چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

میلتون

۲,۱۱۹ بازديد
وی در ایمیلی گفت : " فکر کردن به این که مقامات سطح بالا در ارتش آمریکا و نقطه غرب به طور عمدی واکنش به درخواست FOIA را به تاخیر می‌اندازند تا یک داستان مطلوب‌تر را در یک خروجی دیگر قرار دهند . " هر سطح از دولت آمریکا باید از روح قانون پیروی کند و از آن به عنوان فرصتی برای دستکاری رسانه‌ای استفاده کند .
در نشست روز ۱۶ سپتامبر ، ژنرال Horoho به نقل از این خلاصه گزارش داد که با موفقیت رسانه‌های خبری را در گذشته تضعیف کرده‌است و اشاره به این دارد که چگونه پوشش بخش چهارم پیاده ارتش در فورت کارسون ، Colo را تحت پوشش قرار داده‌است . سال گذشته .
در جلسه دادرسی هفته گذشته مجلس سنا ژنرال جوزف اف . . پسر رئیس ستاد مشترک ارتش از ارائه یک ارزیابی دقیق در تنظیمات طبقه‌بندی نشده خودداری کرد ، اما به سناتورها گفت : " ما بسیار دقیق آنچه که روس‌ها در طی عملیات Zapad انجام داده‌اند را تماشا کردیم تا مطمئن شویم که آن‌ها از نظر توسعه قابلیت و چه پیامدهایی برای امنیت ناتو و امنیت آمریکا هستند ."
به گفته مقامات هنوز برای تعیین این که آیا روسیه از این مانورها برای ایستگاه دائمی سربازان و مواد در بلاروس استفاده خواهد کرد یا خیر ، هنوز خیلی زود است . برخی تحلیلگران آمریکایی گفتند که آقای پوتین ضرورتا ً باید این کار را انجام دهد ، با توجه به اینکه او با موفقیت یک تمرین در ارعاب را انجام داد که پوشش اخبار جهانی را به خود جلب کرد و the روزه‌ای جنگ سرد را به یاد آورد .
Linas ، Linkevicius، وزیر امور خارجه لیتوانی ، گفت که مقامات بلاروس به لیتوانی گفته‌اند که انتظار ندارد تا ۳۰ سپتامبر ، پس از آن که متحدان ناتو قادر به دیدن آنچه که پشت سر گذاشته شده‌اند ، تجهیزات خود را کنار بگذارند . یک روزنامه نظامی بلاروس گزارش داد که آخرین نفر از نیروهای روسی در روز جمعه باقی مانده‌اند .
آقای Linkevicius در یک مصاحبه گفت که این تمرین برای لیتوانی به جلب توجه جهان به اقدامات تهاجمی فزاینده‌ای روسیه نسبت به همسایگانش کمک کرد و این هدف بسیار مثبت به نظر من رسید ."
او گفت : " همه در این باره صحبت می‌کردند ، به همین دلیل بود که به چیز دیگری بجز ورزش تبدیل نشد ."
آقای Kofman گفت : " برای دفاع از آنچه مسکو بیشتر در مورد ایالات‌متحده و هم پیمانان ناتو وجود دارد ، توجه زیادی به دفاع از آنچه که مسکو بیشتر در مورد ایالات‌متحده و هم پیمانان ناتو دارد انجام شده‌است . " ترس از برتری تکنولوژیکی غرب و نفوذ در حوزه هوایی کاملا ً قابل‌لمس بود .
۴ ضربه مغزی ، ۱ پا شکسته ، ۲ بازو شکسته ، ۱ شانه خالی ، و چند دنده شکسته . این یک جهنم از یک بالش است . # USMA۱۹ ، " یک دانشجوی سال اولی که در تویی‌تر پست شد ، و بسیاری از کسانی که به نظر می‌رسید جراحت را به عنوان یک امتیاز تلقی می‌کنند .
در حالی که دامنه آسیب‌ها روشن شد ، دانشجویان در مصاحبه‌ها گفتند که اعضای پرسنل وست پوینت در سربازخانه رفت و بازرسی‌های سریع را انجام دادند .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
در مصاحبه‌ها ، دانشجویان گفتند که مبارزه را به عنوان فرصتی برای تفریح بعد از هفت هفته آموزش ابتدایی دیدند که قرار نبود با یکدیگر صحبت کنند . این هم چنین فرصتی برای نشان دادن grit بود .
یک دانشجوی سال اول مرد به او گفت : " اگر با یک بینی خون‌آلود بازگشتی ندارید ، یک دانشجوی سال اول مرد به او گفت : " تو به اندازه کافی تلاش نکردی .
با توجه به شهادت در یک تحقیق در سال ۱۹۰۱ در مورد بهره‌کشی از بهره‌کشی در مدرسه ، اما گزارش‌های دیگری در مورد ده‌ها سال آسیب تا همین اواخر وجود نداشته است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.