جمعه ۲۴ فروردین ۰۳

قسم

۲,۰۳۹ بازديد
مقامات اجرایی نشان دادند که ترامپ هنوز دخالت نظامی در تلاش‌های خود برای فشار بر روی فشار را رد نمی‌کند . جان آر . "
سناتور مارکو روبیو , جمهوریخواه فلوریدا و یکی از حامیان اصلی سیاست‌های خط سخت دولت ترامپ در ونزوئلا , گفت که درآمد نفت را می‌توان به یک دولت منتقل کرد , زمانی که روشن است که دولت نمی‌تواند به پول دسترسی داشته باشد .
معین روبیو در بیانیه‌ای گفت : " خانواده جرائم سازمان ملل از استراتژی برای خرید و نگهداری حمایت بسیاری از رهبران نظامی استفاده کرده‌اند . " نفت متعلق به مردم ونزوئلا است و در نتیجه درآمد حاصل از صادرات از طریق دولت قانونی قانونی شان به مردم بازگردانده می‌شود . "
در مصاحبه‌ای با نیویورک‌تایمز , جمعه گذشته , مارک روبیو گفت که ایالات‌متحده آمریکا می‌تواند تحریم نفتی را به زودی به فشار قرار دهد تا در انتخابات جدید تسلیم شود .
تبلیغات
او گفت : " این پول متعلق به دولت نیست . " " این متعلق به دولت قانونی است . "
در عصر روز دوشنبه , سفیر جدید مکزیک در ایالات‌متحده , مارتا مکنزی , موضع بی‌طرف مکزیک در بیانیه‌ای را تکرار کرد . در میان کشورهای آمریکای‌لاتین , مکزیک مهم‌ترین عامل در شناخت دولت جمهوری اسلامی ایران بوده‌است .
در ماه اوت , یک قاضی آمریکایی اعلام کرد که یک شرکت طلای کانادایی که دارایی‌های آن در یک حرکت ملی ملی شدن توسط هوگو چاوز , رئیس‌جمهور ونزوئلا مصادره شد , می‌تواند دارایی‌های مالی را به عنوان بخشی از طرح بازپرداخت توقیف کند . دولت در تلاش برای حفظ کنترل عملیات پالایشگاه از مقدار کمی پول که هنوز باید پرداخت کند استفاده کرده‌است .
تبلیغات
اگر ونزوئلا پرداخت‌ها را متوقف کند , می ‌توان آن را از دست داد .
از آنچه در خطر بود آگاه بود . او در مراسم دیپلماتیک در کاراکاس گفت : " با این تدبیر , آن‌ها " از همه اهالی ونزوئلا برای دزدی دوباره شرکت کرده‌اند . " " نه , دونالد ترامپ . نه , نه , نه . "
فرانسیسکو جی . یک کارشناس نفت ونزوئلا در دانشگاه رایس در تگزاس , تحریم‌ها را با " بمب هسته‌ای " مقایسه کرد . "
اما او گفت که هدف این حرکت این است که شرکت نفت ونزوئلا را فلج نکند , اما راه دسترسی به درآمد را مسدود کرده‌است .
به عنوان مثال , تحریم‌ها شامل موارد استثنا برای شرکت نفتی آمریکایی شرکت شورون , همراه با هالیبرتون و شرکت کنندگان خدمات نفتی بزرگ , برای ادامه کار در ونزوئلا بود .
او گفت که انتظار ندارد که تحریم‌ها بر قیمت‌های گاز آمریکا تاثیر بگذارد . او گفت : " نفت اضافی وجود داشته‌است . " بسیاری از دوستان ما در خاورمیانه از تامین تدارکات خوشحال خواهند شد . "
دولت ترامپ از اعضای سازمان کشورهای آمریکا خواست تا به عنوان رئیس‌جمهور ونزوئلا , به رسمیت شناخته شوند و قول داده‌اند که در زمینه غذا و کمک‌های پزشکی برای تسهیل درد اقتصادی برای شهروندان این کشور , میلیون دلار کمک کند . این پول احتمالا ً تنها به حکومت امویان می‌رفت .
اقتصاد ونزوئلا تحت سیاست‌های دولت چپ گرا, دولت استبدادی , و سه میلیون ونزوئلایی از کشور خود فرار کرده‌اند . به تنهایی کلمبیا حداقل یک میلیون پناهنده را به خود اختصاص داده‌است .
سناتور رابرت امت , دموکرات نیوجرسی , در کمیته روابط خارجی سنا ابراز نگرانی کرد که تحریم‌های نفتی به مردم ونزوئلا آسیب بیشتری وارد کند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.