جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

غمدار

۲,۱۵۸ بازديد
بزرگ‌ترین مشکل این است که دولت ترامپ قصد دارد با کاهش مولفه‌های بودجه فدرال که به طور قابل‌توجهی به امنیت ملی ، از جمله وزارت امور خارجه کمک می‌کند ، در بودجه دفاعی افزایش یابد . نیروهای مسلح یک جز حیاتی وسایل امنیت ملی هستند ، اما دیپلماسی ، درگیری اقتصادی و بازسازی پس از مناقشه هستند . استفاده از نیروی نظامی همیشه باید آخرین راه‌حل باشد و کاربرد متعادل دیگر ابزارهای قدرت ملی به جلوگیری از بروز جنگ و بحران در وهله اول کمک می‌کند .
در مقابل ، رویکرد رئیس‌جمهور وعده‌های سیاست خارجی آمریکا را که احتمالا ً فشار وارد کرده و ارتش را در طولانی‌مدت تقویت می‌کند ، می‌دهد . هزینه‌های نظامی طولانی‌مدت بیش از حد و ماجراجویی‌های خارجی پر هزینه ، سقوط بسیاری از قدرت عظیم از جمله اتحاد جماهیر شوروی بوده‌است . در حقیقت ، در جنگ سرد ، پیروزی ایالات‌متحده تا حدودی ناشی از محدودیت نسبی نسبی خود در هزینه‌های نظامی و تعهد بلندمدت به ابزارهای غیر نظامی سیاست خارجی بود - درسی که رئیس‌جمهور به خوبی به یاد داشت .
ایالات‌متحده پیش از این بهترین نظامی را در جهان داراست و حدود ۴۰ درصد از تمام پولی که در سطح جهانی هزینه می‌شود را محاسبه می‌کند . این کشور دلارهای بیشتری را نسبت به ۱۲ تای بعدی بزرگ نظامی که با هم ترکیب شده‌اند اختصاص می‌دهد و بیشتر آن spenders بزرگ هم متحد هستند . درست است که چین و روسیه درگیر مدرن‌سازی ارتش هستند ، اما هر دو کشور سالانه به حدود یک سوم آنچه که آمریکا خرج می‌کند ، می‌پردازند .
خبر خوب این است که طرح‌های پیشنهادی بودجه ریاست‌جمهوری همیشه در روند مذاکره است ، و نشانه‌هایی وجود دارد مبنی بر این که رویکرد رئیس‌جمهور از سوی جمهوری خواهان عضو کنگره در حال انجام است . با این حال ، این یک جایگزین برای رئیس‌جمهور نیست که رویکردی منطقی و سازگار با امنیت ملی ایجاد کند .
این مقام ناتو گفت : این احتمال وجود دارد که برخی از نیروهای نظامی هنوز در افغانستان عقب‌نشینی خود از کشور را به تعویق بیاندازند ، اگر تاخیر در پرواز به نیروهای ۱۰۱ و یکمین لشکر هوابرد وجود داشته باشد که قرار است در روز ۱ ماه مه وارد شوند .
سرهنگ کیم Corcoran ، فرمانده بخش عملیات جابجایی هوایی ۵۲۱ ، گفت که هنگامی که روز پنج شنبه مشخص شد که این آتشفشان می‌تواند بر ترافیک هوایی تاثیر بگذارد ، ارتش آمریکا حدود ۳۰ کارگر نگهدارنده را از Ramstein به پایگاه هوایی در Moron اسپانیا منتقل کرد .
او گفت که مسیر پرواز جنوب پر هزینه است چرا که چندین ساعت بیشتر طول می‌کشد ، سوخت بیشتری مصرف می‌کند و گاهی به خدمه بیشتری نیاز دارد . سرهنگ Corcoran گفت که دوازده تن دیگر از کارکنان نظامی از جمله تیم‌های پزشکی به افغانستان یا عراق رفتند تا بتوانند پرواز سربازان زخمی را همراهی کنند .
این آتشفشان همچنین مانع از فرستادن سربازان مجروح یا بیمار از آلمان به آمریکا شد . به طور معمول بیمارستان نظامی در Landstuhl آلمان ۲۰ تا ۲۵ بیمار را در روز دریافت می‌کند و تعداد مشابهی را برای درمان بیشتر به ایالات‌متحده می‌فرستد .
ماری شاو ، افسر روابط‌عمومی در مرکز پزشکی منطقه‌ای Landstuhl گفت که این انتقالات متوقف شده‌اند . اما او گفت که این تاخیرها مشکلات جدی پزشکی را ایجاد نکرده اند و کمبود آذوقه در آنجا وجود ندارد .
خانم شاو که خود را در اداره استخدام کرده بود به این دلیل که یک هم‌کار در آلاباما کار می‌کرد گفت : " مایه دردسر است . "
به گفته سرهنگ بیکن ، این آتشفشان لغو ۲۳۰ هواپیمای آموزشی در اروپا را که معمولا ً شامل هواپیماهای جنگنده و هواپیماهای سوخت‌گیری می‌شوند را مجبور کرد . او گفت که این پروازها تا زمانی که مقامات غیر نظامی همه چیز را روشن کنند ، باقی خواهند ماند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.