شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

فولتون

۲,۱۰۳ بازديد
خانم فولتون , رئیس هیات‌مدیره , گفت که آکادمی‌های سنت ملزم به رها کردن آداب و رسوم دیرینه خود نیستند , به ویژه اگر در آکادمی‌های دیگر ضعیف باشند . او گفت : " من فکر می‌کنم احساس واقعی وجود دارد که هیچ‌کس نمی‌خواهد کسی باشد که به مشتزنی پایان می‌دهد . "
دانشجویان افسری با هم دیدار کردند . بوکس تقریبا ً یکی از هر ۵ ضربه مغزی در وست پوینت می‌باشد .
اعتبار
اندرو کان برای نیویورک‌تایمز
تصویر
دانشجویان افسری با هم دیدار کردند . بوکس به مدت تقریبا ً یک سال از هر ۵ ضربه مغزی در وست پورت سعید آباد برای نیویورک‌تایمز
در میان والدین دانشجویان , نگرانی دائمی در مورد آسیب‌های ورزشی وجود دارد .
یکی از والدین که در سیاست مراقبت‌های بهداشتی در پنتاگون کار می‌کند , گفت : " این اتفاق در فیس بوک , رسانه‌های اجتماعی و در جلسات در تمام طول زمان صورت می‌گیرد . "
او گفت که پسرش , یک دانشجوی ارشد و دونده دو کشور , دو هفته پس از یک ضربه مغزی , با سردرد کنار گذاشته شد . او مجبور بود آن را بازپس بگیرد .
" در حال حاضر تمام تحقیقات و پیش‌گیری در وزارت دفاع در حال انجام است و ما هنوز کودکان را مجبور می‌کنیم تا به بچه‌های دیگر آسیب برسانند ? او گفت آیا ما از سال‌ها جنگ چیزی نیاموخته ایم ? "
او و دیگر والدین مصاحبه کردند که نام آن‌ها به خاطر نگرانی نیست که تبلیغات می‌تواند تاثیر منفی بر مشاغل فرزندانشان بگذارد .
پاییز گذشته , پس از گرفتن دو چشم سیاه و ضربه مغزی ناشی از مشت‌زنی , یک دانشجوی نیروی هوایی که یک ورزش‌کار دانشگاهی است به مادرش گفت نگران نیست زیرا او تنها در کلاس ضربه می‌زند تا حالش بهبود یابد.
مادرش در یک مصاحبه تلفنی گفت که او یک هفته بعد دچار ضربه مغزی دیگری شده و در نیمه‌های شب استفراغ کرد . برای بیش از یک هفته مجبور شد تکالیف مدرسه را کم کند .
تبلیغات
مادرش گفت : " من از ترس کبود شده بودم . " " من می‌دانستم که می‌تواند به شدت تحت‌تاثیر قرار بگیرد , شاید برای زندگی , و برای چه ? او آدم ریاضی و ریاضی است . این نیروی هوایی است . او نیازی به دانستن این موضوع ندارد . "
بیست سال پیش , نیروی هوایی طرح‌هایی را برای پایان دادن به بوکس اجباری به دلیل فشار فزاینده از جامعه پزشکی اعلام کرد . اما مشتزنی ادامه دارد . نیروی هوایی به سوالات پاسخ نداده و یا از کارکنان برای مصاحبه استفاده نمی‌کند .
پس از ضربه دوم , دانشجوی نیروی هوایی مجبور به ترک‌تحصیل شد . امسال باید آن را بگیرد .
مادرش گفت : " من سعی کردم او را وادار به ترک آکادمی کنم , و او این کار را نمی‌کرد . " نمی‌دانم چه باید کرد . "
تصحیح :
با ادامه مقاله در مورد کلاس‌های مشتزنی در آکادمی نظامی ایالات‌متحده آمریکا به طور نادرستی به شیوع ضربات مغزی اشاره کرد . تعداد بیشتری از ضربات مغزی در رشته بوکس نسبت به هر ورزش دیگر در وست پوینت مورد آسیب قرار گرفت , اما در حال حاضر ضربه مغزی بیشتر از هر ورزش دیگری است .
علاوه بر بوکس , وست پوینت به همه دانشجویان افسری نیاز دارد تا یک کلاس مبارزه با دست داشته باشند که آموزش و نگهداری را آموزش می‌دهد . ژنرال پترائوس گفت که این کلاس نسبت به آموزش دانشجویان افسری که چگونه حریف را شکست دهند موثرتر است , اما کم‌تر باعث ایجاد انگیزه می‌شود .
ژنرال پترائوس گفت که او و هیات بازدیدکننده در مورد یافتن نوع دیگری از آموزش مبارزه بحث کرده‌اند که شامل ضربات سر هم نمی‌شود , اما هیچ چیز روشن نشده است . او گفت که او همچنین در حال بررسی افزایش الزام مشت‌زنی برای گنجاندن دانشجویان افسری است که ممکن است بتوانند در آغاز سال آینده در نقش‌های جنگی خدمت کنند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.