پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

همینجوری

۲,۱۳۷ بازديد
او می‌نویسد : " من شوهرم را به یک کسب‌وکار مردانه تبدیل کرده بودم , تجارت کتاب خارج از کتاب . او می‌افزاید : " برخی از تایمرهای قدیمی صدای یک زن را ثبت نکردند . " او یاد گرفت که بلند شود .
خبرنامه را بررسی کنید
اولین کسی باشد که بررسی , اخبار و ویژگی‌های مجله نیویورک‌تایمز را ببینید .
ثبت‌نام
تبلیغات
صدای کلت در این خاطره , اگر کلید کم باشد , زنده است . به وضوح دفتر خاطرات را مرتب می‌کرد . تقریبا ً در حدود هر سفر کتابی که این زوج در آمریکا یا اروپا گرفته بودند , چیزی که آن‌ها می‌نوشیدند , جایی که می‌خوابیدند . گاهی کرخ کردنش است .
اما این جزئیات دقیق نیز هدیه این کتاب است . او اسامی ده‌ها کتاب و کتاب را به یاد می‌آورد . اگر یک فروشنده کتاب به او بگوید , نام‌ها را نامگذاری می‌کند . حجم او نوعی تاریخ سری تجارت کتاب منهتن است و به نوعی آن بخش عمیق دنیای انگلیسی‌زبان است .
" سعادت نظامی " با آغاز عملیات نظامی آغاز می‌شود و ناگهان با بسته شدن آن در صورت رقابت آنلاین و فروش رو به کاهش پایان می‌یابد . نویسنده " رفتار خشک , جهل , طبیعت رضایت‌بخش " معاملات آنلاین را ابراز می‌کند . در واقع نوعی کنایه در این واقعیت وجود دارد که او این کتاب را از طریق یک لشکر کشی منتشر کرده‌است .
کلت که سابقا در نشر کتاب کار می‌کرد , " احمق یا ریاکار " نبود . در اینجا او بر روی یک مشتری قرار دارد : " ناب و متوسط , با قطع خدمه , او یک راست واقعی بود , که در عین هولوکاست , یادگاری‌های هولوکاست را جمع‌آوری می‌کرد : مردی با حس شوخ‌طبعی و تفنگ در یک کمد سری . "
فروشگاه گاهی یادداشت‌های شیطنت آمیزی برای مشتریان خود داشت . این ها مشاهدات مانند " خسته تایر ", نقل‌قول از قطره‌چکان , " قطره‌چکان " ( به ویژه شنیع ) , مامور چک لیست ( حتی بدتر ) بودند . همچنین : خسیس , زننده , تمایلات سوزان , معاملات سوال‌برانگیز , ویرایش یا d / j عجیب و سایر گناهان و تخطی از قانون . " d / j " به ژاکت‌های خاکی اشاره دارد . )
اگر به نظر برسد که مشتری‌ها گروه برادری هستند , بله , آن‌ها اکثرا ً مرد بودند . فروشگاه صندلی راحتی برای زنان و دختران دوست داشت. کلت که کارش را دوست داشت , در مورد تلاش برای حفظ آواز خوانی خود در این محیط بیضه , می‌نویسد .
محمد قاسم قاسم , با پدر و مادرش , گفت که از زمانی که او یک پرچ مدار در وست پوینت بود هیچ چیزی احساس نکرده بود .
اعتبار
مایکل جکسون برای نیویورک‌تایمز
تصویر
محمد قاسم قاسم , با پدر و مادرش , گفت که او هیچ چیزی جز حمایت ارتش را احساس نکرده است , زیرا او یک پرچ مدار در وست میدلندز در ایالت نیویورک بود .
تعداد آن‌ها آنقدر کم است که برخی از آن‌ها بیشتر کار خود را بدون ملاقات با یک مسلمان دیگر انجام می‌دهند .
در اروپا , برخی کشورها برای تشویق مسلمانان به نامنویسی حرکت کرده‌اند . ارتش بریتانیا که به طور مشابه مشارکت کمی در میان مسلمانان دارد, دو سال پیش یک ابتکار نیروگیری را آغاز کرد . نیروهای مسلح در طی ماه رمضان روزه می‌گیرند و برای نماز روزانه اسکان می‌دهند , اتاق‌های عبادت را بر روی پایه‌ها تنظیم می‌کنند و به تازگی یک کشتی جنگی را اضافه می‌کنند .
هزاران مسلمان از زمان حداقل جنگ داخلی در ارتش خدمت کرده‌اند , اما بخش بسیار کوچکی از نیرو را تشکیل می‌دهند . براساس داده‌های پنتاگون , تنها سربازان در حال حاضر ایمان خود به اسلام را فهرست کرده‌اند . آن‌ها تنها ۹۰ درصد از ارتش را تشکیل می‌دهند ; برآورد می‌شود که مسلمانان حدود ۷۷ درصد از جمعیت غیرنظامی را تشکیل می‌دهند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.