جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

نیمه نهایی

۲,۱۱۹ بازديد
کارپنتر می‌گوید که ایالات‌متحده به اندازه کافی به آزار و اذیت و آزار دیپلمات‌های آمریکایی و بستن سیستماتیک آن در اطراف روسیه پاسخ نداده است که ایالات‌متحده آمریکا برای تهیه کتاب , کامپیوتر و دیگر ادبیات روسیه تاسیس کرده‌است .
او گفت : " صادقانه بگویم , من فکر می‌کنم این مناسب برای جبران است . "
تصحیح :
نسخه قبلی این مقاله این است که دولت ترامپ به روسیه دستور داد تا سه دفتر دیپلماتیک را تعطیل کند . پنجشنبه بود , نه چهارشنبه .
روسیه همچنین کنسولگری در نیویورک , هوستون و سیاتل دارد . اولین افسر سیاست خارجی پنتاگون در دولت اوباما گفت : اما سان‌فرانسیسکو فقط به خاطر نزدیکی به دره سیلیکون , دومین شهر نیویورک است . تحلیلگران می‌گویند علاوه بر جاسوسی شرکت , کنسولگری می‌تواند به تلاش‌های بیشتری در مورد شنود مکالمات تلفنی در ایالات‌متحده کمک کند .
استیون هال , یکی از مقامات ارشد سابق سازمان ملل متحد که عملیات روسیه را تا زمان بازنشستگی پیش کشید , گفت : " من فکر می‌کنم آن‌ها از آن به عنوان پایگاهی برای عملیات جاسوسی در منطقه خلیج و دره سیلیکون استفاده می‌کردند . "
بستن سانفرانسیسکو نیز احتمالا ً به تجارت‌های آمریکایی کم‌تر از بستن کنسولگری روسیه در هوستون آسیب می‌رساند . الشرق‌الاوسط گفت که شرکت‌های فن‌آوری مشارکت کمتری نسبت به شرکت‌های انرژی مستقر در هوستون دارند .
اعلامیه دولت شباهت کمی به حرکت روسیه داشت که توسط رئیس‌جمهور ولادیمیر v اعلام شد . پوتین در مصاحبه‌ای با تلویزیون دولتی روسیه . کاخ سفید این واکنش را به یکی از مقامات رسمی وزارت امور خارجه واگذار کرد .
انتظار می‌رود که در جلسه مجمع عمومی سازمان ملل در ماه سپتامبر یکدیگر را ملاقات کنند . مقامات آمریکایی ابراز امیدواری کردند که بتوانند هوای مسکو و واشنگتن را پاک‌سازی کنند . یک مقام ارشد کاخ سفید اخیرا ً اشاره کرد که " پوتین " سال آینده با مبارزات انتخاباتی مجدد مواجه است . در حالی که به سختی می ‌توان نتیجه گرفت که آمریکا به خوبی با حامیان ولادیمیر پوتین بازی می‌کند .
رئیس‌جمهور ترامپ فاصله خود را از این مناقشه حفظ کرده‌است . وی در پاسخ به درخواست رئیس‌جمهور روسیه مبنی بر کاهش نیروهای دیپلماتیک آمریکا , نسبت به " پوتین " سپاسگزاری کرد .
امضا برای سیاست با مونا لیزا
کانون توجه مردم در سیاست ما . گفتگویی با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنما از طریق چرخه خبری بی‌انتها , به شما می‌گوید که واقعا ً چه چیزی باید بدانید .
انتخاب ویراستاران
نویسنده چگونه یک سفر دارویی به کلمات آورده‌است ?
* بنای یادبود :
آیا تحقیق dna باستانی , حقایق جدید را آشکار می‌کند یا به تله‌های قدیمی می‌ریزد ?
تبلیغات
ای .
در روز جمعه , تنه تنه درختان دو ساعت را صرف خطاب به جمعیت بسیار منتقد فعالین محافظه‌کار در حوزه انتخاباتی وی در لینکلن شایر و در لینکلن شایر کرد .
این راه‌حل , امتیازات را از اتحادیه اروپا فرض می‌کند , که مقامات آن حرکت‌های مهمی را رد کرده‌اند . سابین کم , معاون مذاکره‌کننده اتحادیه اروپا , روز دوشنبه گفت که محدودیت زمانی بر شکست هدف را شکست می‌دهد. "


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.