شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

پانزدهم

۲,۱۳۱ بازديد
در نتیجه ، تحلیلگران مستقل گفته‌اند که تعیین سیاست‌های خارجی و دفاعی رئیس‌جمهور دشوار است و یا می‌دانند که اگر کنگره تنها بخشی از پولی که به دنبال آن است را تصویب کند ، اولویت‌های نهایی او چه خواهد بود .
تاد هریسون ، یک متخصص بودجه نظامی در مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌المللی ، گفت : " برای من واضح نیست که اگر سیاست خارجی ما می‌گوید ما تعهدات خود را در سراسر جهان کاهش دهیم و اجازه دهیم متحدان برای دفاع خود کار بیشتری انجام دهند ."
آقای هریسون گفت : " و اگر شما می‌خواهید یک ارتش برای جلوگیری از تروریست‌ها و چین مناسب‌تر باشد ، این یک قابلیت بسیار متفاوت است که شما می‌خواهید آن را بخرید .
آقای اوباما مجموعه‌ای از پروژه‌های پیچیده سلاح‌های جدید از جمله یک بمبگذار بالقوه برای نیروی هوایی و زیردریایی‌های موشکی ballistic برای نیروی دریایی را تصویب کرد . بنابراین بحث در پنتاگون در حال حاضر چندان به ایجاد حفره‌ای در خدمات در برابر یکدیگر نیست تا ببینند که پروژه حیوانات خانگی آن‌ها زنده خواهد ماند ، چرا که این مساله در مورد این که چقدر پول نیاز است تا تمام پروژه‌های بزرگ را ادامه دهد ، باقی خواهد ماند .
به عنوان مثال ، نیروی هوایی سعی دارد تا تولید اف - ۳۵ را گسترش دهد در حالی که ساخت تانکرهای سوختگیری هوایی جدید ، مدرن‌سازی سیستم‌های موشکی هسته‌ای و ساخت بمب گذاران پنهانی جدید را ایجاد می‌کند .
مشترک شدن با منافع
برای هفته پیش از این خبرنامه با این خبرنامه با مهم‌ترین نگرش‌های مربوط به کسب‌وکار ، روزه‌ای یکشنبه را امتحان کنید .
امضا
advertisement
آخرین برنامه بودجه آقای اوباما افزایش ۳۵ میلیارد دلاری هزینه‌های پنتاگون در سال مالی ۲۰۱۸ برای پرداخت تمام این برنامه‌ها را پیش‌بینی کرده‌است . پیشنهاد آقای ترامپ که بودجه دفاعی را به ۶۰۳ میلیارد دلار افزایش می‌دهد ، ۱۹ میلیارد دلار یا حدود ۳ درصد بیشتر از بودجه آقای اوباما است .
دیگر جمهوری خواهان ، از جمله سناتور جان مک کین از آریزونا ، رئیس کمیته خدمات مسلح سنا ، ادعا می‌کنند که برای حفظ یک لبه فن‌آوری بر روسیه و چین ، نیاز است . او اخیرا ً گزارشی را منتشر کرد که خواستار ترکیبی " بالا / پایین " در قابلیت‌های سلاح و هزینه بیشتر در زمینه تحقیق در زمینه فن‌آوری اطلاعات فضایی ، سایبری و مصنوعی شد .
اما تحلیلگران می‌گویند که با حمایت پنتاگون از برنامه‌های خاص بیشتر از مذاکرات بودجه کلی بین کنگره و آقای ترامپ که از زمان کاهش کسری بودجه مورد نیاز برای کاهش هزینه‌های فدرال تلاش می‌کند ، رقم نهایی کم‌تر از حمایت پنتاگون برای برنامه‌های خاص تصمیم‌گیری خواهد شد .
تحت این قانون ، قانون کنترل بودجه سال ۲۰۱۱ باید به طور مساوی بین برنامه‌های دفاع و nondefense تقسیم شود . آقای اوباما و کنگره چندین بار پس از آن توافق کردند که بودجه‌های سالیانه که از the تجاوز کرده و افزایش ۵۰ - ۵۰ را بین برنامه‌های دفاع و داخلی تقسیم کردند .
اما پیشنهاد آقای ترامپ در روز دوشنبه برای افزایش هزینه‌های نظامی ۵۴ میلیارد دلار و کاهش برنامه‌های غیر نظامی با همین مقدار آتش‌بس را از بین خواهد برد . این لایحه همچنین نیازمند تغییراتی در قانون بودجه است و به دموکرات‌های سنا ، که می‌خواهند از برنامه‌های داخلی حمایت کنند ، اهرمی برای وادار کردن آقای ترامپ به مصالحه را می‌دهد . آن‌ها می‌توانند به هر لایحه‌ای که تلاش می‌کند ۵۰ - ۵۰ تقسیم شوند ، ابستروکسیون را تغییر دهند ، و جمهوری خواهان در جمع کردن ۶۰ رای مورد نیاز برای توقف ابستروکسیون ( ابستروکسیون ) مشکل خواهند داشت .
با توجه به این پویایی ، تحلیلگران سیاسی می‌گویند که رئیس‌جمهور باید افزایش کوچک‌تری را در هزینه‌های نظامی بپذیرد و نسبت به برنامه‌های داخلی ، پول بیشتری را تامین کند .
گوردون آدامز که بودجه نظامی را در کاخ سفید کلینتون سرپرستی می‌کند، گفت که در حالی که آقای ترامپ به اندازه کافی از او درخواست نکرده است ، ممکن است هنوز قادر باشد تعادل هزینه‌ها را به سمت ارتش کج کند .
او گفت : " در نهایت ، من فکر می‌کنم که درپوش بودجه دوباره به سمت بالا تنظیم خواهد شد و ما ممکن است یک معامله نا هموار به دست آوریم که در آن the برای دفاع بیشتر از برنامه‌های داخلی است ."


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.