چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

پاره

۲,۰۸۱ بازديد
آمریکا در طول بحران قدرت ، ونزوئلا را با تحریم‌های شدید نفت دنبال می‌کند.
همه گزینه‌ها در جدول " in " در ونزویلا هستند .
جان R . بولتون ، مشاور امنیت ملی ، اظهار داشت که رئیس‌جمهور ترامپ هنوز مداخله نظامی در تلاش‌های خود برای تحت فشار قرار دادن نیکولا Maduro ، رئیس‌جمهور ونزوئلا ، را رد نکرده است . دولت ترامپ همچنین تحریم‌های جدیدی را بر روی Venezuela.Cred میلز / نیویورک‌تایمز اعلام کرد .
توسط ادوارد وانگ و نیکولاس کیسی
۲۸ ژانویه ۲۰۱۹
واشنگتن - دولت ترامپ روز دوشنبه تحریم‌هایی را علیه شرکت نفت دولتی ونزوئلا اعمال کرد و به دنبال فلج کردن دولت تحت فشار نیکولاس Maduro با قطع منبع اصلی پول نقد شد .
این حرکت اولین گام تنبیهی در ایالات‌متحده بود که آقای Maduro را وادار به تسلیم قدرت کرد ، از زمانی که رهبر مخالفان ، خوآن پرون ، خود را هفته گذشته پس از سال‌ها اتهام فساد در ونزوئلا به قیمت مردم خود اعلام کرد .
این تحریم‌ها اغلب شرکت‌های آمریکایی را از درگیر شدن در معاملات با شرکت نفت ، petroleos دی Venezuela ، S. اس . ای و یا Pdvsa منع می‌کند . به گفته مقامات دولتی ، انتظار می‌رود که مجازات‌های مالی به میزان ۷ میلیارد دلار خسارت وارد کنند و در سال آینده ۱۱ میلیارد دلار خسارت صادراتی به دولت ونزویلا وارد آورند و آن را از مهم‌ترین منبع درآمد و ارز خارجی از دست بدهند .
هفته گذشته ، دولت ترامپ ، آقای Guaido ، رهبر ۳۵ ساله مجلس ملی را به رسمیت شناخت ، زیرا حامیانش به خیابان‌ها ریختند و خواستار انتخابات جدید شدند. آقای Maduro روابط خود با ایالات‌متحده را قطع کرده‌است و تقاضا کرده‌است که همه دیپلمات‌های آمریکایی کشور را ترک کنند .
advertisement
استیون Mnuchin ، دبیر خزانه‌داری ، گفت که Pdvsa برای اختلاس " در بین مقامات ارشد ونزوئلا و تجار دارای ارتباط سیاسی ، یک وسیله نقلیه بوده‌است .
آقای Mnuchin در کاخ سفید گفت : " ایالات‌متحده مسئول کاهش مصیبت‌بار ونزوئلا است . " او گفت که دولت ترامپ همه راه‌های دیپلماتیک و اقتصادی برای حمایت از آقای Guaido و مجلس ملی را دنبال خواهد کرد و تلاش‌های مردم ونزوئلا برای احیای دموکراسی آن‌ها ادامه خواهد یافت."
در کاراکاس ، پایتخت ونزوئلا ، آقای Maduro فورا ً این تحریم‌ها را به عنوان " یک جانبه ، غیرقانونی ، غیراخلاقی و مجرم " محکوم کرد .
آقای Trump در طی مراسمی که از دیپلمات‌های ونزوئلا که به تازگی از ایالات‌متحده به خانه بازگشته بودند گفت : " شما در دستان شما خون خواهید داشت " .
آقای Maduro گفت که او به Pdvsa دستور داده‌است تا اقدام قانونی برای حفظ اموالش را دنبال کند .
آقای Guaido در مصاحبه روز دوشنبه قبل از اعلام این تحریم‌ها گفت که دولت نوپای او هر تلاشی را برای کنترل دارایی‌های بین‌المللی ونزویلا و عمدتا ً شرکت نفت دولتی انجام می‌دهد .
Editors
تایگر beetles Puritan ، " شکارچیان Vicious " ، ماه مه دوباره شکار کرد
یک کارآگاه خصوصی می‌خواست به او Innocent بی‌گناه را ثابت کند . آیا روش‌های او برای او مفید خواهد بود ؟
نویسندگان مرد سیاه برای زمان ما
advertisement
او با اشاره به آقای Maduro و کنترل his گفت : " آن‌ها بروکراسی این کشور را دارند ، آن‌ها این بوروکراسی را هدایت می‌کنند . " آقای Guaido گفت که مجمع ملی تخمین زده‌است که ۳۰ میلیارد دلار از شرکت نفت در سال‌های اخیر ناپدید شده‌است .
او گفت : " به دلیل این فساد و مدیریت بد وجوه عمومی ، اولین گام ما حفاظت از دارایی‌های کشور بوده‌است ."
تحریم‌ها علیه Pdvsa به طور بالقوه در معرض خطر قرار دادن بیش از نیم‌میلیون بشکه نفت است که آمریکا از ونزویلا وارد می‌کند و حدود ۳ درصد از تقاضای آمریکا را به خود اختصاص داده‌است. ایالات‌متحده همچنین روزانه حدود ۱۰۰۰۰۰ بشکه نفت به ونزوئلا صادر می‌کند ؛ برای ترکیب این نفت سنگین از طریق خطوط لوله به پالایشگاه‌ها و پایانه‌های صادراتی به کار می‌رود .
مقامات گفتند خرید نفت ونزوئلا توسط شرکت‌های آمریکایی زمانی آزاد خواهد شد که Pdvsa توسط دولت تحت رهبری آقای Guaido کنترل شود .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.