سه شنبه ۰۷ فروردین ۰۳

گل لاله

۱,۹۸۹ بازديد
در میان نشانه‌های بیشتر نیروهای روسی در کریمه ، سعادت Delight با Dismay
یک گروه طرفدار روسیه در Simferopol ، پرچم روسیه را در مقابل ساختمان دولت محلی که روز شنبه توسط مردان مسلح محافظت می‌شد ، تکان دادند .
اعتبار
سرگئی Ponomarev برای نیویورک‌تایمز
تصویر
یک گروه طرفدار روسیه در Simferopol ، پرچم روسیه را در مقابل ساختمان دولت محلی که توسط مردان مسلح بر Saturday.Cred itCreditSergey پونومارف ، از نیویورک‌تایمز ، محافظت می‌شد ، تکان دادند .
نوشته اندرو هیگینز
۱ مارس ۲۰۱۴
BALAKLAVA ، اوکراین - که بخاطر " دلایل فنی " در روز شنبه بسته شد ، یک یادداشت دست‌نوشته را که بر روی پنجره بلیط ضبط شده‌بود ، اعلام کرد که به دلیل " دلایل فنی " روز شنبه بسته شد و به دلیل " دلایل فنی " بسته شد .
به احتمال زیاد اما بدون اطلاع قبلی تنها چند صد یارد دورتر از ۱۰ کامیون روسی که پر از سربازان بودند ، پنج خودروی زره‌پوش با مسلسل ، یک ون ارتباطی و ، از سه آمبولانس نظامی دیده می‌شدند .
هیچ یک از سربازان به شدت مسلح ، لباس‌های نظامی سبز خود را نشان نداده بودند، و برای چند روز ، روسیه اصرار داشت که این فقط تماشاگر رویداده‌ای نمایشی در منطقه اوکراینی کریمه بود و به همان اندازه از هویت افراد مسلحی که دو فرودگاه اصلی کریمه و پارلمان و ساختمان‌های اصلی دولت را تصرف کرده بودند ، گیج شده بود . سپس روز شنبه ، روسیه نقاب را پایین کشید تا آشکارا عزم خود برای به دست گرفتن کنترل را نشان دهد .
صفحات مجوز سیاه که توسط ناوگان دریای سیاه روسیه مورد استفاده قرار می‌گرفت - برخلاف موارد سفید صادر شده توسط مقامات اوکراین - به وضوح بر روی خودروهای نظامی که در جاده اصلی به سمت Balaklava ، یک خلیج کوچک و بسیار استراتژیک آب قرار داشتند ، دیده می‌شدند . اینجا بود که اوکراین ، هنگامی که هنوز کریمه ، گارد ساحلی مستقر ، گمرک و افسران مرزی را تحت کنترل داشت . همچنین جایی است که نیروهای انگلیسی پایگاه خود را در طول جنگ ۵۶ - ۱۸۵۳ تاسیس کردند - و سپس اقدام به خودکشی تیپ سبک علیه نیروهای روسی کردند .
advertisement
با این حال ، بلندترین انعکاس تاریخ در روز شنبه ، به قرن نوزدهم باز می‌گردد ، بلکه بیشتر قسمت‌های اخیر ماهیچه‌های روسی را نشان می‌دهد .
پس از درخواست " کمک برادرانه " از سوی متفقین محلی ، یعنی سرگئی Aksyonov ، که روز پنجشنبه توسط قانونگذاران منطقه‌ای تحت کنترل مهاجمان ناشناس برگزار شد ، پس از درخواست " کمک برادرانه " در مجارستان در سال ۱۹۵۶ ، چکسلواکی در سال ۱۹۶۸ و افغانستان پس از درخواست " کمک برادرانه " ، به دنبال درخواست کمک از نخست‌وزیر جدید کریمه روسیه ، سرگئی Aksyonov ، شد . کرملین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که درخواست آقای Aksyonov " نادیده گرفته نخواهد شد " و در عرض چند ساعت برنامه خود برای اقدام نظامی را اعلام کرد .
اما در تضاد کامل با استقرار شوروی در سرزمین‌های بیگانه سرکش ، نمایش آشکار در روز شنبه با مقاومت شدید مواجه نشد - حداقل نه در مناطق بسیار روسی کریمه مانند Balaklava - بلکه با ترکیبی از شعف و آرامش وهم‌آور .
Ilina Kulkova ، یکی از ساکنان ethnic شهر نزدیک of ، پس از آگاهی از اینکه پارلمان روسیه اجازه استفاده از نیروی نظامی در اوکراین را داد ، گفت : " روسیه از سال ۱۹۵۴ به عنوان تنها حافظ امنیت ما بوده‌است " و افزود که " روسیه تنها ضامن امنیت ما است " و افزود که او کسی را نمی‌شناسد که شکایت کند .
او تایید کرد که شکایتی نشنیده است ، زیرا او کسی را نمی‌شناخت که از " رژیم نازی " حمایت کند " که او و بسیاری از روس‌های دیگر که در کریمه زندگی می‌کنند ، و همچنین کرملین - به دنبال فرار رئیس‌جمهور منتخب این کشور ، ویکتور اف ، قدرت را در آخر هفته گذشته در کیف ، پایتخت اوکراین ، توقیف کرد. یانوکویچ .


منبع سایت سربازی
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.