چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

مانوری

۲,۰۹۵ بازديد
مانورهای نظامی روسیه در نزدیکی مرز ناتو ترس از تجاوز را افزایش می‌دهند
یک تانک روسی در خارج از بلاروس در بلاروس تمرین می‌کند .
اعتبار
عکس از استخر آل کسی آلکساندرویچ
تصویر
یک گروه کارشناسی در خارج از مسکو , در خارج از مسکو , عکسی از آل کسی آلکساندرویچ ,
نویسنده : مایکل آر . گوردون و اریک اشمیت
۲۲ ژوییه ۲۰۰۷
واشنگتن پوتین و یک تمرین در ارعاب که بدترین روزه‌ای جنگ سرد را به یاد می‌آورد .
این نیروها مانورهای نظامی برای " غرب " , روسیه در بلاروس , دریای بالتیک , روسیه غربی و روسیه کالینینگراد روسیه را انجام می‌دهند . این تمرین‌ها یک نیروی زرهی در حال تغییر نام گذاری شده به نام یک واحد نظامی متعلق به زمان شوروی , ارتش اولین سپاه پاسداران است . تاسیس آن اولین بار پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی است که قدرت تهاجمی زیادی در یک فرمان واحد متمرکز شده‌است .
مانور نظامی که برای چند ماه برنامه‌ریزی شده‌بود , واکنشی به تحریم تحریم‌های اقتصادی جدید بر روسیه بود که کنگره هفته گذشته تصویب کرد. تا کنون , روسیه با وادار کردن اخراج صدها کارمند در پست‌های دیپلماتیک آمریکا در کشور , تلافی این تحریم‌ها را تلافی کرده‌است .
اما این حرکت بخشی از یک تلاش بزرگ‌تر توسط پوتین پوتین برای تقویت دلاوری نظامی روسیه است و بر علیه پشت‌پرده یک روسیه که به طور فزاینده‌ای شجاعانه است , می‌باشد . فراتر از مداخله روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری در حمایت از نبرد ترامپ که در سال‌های اخیر نیروهای خود را به سوریه رسانده , کریمه را تسخیر کرد و در شرق اوکراین مداخله کرد , کشورهای دریای بالتیک را با تمرین‌های سریع و وزوز هواپیماهای ناتو و کشتی‌ها پر کرد .
تبلیغات
تحریم‌های تنبیهی توسط آمریکا و هم پیمانان اروپا که روسیه را از هم جدا کرده‌اند هیچ کاری برای متوقف ساختن صابر پوتین " پوتین " انجام نداده است .
حتی بیشتر نگران , افسران ارشد نظامی آمریکایی می‌گویند که این مانورها می‌توانند به عنوان بهانه‌ای برای افزایش حضور نظامی روسیه در بلاروس مورد استفاده قرار گیرند .
تونی توماس , رئیس فرماندهی عملیات ویژه ایالات‌متحده , در کنفرانس امنیت ملی که در اسپن برگزار شد , گفت : " نگرانی بزرگ این است که آن‌ها " نمی‌خواهند ترک کنند و این " بدبینی نیست " . , در ماه جولای .
پیتر بی . ژنرال بازنشسته , یک ژنرال بازنشسته ارتش که وابسته به دفاع آمریکا در مسکو بود , گفت : " اولین و مهم‌ترین پیام این است که ما شما را تماشا می‌کنیم ; ما " دوباره قوی شده‌ایم ; ما چیزهای زیادی یاد گرفته‌ایم ; با روسیه آشفته نیستیم . "
مقامات نظامی غربی هشدار می‌دهند که ایالات‌متحده و روسیه در آستانه جنگ نیستند . اما آن‌ها ابراز نگرانی کردند که تشدید فعالیت‌های نظامی روسیه می‌تواند منجر به درگیری‌های ناخواسته شود .
انتخاب ویراستاران
دولت در نیروی هوایی افغانستان نیم میلیارد دلار هزینه کرده‌است . هنوز تقلا می‌کند.
وقتی من اسکیت می‌کنم احساس آزادی می‌کنم .
برق چیست ?
تبلیغات
برای این قسط از مانورهای نظامی , یک بازمانده جنگ سرد در ماه دسامبر احیا شده و دوباره در مسکو و مسکو برگزار شد , روسیه واگن‌های باری کافی را در اختیار دارد تا باره‌ای سنگین تانک‌ها و سایر تجهیزات سنگین را حمل کند .
روس‌ها پیش از این درباره نیروهای پدافند هوایی و پرسنل ارتباطات مستقر در بلاروس مستقر شده‌اند و تیم‌های لجستیکی در حال بررسی سایت‌های آموزشی هستند . تا اواسط ماه اوت , عناصر پیشروی هزاران سرباز ارتش روسیه , نیروهای هوابرد و هوایی که قرار است در این مانور شرکت کنند انتظار می‌رود که برسند . انتظار می‌رود که بقیه این نیرو تا اوایل ماه سپتامبر به بلاروس برسد . این مانور قرار است در اوایل ماه سپتامبر به بلاروس برسد .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.