پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

ناظران

۲,۱۳۶ بازديد
ناظران خارجی از ناتو هرگز اجازه نداشتند تا تمرینات ورزشی دوران شوروی را تماشا کنند و دیپلمات‌های مستقر در مسکو از مناطقی که این تمرینات در آنجا برگزار می‌شد منع شدند . این موضوع با امضای سند وین که در سال ۱۹۹۰ توسط سازمان امنیت و هم‌کاری اروپا در اروپا به تصویب رسید و در سال ۲۰۱۱ به روز شده بود، به تصویب رسید ، اما روسیه همواره راه‌هایی برای گریز از این توافقنامه پیدا کرده‌است .
آقای Stoltenberg ، دبیر کل ناتو ، گفت که او نمی‌تواند در مورد هدف واقعی of - ۲۰۱۷ گمانه‌زنی کند و گفت که این موضوع تنها زمانی روشن خواهد شد که در طول هفته آینده به پایان برسد . در عین حال متوجه شد .
اگرچه آقای Osborne از سال ۲۰۱۰ وزیر خزانه‌داری بوده‌است ، پنج سال اول او در قدرت به عنوان بخشی از یک دولت ائتلافی بوده‌است که در آن حزب محافظه‌کار راست‌گرا با یک گروه سیاسی میانه‌رو و میانه‌رو محدود شده‌است .
این موضوع بیانیه بودجه آقای Osborne را به پارلمان در روز چهارشنبه اولین بار از سوی دولت اکثریت محافظه‌کار از سال ۱۹۹۶ مطرح کرد . آقای Osborne همچنین کاهش پرداخت‌های رفاهی و کاهش مالیات پرداختی توسط شرکت‌ها را اعلام کرد .
وی گفت که طرح‌های او " حقوق بالاتر ، مالیات کم‌تر ، کشور رفاه پایین‌تر " و " امنیت مردم بریتانیا " را ایجاد می‌کنند .
آقای ترامپ گفت : " من می‌خواهم از او تشکر کنم ، زیرا ما در تلاشیم تا سیاهه پرداخت را کاهش دهیم " و تا آنجا که به من مربوط است ، بسیار سپاسگزار هستم که او تعداد زیادی از مردم را رها کرد ، زیرا اکنون ما یک سیاهه پرداخت کوچک‌تری داریم ."
حرکت آقای پوتین همچنین واکنش به تاخیر در اخراج ۳۵ دیپلمات روس و توقیف دو مجتمع دیپلماتیک روسیه در سال گذشته بود . پس از اینکه نهاده‌ای اطلاعاتی آمریکا به این نتیجه رسیدند که روسیه تلاش کرده‌است تا بر انتخابات سال ۲۰۱۶ تاثیر بگذارد ، آقای اوباما اقدام به اقدام کرد . دولت گفت هیچ تصمیمی مبنی بر این که آیا دولت روسیه مجاز خواهد بود آن تسهیلات را پس بگیرد وجود ندارد .
در دوران اتحاد جماهیر شوروی ، ایالات‌متحده و اتحاد جماهیر شوروی هر کدام چهار کنسول داشتند . اما یکی از پاسگاه‌های مرزی آمریکا در کیف بود که پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی به اوکراین مستقل رفت . از آن زمان به بعد این دو کشور تعداد نامشخصی کنسولگری داشتند . اعلامیه پنجشنبه عدم تعادل را تصحیح کرد .
پاتریک کندی ، دبیر سابق دولت برای مدیریت ، گفت : " از آنجا که روس‌ها در مورد برابری صحبت کرده‌اند ، این حرکت بسیار هوشمندانه است ، زیرا ما را به برابری تعداد کنسولگری کمک می‌کند . "
او گفت : " مجبور کردن روسیه به منظور کاهش پرسنل خود ممکن است منجر به تقاضای مشابهی از سوی روس‌ها شود و " هر گونه کاهش بیشتر در پرسنل سفارت ما در مسکو ، اگر غیر ممکن نباشد ، دشوار خواهد بود ."
وزارت امور خارجه در بیانیه خود گفت : " در حالی که در تعدادی از بخش‌های دیپلماتیک و کنسولی یک اختلاف وجود خواهد داشت ، ما انتخاب کرده‌ایم که به دولت روسیه اجازه دهیم تا برخی از annexes را در تلاش برای دستگیر کردن مارپیچ رو به پایین در روابط خود حفظ کند ."
در میان مقامات سابق دولت اوباما تاسف آشکاری وجود دارد مبنی بر اینکه آقای اوباما در قبال روسیه تنبیهی بیشتر نیست ، به خصوص با توجه به دخالت روسیه در انتخابات سال ۲۰۱۶ ، ممکن است به شکست کاندیدای محبوب خود ، هیلاری کلینتون ، کمک کند . بنابراین اگر چه تعداد کمی تحت‌تاثیر رهبری آقای Tillerson در وزارت امور خارجه قرار دارند ، بسیاری گفته‌اند که آن‌ها به شدت از آخرین سیلی او به روسیه حمایت کرده‌اند .
مایکل کارپنتر ، که به عنوان رئیس شورای امنیت ملی در دوران دولت اوباما خدمت می‌کرد ، گفت : " روس‌ها نیاز به یک ضربه در شلوار دارند تا درک کنند که ما قصد نداریم این نشست را ادامه دهیم " .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.