد که اگر چیزی باشد ، این کشور در حال افزایش حضور جهانی خود است ، چرا که این کشور در عملیات‌های بسیار بیشتری در سراسر جهان نسبت به سال ۲۰۱۰ دست داشته‌است .
آقای فالون به دنبال رفع این نگرانی‌ها بود و استدلال می‌کرد که هزینه‌های نظامی بریتانیا هنوز " به راحتی بالاتر از ۲ درصد " است . با این حال ، او هیچ تضمینی برای آینده نداشت و گفت که این تصویر تنها پس از تکمیل بازبینی دفاعی مشخص خواهد شد .
در Simferopol ، پایتخت کریمه ، حدود ۴۰۰ نفر گرد هم آمدند ، برخی پلاکاردهایی در دست داشتند که می‌گفتند : "اوکراین آزاد از شغل آمریکا " و " آمریکا با فاشیسم کار می‌کند " و عنوان " رفتن به خانه " را نشان داد و شعار آن را اجرا کرد .
ثبت‌نام برای مترجم شفاهی
برای بینش‌های اصلی ، تفسیر و بحث در مورد داستان‌های مهم خبری هفته ، از مقاله نویسان مکس فیشر و آماندا Taub عضو شوید .
امضا
در کنار نیروهای نظامی روسیه در نزدیکی پاسگاه مرزی اوکراین در شهر Crimean در Balaklava ، راهبان ارتودوکس در کنار خودروهای نظامی روسیه در حال نیایش بودند .
اعتبار
سرگئی Ponomarev برای نیویورک‌تایمز
تصویر
در روز بعد ، راهبان ارتودوکس در کنار خودروهای نظامی روسیه در نزدیکی پاسگاه مرزی اوکراین در خارج از پست نگهبانی مرزی اوکراین در شهر " Balaklava.Cred itSergey Ponomarev "، در نیویورک دعا کردند .
قبلا ً در آن روز تعداد زیادی از مردان مسلح به سربازان روس و صدها تن از حامیانش در گوشه خیابان‌ها جمع شده‌بودند و جاده‌ها را مسدود کرده بودند . اما تا فرا رسیدن شب ، عقب‌نشینی کردند و شهر آرام شد .
ارتش خود اوکراین در کریمه که بسیار ضعیف‌تر از نیروهای روس بود که به طور دائم در شبه‌جزیره کریمه مستقر شده بود ، به این امید که روسیه در یک بلوف بزرگ قرار گرفته باشد و قصد جنگیدن نداشته باشد ، گرفتار نومیدی عمیقی شد .
advertisement
یک افسر ارتش عصبی اوکراین که با این شرط که نخواست نامش فاش شود گفت که نیروهای اوکراین هیچ مسابقه برای روسیه نداشته اند ، اما افزودند که آن‌ها با این وجود دستوراتی از کیف به " آتش باز " در صورت حمله دریافت کرده‌اند .
در فرودگاه نظامی *******ovsky اوکراین در اواخر روز جمعه ، نیروهای اوکراینی به طور خلاصه سعی کردند تا یک گروه کوچک از نیروهای روس را از ورود به آنجا متوقف کنند . این افسر اوکراینی گفت که این افسر اوکراینی ، تجهیزات ناوبری فرودگاه را درهم شکست و ظاهرا ً مطمئن شد که اوکراین قادر به پرواز در نیروی کمکی نخواهد بود .
عصر روز شنبه ، نفربر زرهی روسی از مرکز of عبور کردند و از محدوده سرعت عبور کردند و ساکنان به آن نگاه کردند .
به عنوان رهبران اوکراین در کییف ، ۴۰۰ مایل تا شمال ، از آنچه که آن‌ها را به عنوان حمله‌ای آزار دادند که قوانین بین‌المللی را نقض کرد ، بیش از هزار تن از ساکنان Sevastopol ، خانه ناوگان دریای سیاه ، در شب شنبه برای یک کنسرت در فضای باز در میدان مرکزی که آوازه خوان دریایی و خوانندگان قزاق را به نمایش می‌گذاشت ، جمع شدند . حضار پرچم روسیه را تکان می‌دادند و پرچم‌هایی که کریمه بخشی از روسیه را به عنوان ماشین‌هایی که با بوق زدن بوق اتومبیل‌ها در حال حرکت بودند اعلام می‌کردند .
در Balaklava ، زوج‌های جوان ، خانواده‌هایی با نوزادان و doddering pensioners برای تحسین ستون نظامی روسیه به راه افتادند ، و در یک پارک مجاور جاده که توسط سربازان مسدود شده بود ، به راه افتادند ، گویی برای لذت بردن از هوای ساحلی که ناگهان گرم شده بود .
تا فرا رسیدن شب ، چند صد نفر برای گردهمایی شاد در کنار بنای یادبود جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورودی خلیج Balaklava جمع شدند . آیا شما برای روسیه یا اوکراین هستید ؟ سخنگو پرسید : " " " مردم در حالی که پرچم روسیه را تکان می‌دادند فریاد کشیدند : " روسیه ! روسیه ! "
اصلاحیه : ۱ مارس ۲۰۱۴
نسخه دیگری از این مقاله در روزی منتشر شد که روسیه آشکارا عزم خود برای تسخیر کریمه را به نمایش گذاشت . شنبه بود ، نه جمعه .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.