سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

لامسه

۱,۹۶۹ بازديد
تمرین گسترده در طول کشت نظامی در روسیه
ام آی - ۸ روسی در طی تمرینات Zapad در ماه گذشته انجام شد .
اعتبار
جیمز هیل برای نیویورک‌تایمز
تصویر
بالگرد ام آی - ۸ روسی در طی مانور Zapad در month.Cred itCreditJames هیل برای نیویورک‌تایمز
نویسنده : اریک اشمیت
یکم اکتبر ۲۰۱۷
۳۹
واشنگتن - به گفته مقامات آمریکایی و متحد ، یک تمرین بزرگ اخیر از سوی ارتش روسیه در توانایی خود برای انجام عملیات پیچیده ، با مقیاس بزرگ ، استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین و دیگر فن‌آوری‌های جدید ، که بخشی از هر جنگ تمام‌عیار با ایالات‌متحده در اروپا خواهد بود ، را آشکار ساخت .
گزارش‌های اولیه پنتاگون و ناتو از این رزمایش ، یکی از بزرگ‌ترین نوع خود از زمان پایان جنگ سرد ، طبقه‌بندی می‌شوند و ماه‌ها طول می‌کشد تا تکمیل شوند. اما مقامات غربی می‌گویند مانورهای نظامی که به Zapad ، روسیه برای " غرب " معروف است از نظر وسعت و مقیاس آنچه که مسکو گفته بود فراتر رفت و بیشتر به آنچه که مقامات اطلاعاتی آمریکا مظنون آن را بر مبنای buildups روسی در ماه اوت آشکار خواهند کرد ، پی‌گیری کرد .
پیش از تمرین ، روسیه گفت که این مانورها شامل کم‌تر از ۱۳۰۰۰ سرباز درگیر در یک سناریوی ضد تروریستی در بلاروس ، exclave روسیه از Kaliningrad ، منطقه دریای بالتیک و اطراف سنت پیترزبورگ است . به گفته مقامات نظامی غربی ، به جای آن ، ده‌ها هزار سرباز روسی در قطب شمال و خاور دور ، دریای سیاه ، نزدیک به مرزه‌ای اوکراین و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در منطقه آبخازیا و در
Oana Lungescu ، سخنگوی ناتو ، گفت : " در واقع ، این فعالیت‌ها با هم یک تمرین استراتژیک واحد را تشکیل می‌دهند که شامل طیف کامل نظامی روسیه و بلاروس می‌شود . " این آرایه شامل کشتی‌های جنگی ، زیردریایی‌ها ، جت جنگنده ، هلی‌کوپتر ، تانک و توپخانه ، موشک‌های ضد کشتی ، نیروهای ویژه و موشک‌های بالستیک قاره‌پیما می‌باشد .
advertisement
مانور نظامی که چندین ماه برنامه‌ریزی شده‌بود ، بخشی از تلاش بزرگ‌تر رئیس‌جمهور ولادیمیر V بود . پوتین در تلاش برای نشان دادن قدرت نظامی روسیه به عنوان یک قدرت جهانی است . پس از دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ در حمایت از کمپین ترامپ ، ارتش این کشور در سال‌های اخیر سربازان را به سوریه اعزام کرده، کریمه را به تصرف درآورده و در شرق اوکراین مداخله کرده‌است ، کشورهای بالتیک را با تمرین‌های snap لرزاند و هواپیماهای ناتو و کشتی‌ها را تحت فشار قرار داد .
نیروهای مسلح متفقین و تحلیلگران مستقل گفتند که طی دوره تقریبا ً یک هفته‌ای که از ۱۴ تا ۲۰ سپتامبر برگزار شد نیروهای مسلح روسیه فن‌آوری جدیدی را جذب کردند و اطلاعات یکپارچه بهتری نسبت به گذشته برای بهبود مرگبار بودن ارتش پیدا کردند . تحلیلگران می‌گویند که ارتش روسیه لجستیک بهبود یافته را برای حمایت از مبارزان جنگ و همچنین فن‌آوری جدید برای پنهان کردن و حفاظت از آن خطوط تامین حیاتی به نمایش گذاشته‌است .
سربازان روس از foxhole گرفته تا پست‌های فرماندهی تیپ ، اکنون از تجهیزات ارتباطی الکترونیکی پیشرفته استفاده می‌کنند و هواپیماهای بدون سرنشین روسی به این نکته بسط یافته‌اند که در حال حاضر بخشی از تقریبا ً هر ورزشی هستند .
مایکل Kofman یک متخصص ارشد تحقیقات در مرکز تحلیل‌های نیروی دریایی روسیه گفت : " این ها چیزهای کلیدی برای تمرین برای دوره اولیه جنگ هستند ، که در آن زمان و فاصله حیاتی هستند و هر کسی که در ابتدا به آنجا برسد یک مزیت بزرگ دارد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.