شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

کاکرو

۲,۰۸۳ بازديد
در Retaliation ، آمریکا به روسیه دستور داد تا کنسولگری را در سان‌فرانسیسکو به پایان برساند .
وزارت امور خارجه به کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو دستور داد تا نزدیک شوند .
اعتبار
جاش Edelson / خبرگزاری فرانسه / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ
تصویر
وزارت امور خارجه به کنسولگری روسیه در سانفرانسیسکو دستور داد تا close.Cred itCreditJosh Edelson / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ )
نویسنده : مارک Landler و گاردینر هریس
۳۱ اوت ۲۰۱۷
واشنگتن - دولت ترامپ روز پنج شنبه به روسیه دستور داد تا کنسولگری اش را در سان‌فرانسیسکو و دو ضمیمه دیپلماتیک ، در نیویورک و واشنگتن ببندد ، در پاسخ به دستور روسیه که ایالات‌متحده کارکنان دیپلماتیک خود را در روسیه قطع کرد .
این اقدام متقابل ، که وزیر کشور ، رکس W ، انجام داد . Tillerson به وزیر امور خارجه روسیه ، سرگئی پنجم ، منتقل شد . لاوروف ، در تماس تلفنی صبح ، همه نشانه‌های یک مسابقه کینه دوره جنگ سرد را تحمل کرد . اما به نظر می‌رسید که دولت مشتاق است تا عواقب آن را مهار کند و این حرکت را به عنوان بازگشت مستقیم به برابری دیپلماتیک بین دو کشور به جای آخرین رگبار در رابطه به گونه‌ای فزاینده ، هدایت کند .
سخنگوی وزارت امور خارجه ، هدر Nauert ، در بیانیه‌ای گفت : " در روح برابری طلب شده توسط روس‌ها ، ایالات‌متحده از روسیه می‌خواهد تا روز شنبه سه دفتر را تعطیل کند .
واکنش روسیه نیز مشابه بود . وزارت امور خارجه گفت که آقای لاوروف " نسبت به تشدید تنش در روابط دوجانبه ابراز تاسف کرده‌است " و گفت که دولت روسیه قبل از تصمیم‌گیری درباره نحوه واکنش، این حرکت را مطالعه خواهد کرد . سفیر جدید روسیه در ایالات‌متحده که روز پنجشنبه در واشنگتن برای استقبال از این خبر وارد واشنگتن شد ، از سوی یک خبرگزاری دولتی نقل شد و گفت که مسکو بدون " طغیان عصبی " واکنش نشان خواهد داد .
advertisement
سفیر ، آناتولی I گفت : " لازم است آرام مسائل را حل کنیم. " "Antonov " باید آرام و حرفه‌ای عمل کرد ."
واکنش دولت در ماه گذشته پیش‌بینی شده‌بود ، چرا که روسیه به ماموریت آمریکا دستور داد تا به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ، کارکنان خود را با ۷۵۵ ملت قطع کنند - نشانه‌ای از نارضایتی خود پس از اینکه کنگره به دلیل دخالت روسیه در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۱۶ ، نارضایتی خود را اعلام کرد .
به نظر می‌رسید که اعلام وزارت امور خارجه برای ارسال یک سیگنال محکم بدون عمیق‌تر کردن شکاف ، محاسبه شده‌است . این دولت هیچ دیپلمات روسی را از آمریکا اخراج نمی‌کند و یا به کارکنان سفارت روسیه در واشنگتن علاقه‌مند نیست .
مایکل A گفت : " این یک واکنش مهم و ضروری است ، اما متناسب نیست . " McFaul ، که در زمان دولت اوباما به عنوان سفیر روسیه در روسیه خدمت می‌کرد ، گفت: " اخراج ۷۵۵ کارمند تاثیر بسیار بیشتری بر عملیات دیپلماتیک ما در روسیه دارد تا این اقدام در عملیات روسیه در ایالات‌متحده .
وزارت امور خارجه نگفت که این بسته به چه تعداد از کارمندان تحت‌تاثیر این بسته قرار خواهد گرفت ، اگرچه مقامات گفته‌اند که این بسته کم‌تر از ۷۵۵ - یک شخصیت خواهد بود که هیچ دیپلمات روسی در آمریکا را ترک نخواهد کرد . روسیه در سفارش خود اصرار داشت که حضور دیپلماتیک آمریکا در روسیه با حضور روسیه در آمریکا همخوانی دارد : ۴۵۵ نفر .
Editors
the را فراموش کنید ، این کشور یا Bust است.
فصل Memorial Sloan مموریال of Turmoil
ایالات‌متحده ۸ میلیارد دلار برای نیروی هوایی افغانستان اختصاص داد . هنوز Struggling .
advertisement
در عوض ، دولت ترامپ بر روی امکانات متمرکز بود . وادار کردن تعطیلی کنسولگری سانفرانسیسکو ، ایالات‌متحده و روسیه را با سه کنسول در هر کشور دیگر ترک می‌کند . سن فرانسیسکو قدیمی‌ترین و most کنسولگری روسیه در ایالات‌متحده است ، به گفته مقامات اداری ، متشکل از یک ساختمان اداری و محل اقامت . این دو ضمیمه شامل هیات‌های تجاری روسیه بودند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.