سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

مانور

۱,۹۱۱ بازديد
تصویر
رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم . پوتین از روسیه ، در لباس تیره ، در میان کسانی که تمرینات ۲۰۱۳ را تماشا می‌کنند .
CreditAlexey Druginyn / Ria نووستی از طریق آژانس Pressphoto اروپا
اما اگر به طور کامل در بلاروس مستقر شود ، یک شکل‌گیری تهاجمی قدرتمند و راهی برای ارتش روسیه به سرعت به سمت غرب ، که برای مسکو مهم‌تر است ، خواهد بود . فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به این معنا بود که نیروهای روسیه بلاروس و اوکراین را به عنوان buffers از دست داده‌اند .
آقای Karber گفت : " تنها حضور ارتش تانک درجه اول در نزدیکی مرز لهستان ناتو را بر سر دوراهی قرار خواهد داد . آیا ناتو the را تقویت کرده یا از شرق لهستان دفاع می‌کند؟ ناتو نیروهای کافی برای انجام هر دو در یک دوره زمانی کوتاه ندارد . روسیه به فشار سیاسی که روسیه می‌تواند تحمل کند تا کشورهای بالتیک و لهستان را در خط نگه دارد ، اضافه می‌کند ."
تبلیغ
همچنین روس‌ها اعلام کرده‌اند که اولین گروه سپاه تانک اولین شکل‌گیری برای دریافت تانک تی - ۱۴ تانک ، یک وسیله نقلیه جنگی جدید و همچنین دفاع هوایی پیشرفته و تجهیزات جنگی الکترونیکی خواهد بود .
با این حال ، نگرانی فوری این است که آیا روسیه از این تمرین Zapad برای حفظ بلاروس استفاده خواهد کرد یا خیر . بلاروس مدت‌ها است که هم‌کاری نزدیکی با مسکو دارد و واحدهای دفاع هوایی آن با روسیه در شرق ادغام شده‌اند . اما با اصطکاک بین رئیس‌جمهور استبدادی کشور الکساندر جی . لوکاشنکو ، و آقای پوتین گزارش داده‌اند که بلاروس تمایلی به میزبانی دائمی نیروهای روس ندارد .
به عنوان بخشی از مانورها ، انتظار می‌رود که واحدهای ارتش تانک اول در غرب بلاروس پست فرماندهی را ایجاد کنند و تمرینات در مناطق آموزشی نزدیک برست را در مرز لهستان و Grodno در نزدیکی لهستان و لیتوانی انجام دهند .
مقامات روسیه به ناتو گفته‌اند که مانورها بسیار کوچک‌تر از آنچه که مقامات غربی پیش‌بینی کرده باشند و شامل کم‌تر از ۱۳۰۰۰ نیرو خواهد بود . اما مقامات ناتو می‌گویند که هدف از این تمرین ، آزمودن طرح‌های احتمالی روسیه برای یک درگیری بزرگ با این اتحاد است و همچنین شامل سازمان‌های غیر نظامی روسیه نیز خواهد بود .
جنز استولنبرگ ، دبیر کل ناتو ، در ماه ژوئیه اعلام کرد : " ما هر دلیلی داریم که بر این باور باشیم که ممکن است نیروهای نظامی بیشتری نسبت به تعداد گزارش‌شده رسمی مشارکت داشته باشند . "
روس‌ها با افزودن این نگرانی هنوز موافق نیستند که ناظران بین‌المللی می‌توانند بر ورزش Zapad نظارت داشته باشند. مقامات آمریکایی مدت‌ها گفته‌اند که نظارت بر اهمیت است ، با توجه به دشواری اطلاعات غربی در تعیین این که آیا فعالیت نظامی روسیه صرفا ً تمرینی است یا آمادگی برای یک مداخله نظامی .
در مقابل ، ایالات‌متحده به ناظران روسی ، چینی و حتی کره‌شمالی اجازه داد تا بر مانور اخیر ارتش که صابر Guardian نام دارد ، در رومانی ، مجارستان و بلغارستان نظارت کنند .
ژنرال هاجز گفت : " تنها یک دلیل وجود دارد که شما یک ارتش تانک را ایجاد می‌کنید و این به عنوان یک نیروی ضربت توهین‌آمیز است . این بدان معنا نیست که آن‌ها به طور خودکار این کار را انجام می‌دهند ، اما از نظر ارعاب ، وسیله‌ای برای فشار دادن به متحدان خود است ."
آقای Karber نسبت به اغراق در مورد قابلیت ارتش تانک درجه اول هشدار داد و خاطرنشان کرد که همه واحدهای آن کاملا ً سرنشین هستند و برخی از پیشرفته‌ترین تانک‌ها که برای آن اختصاص‌داده شده‌اند هنوز نرسیده اند .
رئیس‌جمهور ولادیمیر پنجم . پوتین از روسیه ، در لباس تیره ، در میان کسانی که تمرینات ۲۰۱۳ را تماشا می‌کنند .
اعتبار
الکسی Druginyn / Ria نووستی از طریق آژانس Pressphoto اروپا


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.