پنجشنبه ۰۲ فروردین ۰۳

همنفس

۱,۹۳۶ بازديد
کامیل Grand ، مدیر بنیاد تحقیقات استراتژیک در پاریس ، گفت : " ما در پاریس درک می‌کنیم که آلمان یک شریک پیچیده برای دفاع است ، اما این فرض این است که بریتانیا یک کشور مانند مصمم است که برای دفاع آماده باشد، به اندازه کافی صرف دفاع کند و یک کشور سلاح هسته‌ای باقی بماند .
اد میلیبند ، رهبر حزب کارگر ، آقای کامرون را به ریاست " بزرگ‌ترین زیان برای کشور ما در یک نسل " متهم کرد .
بریتانیا به ائتلاف تحت رهبری آمریکا علیه دولت اسلامی ملحق شده‌است ، اما تنها در عراق ، نه در سوریه . ایوو Daalder ، سفیر سابق آمریکا در ناتو ، گفت که علی‌رغم نگرانی‌ها در مورد تعداد شهروندان انگلیسی که قصد پیوستن به دولت اسلامی شام و شام را دارند ، سهم بریتانیا اندکی کاهش‌یافته است .
علاوه بر آن ، بریتانیا نسبت به بوکو حرام در نیجریه نسبتا ً غیر فعال بوده‌است ، هر چند که این گروه کمک‌های پزشکی و دیگری به کشورهایی که تحت‌تاثیر گسترش ابولا قرار گرفته‌اند ، فراهم کرده‌است . اما این کار کمی برای کمک به مبارزه فرانسه با افراط گرایان اسلامی در مالی انجام شده‌است .
advertisement
آقای کامرون با وجود فشار دادن به کشورهای ناتو برای متعهد شدن به هزینه سالانه ۲ درصد تولید ناخالص داخلی در نشست سران بریتانیا در سال گذشته در ولز ، اجازه می‌دهد که مخارج بریتانیا در پایین این رقم کاهش یابد و کاهش بیشتری نیز در پی خواهد داشت.
درک Chollet ، معاون سابق وزیر دفاع ایالات‌متحده که در حال حاضر در صندوق مارشال آلمان ( مارشال ) آلمان است ، گفت : دو سوال اصلی وجود دارد .
" از آنجا که انگلستان نقش خود را در جهان تصور می‌کند ، هنوز هم چین باید در حل مشکلات در هم‌کاری با آمریکا نقش داشته باشد ؟ او گفت : " و سپس مساله توانایی‌ها وجود دارد - اگر به توخالی بودن آن‌ها ادامه دهد ، قادر نخواهد بود این کار را انجام دهد . این یک تیر دو برابر است ."
آقای Daalder ، که اکنون رئیس شورای بین‌المللی امور بین‌الملل در شیکاگو است ، گفت : " این یک تفکر زودگذر نیست ، بلکه یک گرایش است . کشوری که برای دهه‌ها به خوبی از وزن خود تجاوز کرده ، در وزن خود یا حتی پایین‌تر از آن نیست . از جنگ جهانی دوم بریتانیا مهم‌ترین متحد نظامی ما بود . این متحد ما در اتحادیه اروپا بود . و از نظر نظامی ، ما فرض کردیم که هر چیزی که در آن دخیل بودیم ، بریتانیا آنجا خواهد بود ."
اکنون ، آقای Daalder گفت : " همه اینها تغییر کرده‌است ."
در مجله سپکتتر ، سر جرمی Blackham ، معاون بازنشسته دریادار "سر جرمی Blackham " و رئیس بازنشسته نیروی هوایی ، "سر مایکل Graydon " مدعی شد که توانایی مبارزه بسیار کاهش‌یافته است .
آن‌ها نوشتند : " هیچ هواپیمای گشتی دریایی ، از دست رفتن نیروی رزمی در نیروی دریایی سلطنتی ، تنها سه اسکادران هواپیماهای جنگنده زمینی " و " ضعف‌های نیروی انسانی اصلی " را در نظر بگیرید .
اکنون ، آقای Chollet گفت : " کشورهای دیگر در حال پر کردن خلا هستند و بریتانیا از نقش رهبری سنتی خود در مسائل بزرگ امنیتی حمایت نکرده است . در اوکراین ، آلمان ، و در خاورمیانه و آفریقا ، به طور فزاینده‌ای در فرانسه است که ما به آن نگاه می‌کنیم ."
هم‌کاری اطلاعات یک استثنا عظیم است ، با ارتباطات نزدیک ، از intercepts ارتباطی تا جاسوسی .
advertisement
Xenia Wickett ، یک مقام سابق آمریکایی که برنامه ایالات‌متحده را در Chatham House اداره می‌کند ، یک موسسه سیاستگذاری از قیاس stool سه‌پایه استفاده می‌کند . بخش اول هم‌کاری نظامی و اطلاعاتی است ، دومی عضویت بریتانیا در اتحادیه اروپا است و سومی قدرت نرم ، خرد و هم‌کاری دیپلماتیک است .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.