پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

مال خودت

۲,۱۵۴ بازديد
ورزش تاریخی مقدس در فرهنگستان دارد . آن‌ها با هم در طی چند سال گذشته برنده مسابقات قهرمانی دانشگاهی شده‌اند . و بسیاری از رهبران ارشد نظامی امروز با علاقه به ضربه‌ای که دریافت کرده بودند نگاه کردند .
بوکس در وست پوینت به دستور رئیس‌جمهور تئودور روزولت , سوارکاری و اسب‌سواری به عنوان مهارت‌های لازم برای افسران جوان , در وست پوینت قرار داشت . و اگر چه شمشیر و اسب مدت‌ها پیش بریده شده‌بود , مشتزنی همچنان باقی می‌ماند .
حتی زمانی که ارتش , پس از سال‌ها مبارزه با بمب‌های کنار جاده‌ای در عراق و افغانستان , تحمل کرده‌است , به طور فزاینده‌ای از اهمیت آسیب مغزی ناشی از ضربه آگاه شده‌است و صدها میلیون دلار صرف تحقیق و درمان می‌کند .
تا حدی , افزایش نگرانی ملی در مورد ضربات مغزی در سال‌های اخیر , بوکس را نرم کرده‌است . در حال حاضر دانشجویان افسری در وست پوینت از دستکش , کلاه و محافظ دهان استفاده می‌کنند . در مبارزه تن‌به‌تن , جنگجویان می‌توانند تنها یک قلاب , یک صلیب و یک توپ در هر دور پرتاب کنند . و پس از هر کدام از کلاس‌ها و سه مسابقه تست , مربیان صحبت کوتاهی می‌کنند و به دانشجویان افسری می‌گویند که در صورت احساس ضربه مغزی به کلینیک سلامت مراجعه کنند .
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
ثبت‌نام
تبلیغات
اما در طی یک کلاس اخیر , دانشجویان افسری همچنان به سر اشاره می‌کنند که این امر باعث ایجاد آسیب پایدار می‌شود حتی اگر ضربه مغزی مستندی وجود نداشته باشد .
در این حیاط که دانشجویان افسری در ماه اوت در یک مبارزه با بالش دچار ضربه مغزی شدند , این حیاط با اشیا سختی پر شده بود.
اعتبار
اندرو کان برای نیویورک‌تایمز
تصویر
در حیاط مدرسه , دانشجویان افسری در ماه اوت در یک مبارزه با بالش دچار ضربه مغزی شدند که در آن موارد بالش برای نیویورک‌تایمز بارگذاری شد .
به دلیل اینکه پروتکل‌های پزشکی نقطه غربی به هر پرچ مداری نیاز دارند تا حداقل دو روز استراحت کنند و همه کار آکادمیک , ورزش و آموزش نظامی را قطع کنند , ضربه مغزی جزئی به زندگی افسری تبدیل می‌شود . چندین روز پس از آن , دانشجویان افسری به ورزش‌کاران دستور می‌دهند ورزش و تکالیف مدرسه را محدود کنند و گاهی اوقات آن‌ها را پشت سر بگذارند . اساتید آگاه هستند که چنین دانشجویانی در " پروفایل شناختی " هستند و باید حجم کاری سبک داشته باشند .
رابرت ل . جی . سربازرس در وست پوینت گفت که این پروتکل یک تغییر شدید از زمانی بود که او در آکادمی در دهه ۹۰ فوتبال بازی کرد .
او در مصاحبه گفت : " من بی‌هوش بودم , با دادن نمک‌ها و برگرداندن آن به آنجا - این پروتکل ضربه مغزی بود . " " من همیشه فکر می‌کردم این نشان افتخار است که دچار ضربه مغزی شده‌ام - اکنون شما یکی از افراد هستید . شما بی‌هوش می‌شوید و می‌روید . "
او گفت که اکنون باید هزینه‌ها و مزایای بوکس را وزن کند . او گفت که نقطه غربی برای کاهش آسیب‌ها و بررسی تاثیر ضربات مغزی در آکادمی تلاش می‌کند , اما او تمایلی به قربانی دادن به دانشجویان افسری برای غلبه بر ترس رویارویی با حریف ندارد .
به این معنی که اکنون , مشتزنی اقامت دارد .
ما ارتش را دوباره رهبری می‌کنیم . ارتش در خطرناک‌ترین و خطرناک‌ترین شرایط گیر می‌کند . ژنرال همایون در یک اتاق پر از تذکره‌ها از جنگ عراق , از جمله یک آک - باری که متعلق به صدام‌حسین است , صحبت کرد . به نظر من , آماده‌سازی سربازان برای نبرد بسیار مهم است و من فکر می‌کنم این چیزی است که آمریکا از ما انتظار دارد . "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.