پنجشنبه ۳۰ فروردین ۰۳

کنگره

۲,۱۲۲ بازديد
اگر کنگره نتواند طرح اولیه بودجه سال مالی که در ماه اکتبر آغاز می‌شود را تصویب کند ، قول آقای ترامپ برای بازنویسی شدید قانون مالیاتی نیز ممکن است از بین برود ، زیرا رئیس‌جمهور در حال شمارش بر روی این لایحه بودجه بود که باعث کاهش مالیات وی از ابستروکسیون می‌شود . بدون آن ، هر گونه قانون مالیاتی باید برای روشن کردن مجلس سنا با ۶۰ رای کافی باشد .
اما فراتر از ملاحظات قانونی ، سرنوشت پیشنهاد آقای ترامپ به مسیری طولانی در جهت تعیین میزان چشمگیری که نشان تجاری his را به طور قابل‌توجهی تغییر داده‌است ، ادامه خواهد داد .
آقای ترامپ به طور مکرر در طی این مبارزه گفته‌است که حزب جمهوریخواه وعده داده‌است که مدیکر را تغییر داده و هزینه‌های استحقاقی را کاهش دهد دلیلی بود که حزب در سال ۲۰۱۲ کاخ سفید را از دست داد . امنیت اجتماعی ، مراقبت بهداشتی و سود خالص اکنون حدود ۶۰ درصد از تمام هزینه‌های فدرال را تشکیل می‌دهند و انتظار می‌رود این رقم در ۱۰ سال آینده به ۸۲ درصد برسد .
داگلاس Elmendorf ، رئیس دفتر بودجه کنگره و رئیس فعلی دانشگاه هاروارد ، جان اف ، گفت : " برنامه بودجه پل رایان با کاهش امنیت اجتماعی و مراقبت‌های پزشکی قانونی نیست که با بیشتر رای دهندگان محبوب باشد و چه چیزی به انتخاب دونالد ترامپ کمک کرد تا مزایا و برنامه‌های خود را کاهش ندهد . " این یک تنش حل‌نشده است ."
مقامات کاخ سفید گفتند که طرح کلی طرح مخارج ، نقطه اوج تلاش‌های آقای ترامپ برای عمل کردن به وعده‌های انتخاباتی اش برای هرس کردن آنچه که او مخارج دولت بی‌فایده را تا زمانی که او آنچه را که او یک ارتش بزرگ را در نظر می‌گیرد گسترش می‌دهد ، نشان می‌دهد .
میک Mulvaney ، مدیر بودجه رئیس‌جمهور ، می‌گوید : " این نشان می‌دهد که رئیس‌جمهور وعده‌های خود را حفظ کرده و دقیقا ً آنچه را که گفته بود انجام خواهد داد ، انجام خواهد داد .
مشاوران آقای ترامپ اعلام کردند که کمک به دولت‌های خارجی که بخش کوچکی از هزینه‌های فدرال را تشکیل می‌دهند ، یکی از این اهداف است .
با لیزا Lerer برای امور سیاسی امضا کنید .
بر روی افرادی که در حال شکل‌گیری مجدد سیاست ما هستند، توجه می‌شود . مکالمه‌ای با رای دهندگان در سراسر کشور . و یک دست راهنمایی از طریق چرخه اخبار بی‌پایان ، به شما می‌گوید که چیزی که واقعا ً نیاز دارید بدانید .
امضا
advertisement
طبق اسناد بدست‌آمده از نیویورک‌تایمز ، بودجه for که مورد انتقاد جمهوری خواهان در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما قرار داشت ۱۴ درصد کاهش خواهد یافت . صندوق موسسات مالی توسعه اجتماعی که کمک‌های مالی برای بانک‌های محلی و توسعه محلی فراهم می‌کند ، همگی حذف خواهند شد .
طبق نظر شخصی که این سند را دیده بود اما مجاز به صحبت در مورد این پرونده نبود ، طرح کلی کاخ سفید برای ۲۴ درصد کاهش بودجه E.P.A. درخواست کرده بود . این امر منجر به کاهش ۲ میلیارد دلار از بودجه سالیانه این آژانس به میزان ۸.۱ میلیارد دلار خواهد شد که هزینه‌های آن را به سطوحی کاهش می‌دهد که از زمان ریاست‌جمهوری رونالد ریگان دیده نشده است .
اما مشخص نیست که آیا کنگره این کاهش شدید در برنامه‌های مردمی را تایید خواهد کرد یا خیر.
در حالی که جمهوریخواهان کنگره مدت‌ها است که قدرت قانونی E.P.A. را هدف قرار داده‌اند ، آن‌ها همچنین آگاه هستند که در حدود نیمی از بودجه سالانه این موسسه از طریق برنامه‌های محبوب در سطح کشور ، مانند تبدیل سایت‌های صنعتی رها شده به استادیوم‌های ورزشی و سایر ساختمان‌های عمومی که قانونگذاران هر دو طرف از کاهش آن اکراه دارند ، می‌گذرد . و بیشتر هزینه‌های اداره فدرال این اداره به سمت برنامه‌های بودجه‌ای اختصاص‌یافته است که از سوی قوانین موجود مورد نیاز است . سال گذشته ، حتی با اینکه جمهوری خواهان کنگره به مقررات E.P.A. دولت اوباما اعتراض کردند ، آن‌ها پیشنهاد دادند که تنها ۲۹۱ میلیون دلار از بودجه این منطقه قطع شود .
طرفداران محیط‌زیست این کاهش پیشنهادی را محکوم کردند و گفتند که آن‌ها حفاظت از محیط‌زیست و برنامه‌های بهداشت عمومی را ویران خواهند کرد در حالی که برای افزایش امنیت ملی کمی تلاش می‌کنند .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.